AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Del Skrevet 27. juni 2017 Fikk høre at det kun er de selvstendig næringsdrivende osv som får skattepenger til høsten. Andre får dem nå. Fra og med 22. juni og tre uker framover skulle de utbetales. Andre som har hørt dette? Noen som har fått dem etter 22. juni? Anonymkode: e5b3a...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. juni 2017 #2 Del Skrevet 27. juni 2017 Dette er hva skatteetaten selv sier Sitat De fleste lønnstakere og pensjonister mottar skatteoppgjøret den 22 juni. Neste oppgjør er 2. august. Etter det er det løpende oppgjør frem til 25. oktober. Jeg tipper de er mest til å stole på i denne saken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 27. juni 2017 #3 Del Skrevet 27. juni 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk høre at det kun er de selvstendig næringsdrivende osv som får skattepenger til høsten. Andre får dem nå. Fra og med 22. juni og tre uker framover skulle de utbetales. Andre som har hørt dette? Noen som har fått dem etter 22. juni? Anonymkode: e5b3a...2c8 Jeg venter fremdeles på mine skattepenger. Det kan ta tre uker da..såå.. det står ganske klart og tydelig inne på skatteetaten sin side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Del Skrevet 27. juni 2017 Hvis du har fått skatteoppgjøret så kommer pengene innen tre uker. Hvis du ikke fikk melding om skatteoppgjøret denne runden må du vente til neste runde som starter i førsten på august. Alt står på oversiktelig på nettsidene Anonymkode: 1a5e0...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Del Skrevet 27. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du har fått skatteoppgjøret så kommer pengene innen tre uker. Hvis du ikke fikk melding om skatteoppgjøret denne runden må du vente til neste runde som starter i førsten på august. Alt står på oversiktelig på nettsidene Anonymkode: 1a5e0...f74 Såsant man ikke har f.eks en sak hos Statens Innkrevningssentral, for da tar de pengene før de i det hele tatt er innom kontoen... Anonymkode: 6e23e...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Del Skrevet 27. juni 2017 http://www.skatteetaten.no/no/Person/Skatteoppgjor/Se-skatteoppgjoret-ditt/ Anonymkode: 1a5e0...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #7 Del Skrevet 27. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Såsant man ikke har f.eks en sak hos Statens Innkrevningssentral, for da tar de pengene før de i det hele tatt er innom kontoen... Anonymkode: 6e23e...00f Ja men du får likevel melding om oppgjøret , så da vet du om du skulle hatt penger nå. og man har mottatt brev om at penger trekkes/skal trekkes sv skattepengene. Anonymkode: 1a5e0...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #8 Del Skrevet 27. juni 2017 Kjipt å bomme slik på skattetrekket at man må vente i måneder og år på pengene sine. Noen lærer aldri! Anonymkode: d92be...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #9 Del Skrevet 27. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjipt å bomme slik på skattetrekket at man må vente i måneder og år på pengene sine. Noen lærer aldri! Anonymkode: d92be...236 Kjipt å være arrogant også. Kanskje enda verre? Anonymkode: 6b4ec...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #10 Del Skrevet 27. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjipt å bomme slik på skattetrekket at man må vente i måneder og år på pengene sine. Noen lærer aldri! Anonymkode: d92be...236 Mange gjør det med vilje. Jeg syns også det er greit å få utbetalt 500 kroner mindre i måneden for så få igjen. Eneste jeg ikke helt skjønner som gjør det på den måten for å si "da har jeg litt mer å bruke om sommeren". Plutselig kommer skattepengene ikke før oktober... da blir det en fin jul kanskje. Anonymkode: a712e...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå