Gjest oneD89 Skrevet 26. juni 2017 #1 Del Skrevet 26. juni 2017 Jente på 25 år søker venninner :-) bor i Larvik så om noen kunne tenkt seg og blitt kjent hadde jeg blitt veldig veldig glad da jeg ikke har en eneste venninne :/ og dagene blir veldig lange da jeg nesten kun sitter her hjemme , har samboer og hund og sånn men veldig ensomt og trist uten venninner og finne på ting sammen med . Sliter med sosial angst så det er en veldig stor grunn til at jeg ikke har noen venninner men kjenner det er så ensomt og trist , har så lyst og finne noen og finne på ting sammen med . Håper og få et svar eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 26. juni 2017 #2 Del Skrevet 26. juni 2017 Jeg bor litt langt unna, men ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oneD89 Skrevet 26. juni 2017 #3 Del Skrevet 26. juni 2017 Akkurat nå, BlackCloud skrev: Jeg bor litt langt unna, men ønsker deg lykke til! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byjenta! Skrevet 27. juni 2017 #4 Del Skrevet 27. juni 2017 Bare sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviana Skrevet 28. juni 2017 #5 Del Skrevet 28. juni 2017 Hei. Jeg sliter også med sosial angst og angst og depresjon. Bor ved Drammensområdet. Kjenner meg mye igjen i det du skriver. Gjerne sende meg en pm 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SofieB Skrevet 15. august 2017 #6 Del Skrevet 15. august 2017 Hei. Jeg bor i Porsgrunn og finner gjerne på noe en dag:) Send pm så kan vi avtale nærmere^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå