AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Del Skrevet 26. juni 2017 På booking pleier det å være være mange hoteller som har gratis avbestilling. Jeg bestilte altså et hotell i London, men pga endring i planene avbestilte jeg dette. De trakk beløpet med en gang jeg hadde bestilt, 9150kr. Når jeg avbestilte fikk jeg kun tilbake 8674kr. Altså betydelig mindre. Jeg sendte mail og masse dokumentasjon (kontoutskrift) til booking. Etter 1 mnd får jeg svar på at dette kan de ikke gjøre noe med, at dette skyldes valutakursen.. må jeg akseptere dette? Det stod klart og tydelig: gratis avbestilling. Måtte jeg ta forbehold om valutakursendringer? Anonymkode: abe0a...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Del Skrevet 26. juni 2017 Hvis du har blitt trukket x antall pund og har blitt kreditert samme antall pund er det dessverre ikke noe du kan gjøre. Anonymkode: 9b09b...503 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Del Skrevet 26. juni 2017 Du får ikke gjort noe med valutakursen dessverre. Så det er ikke noe du får gjort Anonymkode: 606be...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Del Skrevet 26. juni 2017 Du har fått gratis avbestilling. Ikke-gratis avbestilling betyr at de tar et gebyr for å la deg avbestille, eller hotellet/bookingtjenesten tar en annen form for betaling av deg som de sitter igjen med penger for. Her er det kun valutakursen, altså har ikke noen tjent på deg. Anonymkode: 497cd...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Del Skrevet 26. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: På booking pleier det å være være mange hoteller som har gratis avbestilling. Jeg bestilte altså et hotell i London, men pga endring i planene avbestilte jeg dette. De trakk beløpet med en gang jeg hadde bestilt, 9150kr. Når jeg avbestilte fikk jeg kun tilbake 8674kr. Altså betydelig mindre. Jeg sendte mail og masse dokumentasjon (kontoutskrift) til booking. Etter 1 mnd får jeg svar på at dette kan de ikke gjøre noe med, at dette skyldes valutakursen.. må jeg akseptere dette? Det stod klart og tydelig: gratis avbestilling. Måtte jeg ta forbehold om valutakursendringer? Anonymkode: abe0a...c5a Betalte du med kredittkort? Da kan du skrive en reklamasjon til kortutsteder. Valuttakursene rår ikke hotellet eller andre seg om. Betaler du i utenlandsk valutta så kan dete slå begge veier. Men du kan gå på kortutsteder. Det skal ligge reklamawjonsskjema på alle korts nettsider. Men du må logge inn. Anonymkode: 0a6ca...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå