Gå til innhold

strømpeholdere hvordan fungerer dette?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har settb i butikkene at det henger slike strømpeholdere regner jeg med at det heter! har jo også sett det på tv at enter som skal ha sex går med slikt! det er helt runt oppe også henger det stropper ned, dt jeg ikke helt skjønner er hvordan den skal tas på og sitte?? er litt grønn her jeg altså! men tenkte jeg skulle overaske min kjære endag! men må jeg ha strømper også da???

halllo meg i et lite tomt nøtteskall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Nederst på strømpeholderen er det en slags klips som skal holde strømpene oppe. Du trenger altså strømper (stockings, ikke stay-ups) i tillegg. Ekstra frekt blir det jo hvis du har netting-strømper i tillegg. Så får sikkert din kjære hakeslepp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

-wondergirl-

hva er stockings? hvor får man kjøpt dette? man kan altså ikke bruke vanlige stay up strømper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stocking får du kjøpt hos bl.a. Lindes. Grunnen til at du ikke kan bruke stay-ups er at de har en gummikant øverst. Det er da så og si umulig å få festet klypene på strømpeholderene til disse. Sørg derfor å kjøpe stockings (uten slik kant).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Snus

Er det forresten noen som vet hvor i Oslo man får fatt i strømpeholdere med sånne metallclips som jeg har skjønt er så viktige? Og gjerne til under 600kr da... tenkte å kjøpe strømper fra www.stockingshq.com, men tør ikke kjøpe strømpeholder derfra. Må prøve først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

frk snufs...

skjønte ikke helt ditt spørsmål, men jeg klarte i hvertfall å få kjøpt meg slike strømper! de med sånn kant oppe er umulig å feste til strømpeholderen men en helt vanlig stockings var billig og grei å feste! dette ble proft! nå skal vi bare vente på mannens reaksjon her heime i stugo:) hoho....vel vel det gjenstår å se om det ble bra! tvitvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...