AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #21 Skrevet 25. juni 2017 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Kanskje en dårlig lege da. Nei, niende blir rett og slett ikke penere med masse pupper. Det gjaldt da også meg, som er veldig petit (lav og slank). Jeg så rett ig slett merkelig ut med silikon. Opererte meg på en veldig kjent klinikk i Oslo området! Så hadde ingen ting å si på legen. Anonymkode: 9b3fb...27c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #22 Skrevet 25. juni 2017 Skal du få deg silikon (eller saltvann) må det gjøres for deg selv og absolutt ingen andre. Det vil nemlig alltid finnes noen som ikke liker kroppen din, på samme måte som det vil alltid finnes noen som ikke liker Jennifer Anistons kropp, eller Angelina Jolies kropp, eller Beyonces kropp... At en du var sammen med ikke likte kroppen din betyr ikke at du må skaffe deg falske pupper sånn at andre kan like deg. Noen menn tenner på små pupper. Andre tenner på svære. Noen bryr seg ikke så mye, og tenner heller på ei rund rompe eller store lår. Hvis du likevel ønsker deg større pupper sånn at du selv kan stå alene hjemme og se deg selv i speilet og tenke "dæven, jeg er fin nå" så høres det mer rett ut. Jeg har ingen personlige erfaringer, men ønsker deg lykke til, også vil jeg minne på hvor viktig det er at du undersøker alt veldig nøye, og velger en kirurg med bare gode omtaler. Google er din bestevenn i sånne situasjoner, så bruk det flittig. Du kan aldri være for forsiktig når det kommer til plastisk kirurgi. Anonymkode: b4e1f...d69 1
ajarRun Skrevet 25. juni 2017 #23 Skrevet 25. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, niende blir rett og slett ikke penere med masse pupper. Det gjaldt da også meg, som er veldig petit (lav og slank). Jeg så rett ig slett merkelig ut med silikon. Opererte meg på en veldig kjent klinikk i Oslo området! Så hadde ingen ting å si på legen. Anonymkode: 9b3fb...27c Men petite jenter er jo dritfine uansett da.
ajarRun Skrevet 25. juni 2017 #24 Skrevet 25. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal du få deg silikon (eller saltvann) må det gjøres for deg selv og absolutt ingen andre. Det vil nemlig alltid finnes noen som ikke liker kroppen din, på samme måte som det vil alltid finnes noen som ikke liker Jennifer Anistons kropp, eller Angelina Jolies kropp, eller Beyonces kropp... At en du var sammen med ikke likte kroppen din betyr ikke at du må skaffe deg falske pupper sånn at andre kan like deg. Noen menn tenner på små pupper. Andre tenner på svære. Noen bryr seg ikke så mye, og tenner heller på ei rund rompe eller store lår. Hvis du likevel ønsker deg større pupper sånn at du selv kan stå alene hjemme og se deg selv i speilet og tenke "dæven, jeg er fin nå" så høres det mer rett ut. Jeg har ingen personlige erfaringer, men ønsker deg lykke til, også vil jeg minne på hvor viktig det er at du undersøker alt veldig nøye, og velger en kirurg med bare gode omtaler. Google er din bestevenn i sånne situasjoner, så bruk det flittig. Du kan aldri være for forsiktig når det kommer til plastisk kirurgi. Anonymkode: b4e1f...d69 Synes det er stygt av deg å nevne Angelina Jolie i en tråd om flatbrysthet! Det er ikke hennes feil at de måtte kutte dem av!
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #25 Skrevet 25. juni 2017 16 minutter siden, Thyra skrev: De fleste kvinner bruker vel feil BH-størrelse, sies det. Så hvilken størrelse noen bruker sier ikke alt om puppestørrelsen... Min størrelse er i alle fall helt riktig. Fikk den oppmålt. Anonymkode: e35e9...ac2
Sphere Skrevet 25. juni 2017 #26 Skrevet 25. juni 2017 Jeg elsker pupper. Også de bittesmå. Det betyr absolutt ingenting. Kos deg med det du har. Er noen så idiot å dumpe noen grunnet noe så overfladisk, er de uansett ikke verdt det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #27 Skrevet 25. juni 2017 Små bryster SEXY! Rett deg heller opp i ryggen, smil og ta på en pen leppestift etc. Det er mange måter å være feminin på uten å stappe brystene fulle av fett eller silikon. Anonymkode: 8b435...079 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #28 Skrevet 25. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min størrelse er i alle fall helt riktig. Fikk den oppmålt. Anonymkode: e35e9...ac2 Jeg fikk oppmålt hos Change at jeg skulle ha 70C for noen år siden (foretrekker 75B siden 70 blir VELDIG stramt) og jeg har en VELDIG liten håndfull... Anonymkode: fdd88...e62
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #29 Skrevet 25. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk oppmålt hos Change at jeg skulle ha 70C for noen år siden (foretrekker 75B siden 70 blir VELDIG stramt) og jeg har en VELDIG liten håndfull... Anonymkode: fdd88...e62 Akkurat som meg, men jeg synes min håndfull er en håndfull og ikke en VELDIG liten en egentlig 😊 Det er nettopp det som er med puppe debatten. Vi gar så forskjellige syn på hva som er stort og hva som er lite. Anonymkode: 9b3fb...27c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #30 Skrevet 25. juni 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 33. Puppene mine er flate. Jeg har ammet ett barn, og etter det forsvant det bittelille jeg hadde. Det er så smått at de ikke stikker ut fra kroppen engang. Ikke noe fett inni der! Har generelt lite fett på overkroppen. Jeg har vurdert silikon mang en gang, men tør rett og slett ikke. Frykten for selve operasjonen, og komplikasjoner i etterkant, får meg til å la vær. Jeg bruker bher som får det til å se ut som jeg har pupper. Går aldri uten! Ingen av tidligere kjærester/sexpartnere har klaget da. De vedkjenner at puppene mine er ikke-eksisterende, men de synes heldigvis jeg har andre tiltrekkende attributter 🤓 Råder deg til å vente litt med å avgjøre om du vil operere deg, bruk god tid på å tenke. Anonymkode: 8cc07...e02 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #31 Skrevet 25. juni 2017 Jeg var/er også fullstendig flatbrystet. Var flat som en vegg, akkurat som en 10 år gammel tynn gutt. Små bryster og A-cup er ikke det samme som flatbrystet. Brukte jeg 65-A cup så man godt at den var for stor og det ble en "luftlomme" i cupen der puppen skulle ha vært. Så de som sier de liker små pupper har misforstått hva flatbrystet er for noe. Å være flatbrystet betyr at man ikke har pupper i det hele tatt. Samme størrelse som tynne gutter og kvinner som har operert bort brystene fullstendig. Jeg tok silikon da jeg var 19 år og for å være ærlig er det en av mine beste avgjørelser. Angrer ikke et sekund. Endelig følte jeg meg feminin og kvinnelig. Klær passet bedre og kjoler satt finere. All usikkerhet forsvant. Jeg tok en naturlig størrelse og har i dag en C-cup. Er absolutt ingen som noensinne har sett at jeg har silikon og sier jeg det blir folk veldig overrasket. Samme om jeg går med bikini eller genser. Så mitt råd er å ta en fin naturlig størrelse. Min opplevelse med silikon var at selve operasjonsdagen gikk fint, ingen smerter. Dag 2-8 hadde jeg veldig mye smerter ved bevegelse og jeg kjente virkelig at jeg hadde operert. Lurt å bo med noen uken etter operasjonen. De neste 1-3 månedene hadde jeg vel 65F cup pga. hevelse, men hevelsen gikk etterhvert ned og det ekte resultatet dukket opp. Avsto fra alkohol, nikotin og trening de første 6 månedene for å være sikker. Dette er bare min subjektive opplevelse og alle operasjoner innebærer risiko. Nå er det 6 år siden jeg opererte og jeg har aldri opplevd komplikasjoner på noe som helst måte. Det betyr ikke at din operasjon går like bra. Derfor er det viktig å tenke seg nøye om. Jeg ble veldig fornøyd med å ta silikon, men kjenner andre kvinner som er flatbrystet og de er kjempe fornøyd med seg selv og kunne aldri tenkt seg å operere. Det beste er jo å være fornøyd med seg selv og la være å utsette seg for unødig risiko. Det viktigste er egentlig å tenke seg godt om og sette seg inn i de risikoene som følger en slik operasjon. Reis til flere klinikker så du får møtt ulike kirurger, og skaff deg et inntrykk av flere før du velger kirurg. Anonymkode: 28de2...13d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #32 Skrevet 25. juni 2017 55 minutter siden, amativeReflection skrev: Synes det er stygt av deg å nevne Angelina Jolie i en tråd om flatbrysthet! Det er ikke hennes feil at de måtte kutte dem av! Men hun rekonstuerte dem og har "falske bryster" selv da. Anonymkode: a8a7b...e60
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #33 Skrevet 25. juni 2017 Hvis du velger silikon, noe jeg ikke har valgt selv om jeg har små, så pass for all del på at de ikke blir for store, det ser bare harry og vulgært ut. Jeg tror du er fin sånn du er jeg, TS. Anonymkode: 8b435...079
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #34 Skrevet 25. juni 2017 Dumt forslag kanskje, men har du tenkt å få barn? Da vil brystvevet utvikle seg mye, mange som har store bryster fra før opplever gjerne at de blir litt hengete etter det, men de som har veldig små bryster fra før får gjerne større bryster. Permanent. Ikke så store som når en ammer, men størreAnonymkode: a8a7b...e60
Rosaprosa20 Skrevet 25. juni 2017 #35 Skrevet 25. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er virkelig forskjell på 75 A og flatbrystet. Anonymkode: 8f8d1...7c8 Nå har ikke jeg kalt meg selv flatbrystet heller, men jeg sier jeg har små pupper. Det er da virkelig sant for min del i alle fall. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Absolutt! Jeg er 70B/65C (samme cup som 75A) og finnes ikke flatbrystet. Er gode håndfuller. Anonymkode: e35e9...ac2 Får plass til puppene mine i hendene jeg også, men det er fordi jeg har små hender Stor forskjell på form, størrelse og fasong innenfor de ulike størrelsene (og mange bruker feil størrelse) Men ts, hva er din definisjon av flatbrystet? Jeg kjenner i alle fall mange som kaller seg det selv om de har større pupper enn meg (men jeg ville ikke kalt meg selv det)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå