Gå til innhold

Fullstendig flatbrystet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger hjelp! Jeg er en jente på 25 år. Men jeg har ikke pupper. Jeg er fullstendig flatbrystet. Ser ut som en 10 år gammel gutt. Har til og med misten en kjæreste pga av mitt jævla flate bryst. Hater det. Jeg vurderer silikon nå, men har jo ikke erfaring. Kan noen være snille å fortelle om fordeler og ulemper med silikon? Please😢

Anonymkode: 7e6d9...184

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du ser selvsagt ikke ut som en 10 år gammel gutt. Dersom du reellt tenker dette bør terapi komme før en vurdering av silikon. Dersom en person har droppet deg på grunn av brystene dine er det han som er problemet, ikke din byste. 

Anonymkode: 3b3a0...f51

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke noe om silikon, men er flatbrystet jeg også.  Du velger jo selv hva du vil gjøre med din kropp, men menn har jo forskjellige preferanser så dumt å endre på brystene bare fordi eksen din du uansett ikke vil få tilbake foretrakk større bryster. 

• Liker 1
Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

Er helt sikker på at du er fin sånn som du er :) små pupper er også fint :)

Skjønner at det ikke er så kjekt å ikke være fornøyd med noe på egen kropp, så ser heller ikke noe galt i å ta silikon om det er veloverveid. Bare ikke ta for mye, det er ikke så fint :)

Endret av HanenIFlokken
Skrevet (endret)

Jeg foretrekker små pupper fremfor digre. Om de også er litt mindre enn små er det en ubetydelig "mangel" i mine øyne. Heller på minussiden en plussiden.

Om puppene dine virkelig ikke eksisterer, at du er så flat som en 10 år gammel gutt, så forstår jeg du har et problem med dette. I så fall er vel dette en medisinsk tilstand som du kan få dekket utbedringen av. Kontakt fastlegen. Men husk: Ikke gå for ekstreme størrelser. Hold dem i harmonisk forhold til kroppen.

Men er de så små som du sier? Eller har du et feil kroppsbilde. Har du tatt opp dette med legen før, og fått klar beskjed om at det ikke er noe unormalt med størrelsen?

Det høres rart ut at en mann har gått fra deg på grunn av puppene. Normalt ville han først forsøkt å kjøpe nye pupper til deg, hvis dette var noe som plaget ham. Kanskje er det heller du som er så negativt opphengt i puppene at du forestiller deg at det må være grunnen?

Edit: Nå ser jeg at jeg IGJEN har skrevet om mine preferanser. Så beklager til alle med store pupper som nå måtte føle seg uattraktiv. ;) Mange liker store og enda større pupper. Ulike preferanser. Ikke nødvendig å opprette en tråd om dette, altså.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Små pupper er en ting, men om du faktisk er helt flatbrystet har du ha rett på gratis silikon. 

Så om du virkelig er helt flatbrystet så kontakt fastlege og få henvisning. 

Anonymkode: 54155...a4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er helt flatbrystet, så forstår jeg at du blir frustrert, jeg blir nesten helt flatbrystet om jeg går ned noen få kilo.

Men skal også nevnes at jeg hadde veldig lyst til å forstørre brystene da jeg var yngre. Nå er jeg 27 år og jeg har ikke lyst på silikon i det hele tatt.

Håper du klarer å elske kroppen din som den er. Kroppen din er helt unik. Og du er helt unik. Dersom en mann elsker deg pga kroppen din, så fortjener han ikke din kjærlighet.

Anonymkode: 0373a...0a8

• Liker 2
Gjest YourMan
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har til og med misten en kjæreste pga av mitt jævla flate bryst

Hvis det var årsaken, skal du bare være glad for at det ble slutt. For en drittsekk!

Skrevet (endret)

Har du fullstendig manglende brystutvikling,  eller er de bare (veldig) små? Eller er det du som har en urealistisk oppfatning av hva som er normalt? 

Endret av Thyra
Skrevet

Jeg har også små pupper (75A), men jeg syns ikke det er noe stress. Jobb heller med årsaken til den dårlige selvtilitten din, ikke ta silikon. Du kommer til å tenke at de er for små etterhvert også. Og hvis en gutt gjorde det slutt fordi du har små pupper bør du bare være glad du ble kvitt den drittsekken.

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Små pupper er en ting, men om du faktisk er helt flatbrystet har du ha rett på gratis silikon. 

Så om du virkelig er helt flatbrystet så kontakt fastlege og få henvisning. 

Anonymkode: 54155...a4d

Hæ, er dette sant?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også flat. Ikke små pupper, helt fraværende. Fikk aldri pupper. Helt, helt, flat... Må ha skjedd noe under utviklingen min? Fikk hofter og hår. Men ikke bryster :(

Anonymkode: 83ed1...e49

Skrevet

Er så glad jeg er nokså flatbrystet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Rosaprosa20 skrev:

Jeg har også små pupper (75A), men jeg syns ikke det er noe stress. Jobb heller med årsaken til den dårlige selvtilitten din, ikke ta silikon. Du kommer til å tenke at de er for små etterhvert også. Og hvis en gutt gjorde det slutt fordi du har små pupper bør du bare være glad du ble kvitt den drittsekken.

Det er virkelig forskjell på 75 A og flatbrystet. 

Anonymkode: 8f8d1...7c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig forskjell på 75 A og flatbrystet. 

Anonymkode: 8f8d1...7c8

Absolutt! Jeg er 70B/65C (samme cup som 75A) og finnes ikke flatbrystet. Er gode håndfuller. 

Anonymkode: e35e9...ac2

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt! Jeg er 70B/65C (samme cup som 75A) og finnes ikke flatbrystet. Er gode håndfuller. 

Anonymkode: e35e9...ac2

De fleste kvinner bruker vel feil BH-størrelse,  sies det. Så hvilken størrelse noen bruker sier ikke alt om puppestørrelsen... 

Skrevet

Søsteren til eksen min er flatbrystet. Hun er fortsatt gørrsøt.

Bare fordeler med silikon. Man blir penere.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Søsteren til eksen min er flatbrystet. Hun er fortsatt gørrsøt.

Bare fordeler med silikon. Man blir penere.

Ikke alle, selv måtte jeg ta ut silikonbasert etter 8 mnd. Jeg så ikke ut, enda det bare var 80 i hvert silikoninlegg. Det er lite!

Anonymkode: 9b3fb...27c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke alle, selv måtte jeg ta ut silikonbasert etter 8 mnd. Jeg så ikke ut, enda det bare var 80 i hvert silikoninlegg. Det er lite!

Anonymkode: 9b3fb...27c

Kanskje en dårlig lege da.

AnonymBruker
Skrevet

Hva regner folk egentlig som flatbrystet? Er du sikker på at det ikke bare er noe du synes selv?

Jeg har selv ganske små bryster (75A), men jeg vil ikke kalle det flatbrystet....

Anonymkode: 92f3e...be3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...