Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #1 Del Skrevet 1. august 2002 har settb i butikkene at det henger slike strømpeholdere regner jeg med at det heter! har jo også sett det på tv at enter som skal ha sex går med slikt! det er helt runt oppe også henger det stropper ned, dt jeg ikke helt skjønner er hvordan den skal tas på og sitte?? er litt grønn her jeg altså! men tenkte jeg skulle overaske min kjære endag! men må jeg ha strømper også da??? halllo meg i et lite tomt nøtteskall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. august 2002 #2 Del Skrevet 1. august 2002 Selvsagt må¨du ha strømper på hvis du skal ha strømpeholder... Det er sånne kneppedingser som er nederst på de stroppene, og de fester du fast i strømpene. Både foran og bak på begge strømpene. Så har du dette på deg, kanskje tilogmed uten truse... Da overrasker du nok din kjære, tenker jeg! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #3 Del Skrevet 1. august 2002 så hva slags strømper da? ser at disse strømpeholderene får en kjøpt i de fleste klesbutikker.mener da hennes og kappahl osv. hva med strømpene?hva slags strømper er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. august 2002 #4 Del Skrevet 1. august 2002 Helt tynne vanlige strømper... Jeg har kun strømpeholdere som er kjøpt sammen med strømpene, så derfor vet jeg ikke om noen spesielle! Spør i butikken du skal kjøpe holderne om de har noen strømper å anbefale, da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #5 Del Skrevet 1. august 2002 det kan jeg også gjøre ja! men det er så mye pes men må jeg så må jeg! men er det haløv strømper eller hele strømper? jeg mener vanlige strømper går jo i stykker ettersom man fester spenner i dem? eller???det kan jo ikke være vanlige brune strømper man bruker til hverdags under skjørt! takk for svar nathalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. august 2002 #6 Del Skrevet 1. august 2002 Det er ikke metallspenner på strømpeholderne, det er plastikk. Men du må være litt forsiktig, ja, for de kan fort rakne. Men det er jo en del strømper du får kjøpt som er tykkere øverst, og da er de tikke noe problem med strømpeholderne. Lykke til! Du kan forresten ta en titt på Orion, der er det mange lekre strømpeholdere og strømper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #7 Del Skrevet 1. august 2002 hva skulle jeg har gjort uten deg altså?? godt det er flere flittige brukere her inne!! orion hva er det?hvor ligger det eller??? er litt grønn på dette! men det er altså halvstrømper det er snakk om ikke sant? jeg får bare se i butikken da og spørre kanskje! så får vi se! men er litt i tvil med de strømpene altså! men du skal man ikke ha noe under altså?eller kan man ha gstreng? spør for å sikre meg jeg!! håper at jeg ikke plager for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. august 2002 #8 Del Skrevet 1. august 2002 Du plager meg slette sikke! Er bare glad for å kunne hjelpe! Orion er en erotisk butikk, ligger i Trondheimsvn. 47 i Oslo... Har vært flittig gjest der innimellom jeg... Du finner det på nettet også... http://www.orion-erotic.no Du kan selvsagt ha truse under hvis du vil, men det er jo litt ekstra stas uten da, vettu... Jeg er ikke sikker på om du kan bruke alle mulige strømper, men jeg tror du kan bruke flere forskjellige typer hvis du vil... Spør om det, du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #9 Del Skrevet 1. august 2002 har nok litt problmer med og komme meg til oslo by ja! men jeg ska sjekke det ut her hvor jeg bor! takk for hjelpen da! regner med at jeg lander på en vanlig klesbutikk først og fremst hvem vet kanskje henens og mauritz slår an med sexy undertøy til en uviten kvinne! hehe... nei får håpe at de har noe slike strømper der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå