Populært innlegg Perle Skrevet 21. juni 2017 Populært innlegg #1 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Absolutt. Velger man å publisere offentlig må en tåle og bli snakket om/diskutert i både positive og negative ordlag. Endret 21. juni 2017 av Perle 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 21. juni 2017 #2 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) 7 minutter siden, Perle skrev: Absolutt. Velger man å publisere offentlig må en tåle og bli snakket om/diskutert i både positive og negative ordlag. Men stor forskjell å diskutere noen negativt på en pen måte, enn å rakke ned på noen. Eller regelrett mobbe! Endret 21. juni 2017 av Lovelulu 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Perle Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Populært innlegg #3 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) 4 timer siden, Lovelulu skrev: Men stor forskjell på det og å rakke ned på noen, eller regelrett mobbe! Skjønner jo at det er gøy og stas med hyllets og "likes", men vrenger du ut og blottstiller deg og ditt private sjelelivet på nett, må du tåle å bli omtalt. -Både i positivt og negativt fortegn. Det er forøvrig høyst frivillig. Endret 21. juni 2017 av Perle 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. juni 2017 #4 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Spør moderatorene, er de som bestemmer. Endret 21. juni 2017 av Evilposelos 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnFire Skrevet 21. juni 2017 #5 Del Skrevet 21. juni 2017 36 minutter siden, Perle skrev: Skjønner jo at det er gøy og stas med hyllets og "likes", men vrenger du ut og blottstiller deg selv og ditt sjelelivet på nett, må du tåle å bli omtalt. -Både i positivt og negativt fortegn. Det er høyst frivillig. Virker ikke som at du skjønner hva hun mener. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. juni 2017 #6 Del Skrevet 21. juni 2017 Ja, bloggere er også mennesker med følelser. De er også mennesker som velger å oppsøke rampelyset og som bør tenke over hva de publiserer. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 21. juni 2017 #7 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Ufine kommentarer uten noe egentlig mening i utover å være ekkel er ikke greit uansett om en er blogger, popstjerne eller Ola nordmann. Saklig kritikk og debatt rundt det du som blogger skriver om og ytrer dine mening er rundt er derimot innafor og også viktig. Dessverre er det mange som verken kan eller vil skille disse to tingene fra hverandre Altså er min mening at ALLE som ytrer seg om noe offentlig skal tåle at det de uttaler seg om kritiseres og diskuteres, og at INGEN fortjener personangrep som er fullstendig blottet for mening og saklighet Endret 21. juni 2017 av Lill3My 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. juni 2017 #8 Del Skrevet 21. juni 2017 Burde ikke denne tråden vært adressert til moderator på ris&ros? Berettiget kritikk er forresten ikke det samme som å rakke ned på. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 21. juni 2017 #9 Del Skrevet 21. juni 2017 23 minutter siden, skruf skrev: Burde ikke denne tråden vært adressert til moderator på ris&ros? Berettiget kritikk er forresten ikke det samme som å rakke ned på. Det er jo heller ikkje trådstartar si meining? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Orly Skrevet 21. juni 2017 Populært innlegg #10 Del Skrevet 21. juni 2017 Nå må folk slutte å si at alt er mobbing, det er en hån mot de som virkelig blir mobbet. Velger man å blottlegge hele livet sitt på nett, må man også tåle negative kommentarer 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnight Skrevet 21. juni 2017 #11 Del Skrevet 21. juni 2017 2 timer siden, Perle skrev: Absolutt. Velger man å publisere offentlig må en tåle og bli snakket om/diskutert i både positive og negative ordlag. For noe tull. Det er faktisk IKKE 'fritt frem' å rakke ned på folk, fordi de har valgt å dele noe av sitt liv med offentligheten. Herregud, hvor har dere dette fra? Det er så utrolig barnslig, og absolutt ingen unnskyldning for å snakke stygt om andre. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 21. juni 2017 #12 Del Skrevet 21. juni 2017 8 minutter siden, Midnight skrev: For noe tull. Det er faktisk IKKE 'fritt frem' å rakke ned på folk, fordi de har valgt å dele noe av sitt liv med offentligheten. Herregud, hvor har dere dette fra? Det er så utrolig barnslig, og absolutt ingen unnskyldning for å snakke stygt om andre. Helt riktig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. juni 2017 #13 Del Skrevet 21. juni 2017 4 timer siden, Lovelulu skrev: Jeg har selv blitt utsatt for dette. Så spørsmålet mitt er: Syns dere dette er helt greit? Bloggere er også mennesker med følelser! For det første er svaret mitt på spørsmålet ditt: Nei. Det er ikke greit å rakke ned på bloggere, hverken her på KG eller andre steder på nettet. Så er spørsmålet: Hva er å rakke ned? Dessverre er det vanskelig å svare helt objektivt på spørsmålet ditt, siden jeg kjenner nicket ditt og vet hva du har produsert i tidligere tråder. I ditt tilfelle vil jeg si at man "ligger som man reder", og at du kanskje skal tenke deg bedre om før du trykker på tastene. På den måten kan du unngå nedrakking å få såret følelsene dine. Om du velger å ta det jeg skriver her for mobbing, vil jeg si at det ikke er meningen. Jeg prøver bare å gi deg et svar på det du spør om. Ta vare på deg selv TS - det er ingen andre som gjør det! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. juni 2017 #14 Del Skrevet 21. juni 2017 Nei, men det er greit å være kritisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 21. juni 2017 #15 Del Skrevet 21. juni 2017 Det er vesentlig forskjell på å diskutere oppførsel og være kritisk, og på å rakke ned. Sistnevnte er ikke greit. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 21. juni 2017 #16 Del Skrevet 21. juni 2017 Berettiget kritikk er greit. Dessverre synes jeg den berettiget kritikken ofte drukner i masse usakligheter. Når omtrent hvert eneste innlegg som publiseres på bloggen gås etter i sømmene, og det alltid finnes feil som må påpekes,.Gjerne med noen smiley for understreker. Dette om det så gjelder hvilke klær som blir brukt til anledningen, makeup, skrivemåte interiør Gjerne med hvor grusom det er. osv osv. Det blir dette feil i mine øyne . Både omfanget og måten ting blir sagt på. Dette er mennesker med tanker og føleesler, og flere av dem har barn i tillegg. Barn som en dag kan komme til å lese disse trådene. Det er greit at disse foreldrene selv velger og eksponere barna sine , men vi har også et ansvar hvordan vi ordlegger oss og omtaler andre mennesker. Jeg ser også se ting som er kritikkverdig med flere av bloggerne, som for eksempel omfanget av barn som blir eksponert, men dette er det en egne tråd på( og dette burde bare bli diskutert der) noe som er helt greit i mine øyne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 21. juni 2017 #17 Del Skrevet 21. juni 2017 @Lovelulu hva mener du med at man rakker ned på bloggere? "Æsj, hun er stygg og ekkel" er selvsagt ikke greit å skrive. Uavhengig om vedkommende er blogger eller politiker.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 21. juni 2017 #18 Del Skrevet 21. juni 2017 jeg har fått litt inntrykk av at noen bloggere som blir omtalt her fort går rett i forsvars posisjon og "skriker" mobbing uansett hva som skrives om det, om det så bare er "klaging" på at de ikke merker reklame så er det liksom rett på "kvinneguiden mobber!". det blir for dumt. men viser hvordan enkelte ikke evner å se lengre enn nesetippen sin. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 21. juni 2017 #19 Del Skrevet 21. juni 2017 Selvsagt er det ikke greit å rakke ned på bloggere her på KG. Aldri greit å rakke ned på andre mennesker. Men, så var det det vanskelige da, hva er å rakke ned? Kan du komme med eksempler på hva du mener er å rakke ned, har du blitt utsatt for det selv, burde det være enkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 21. juni 2017 #20 Del Skrevet 21. juni 2017 Det er ikke greit. Mobbing med person angrep er ikke greit. Mobbing som går på komentarer som utseende, skrive at en blogger er dum og kalle en blogger for stygge ned latende ting er ikke greit og det vet alle sammen fra før. Kritisk til en blogg er lov og det er ikke mobbing. Vist jeg skriver at en blogger ta uklare bilder er ikke det mobbing og vist jeg skriver at jeg er uenig med en blogger om et tema er ikke det mobbing men alt for mange bloggere roper og hyler at dem blir mobbet når det skjer og dem skiller ikke mellom saklig kritikk og hva som er mobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg