AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #141 Del Skrevet 13. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor dårlige så mange er på oppdragelse. Handler ikke bare om minimumet om at barna skal oppføre seg, men at barna får en fin barndom, blir klar for voksenlivet og gode samfunnsborgere. Anonymkode: 0833d...f80 Jeg er enig. Det irriterer meg at folk ikke forstår at barna etterhvert skal fungere i samfunnet sammen med andre mennesker. Og med stadige erfaringer som at "alt dreier seg om meg, og jeg får det alltid som jeg vil" er man kanskje ikke best rustet til det.... Anonymkode: 62fa6...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #142 Del Skrevet 13. juli 2017 På 3.7.2017 den 23.52, Mari Y skrev: Øverste: signerer. Det er faktisk skummelt også. Men hvorfor går dere ikke bare ut bak eller på midten slik at de som skal inn kan gå inn med det samme? Mye mer effektivt? I gamledager stod det alltid skilt "utgang bak" 😃 Anonymkode: adb8a...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. juli 2017 #143 Del Skrevet 13. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en uskreven regel. Jeg lærte det ved å observere andre mennesker. Jeg observerer imidlertid også mennesker som er i sin egen boble og ikke enser omgivelsene. Forstår de ikke at de står i veien? Men her har du en av mange linker som dreier seg om irritasjon over de som ikke følger reglene: https://www.nrk.no/mr/star-du-til-venstre-i-rulletrappen_-1.12068219 Anonymkode: a35ad...9bd 9 timer siden, penny_ skrev: I London, for der står det skilt om det Takk for svar! Hvis det er så viktig å følge regler for bruk av rulletrapp, burde det stå skilt som forteller hvordan reglene er. Ikke alle har vokst opp i store byer. Der jeg kommer fra hadde vi på det lokale kjøpesenteret kun ei enkelt rulletrapp som gikk oppover. Det var aldri snakk om noen regler for hvor man skulle stå, bare at små barn ikke skulle ta trappa alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 13. juli 2017 #144 Del Skrevet 13. juli 2017 Folk som legger ut om og skryter av økonomien sin og hvor mye de tjener. Spesielt de som hvert år skryter av hvor mye de får igjen på skatten. Jeg blir bare irritert og det interesserer meg ingenting. Folk som stopper MIDT i veien på f.eks. kjøpesenteret for å slå av en laaaang prat med noen kjente de møter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #145 Del Skrevet 13. juli 2017 Berter...rett og slett, venninnegjengen min fra vgs som aldri kom seg videre ( mentalt sett). De henger fortsatt sammen, kler seg likt, følger moten slavisk og hetser andre konstant. De setter " kulhet" foran intelligens, moral og godhjertethet når de velger venner og menn. En av de i gjengen var en mobber. Flau over å ha sett opp til de da vi var sammen.Godt de har hverandre og at vi ikke konkurrerer om samme menn🖒😆 Anonymkode: 7d064...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #146 Del Skrevet 14. juli 2017 Folk som ikke bryr seg om det de sier er riktig. Får helt fnatt av alle som skal uttale seg om ting de enten ikke har greie på eller hvor de har en agenda. Anonymkode: c4285...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #147 Del Skrevet 14. juli 2017 Søndagssvømmere. Jeg svømmer noen ganger i uken (inndørs) og det er alltid noen som svømmer så evig seint og er umulig svømme forbi de, så blir liggende der i sneglefart. Kan så klart være de ikke kan svømme fortere pga skade osv, men kan de ikke heller svømme litt nærmere kanten enn midt i?? Så har vi fjollsene som stiller seg midt i bassenget for å skravle! 😬 Da må jeg svømme rundt de. Ikke gidder de å flytte seg heller! Anonymkode: f3cc4...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #148 Del Skrevet 14. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søndagssvømmere. Jeg svømmer noen ganger i uken (inndørs) og det er alltid noen som svømmer så evig seint og er umulig svømme forbi de, så blir liggende der i sneglefart. Kan så klart være de ikke kan svømme fortere pga skade osv, men kan de ikke heller svømme litt nærmere kanten enn midt i?? Så har vi fjollsene som stiller seg midt i bassenget for å skravle! 😬 Da må jeg svømme rundt de. Ikke gidder de å flytte seg heller! Anonymkode: f3cc4...9e3 Hvor lite er egentlig dette bassenget? Anonymkode: a35ad...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 14. juli 2017 #149 Del Skrevet 14. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søndagssvømmere. Jeg svømmer noen ganger i uken (inndørs) og det er alltid noen som svømmer så evig seint og er umulig svømme forbi de, så blir liggende der i sneglefart. Kan så klart være de ikke kan svømme fortere pga skade osv, men kan de ikke heller svømme litt nærmere kanten enn midt i?? Så har vi fjollsene som stiller seg midt i bassenget for å skravle! 😬 Da må jeg svømme rundt de. Ikke gidder de å flytte seg heller! Anonymkode: f3cc4...9e3 Pleier det ikke være satt opp egne baner for de seriøse svømmerne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 14. juli 2017 #150 Del Skrevet 14. juli 2017 Vage regler man kan bli tatt for å bryte. Kjipt å bli tatt for å bryte regler man ikke har blitt gitt mulighet til å forstå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #151 Del Skrevet 14. juli 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lite er egentlig dette bassenget? Anonymkode: a35ad...9bd Ikke så lite, men er mange som svømmer vet du Anonymkode: f3cc4...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #152 Del Skrevet 14. juli 2017 56 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Pleier det ikke være satt opp egne baner for de seriøse svømmerne? Ikke her merkelig nok. Kanskje noeå ta opp med de Anonymkode: f3cc4...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 14. juli 2017 #153 Del Skrevet 14. juli 2017 Ei venninne lager sånn "Gaahh"-lyd når hun biter over mat, og sier "Nam nam nam, mmmm" mellom tyggene når hun spiser. Irriterer meg så mye at jeg prøver å unngå å spise med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #154 Del Skrevet 14. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke så lite, men er mange som svømmer vet du Anonymkode: f3cc4...9e3 Jeg er en av de som svømmer for å få mosjon, men som ikke kan svømme og svømmer hvertfall ikke fort. Selv om jeg selvfølgelig prøver å få litt tempo for å bli sliten. Spørsmålet er.. hvor skal jeg svømme for ikke bli i veien for deg? Anonymkode: a739f...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. juli 2017 #155 Del Skrevet 14. juli 2017 På 13.7.2017 den 20.08, AnonymBruker skrev: Berter...rett og slett, venninnegjengen min fra vgs som aldri kom seg videre ( mentalt sett). De henger fortsatt sammen, kler seg likt, følger moten slavisk og hetser andre konstant. De setter " kulhet" foran intelligens, moral og godhjertethet når de velger venner og menn. En av de i gjengen var en mobber. Flau over å ha sett opp til de da vi var sammen.Godt de har hverandre og at vi ikke konkurrerer om samme menn🖒😆 Anonymkode: 7d064...155 Noen vokser aldri ut av det, og da er bare å ta sin hatt og gå😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker54321 Skrevet 14. juli 2017 #156 Del Skrevet 14. juli 2017 KG-brukerne som skal sitere hele det åpningsinnlegget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 15. juli 2017 #157 Del Skrevet 15. juli 2017 På 7/13/2017 den 16.36, AnonymBruker skrev: Men hvorfor går dere ikke bare ut bak eller på midten slik at de som skal inn kan gå inn med det samme? Mye mer effektivt? I gamledager stod det alltid skilt "utgang bak" 😃 Anonymkode: adb8a...92f Men det er jo i midten folk trenger seg på; mange har busskort så de ikke trenger å gå inn foran, og i stedet svermer de døråpningen i midten så folk ikke får gått av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #158 Del Skrevet 22. juli 2017 Forbanna irriterende mennesker! En jeg kjenner maser veldig ofte å at vi skal finne på ett eller annet. For eksempel spille ett dataspill, kjøre en tur og kanskje stikke innom f.eks. en butikk eller kjøpesenter, se på en TV-serie eller film som går på TV. Gå en tur sammen, til ett eller annet sted. Men dette er jo selvfølgelig ting som bare hun har lyst til å finne på. Dersom noen andre forslår noe annet, så kommer det blankt nei fra henne med en gang - for hun er jo overhodet ikke interessert i å finne på noe som helst annet enn det hun selv foreslår.... Hvis jeg sier at jeg ikke har tid, eller er opptatt med noe helt annet, så blir hun fornærmet og sur. I hennes egne øyne gjør hun andre en "stor tjeneste" ved å finne på noe som fleire kan være med på. Men egentlig er det jo bare hennes egne egoiske årsaker til at hun maser på andre om å bli med på ting. For eksempel at det er noe som hun har veldig lyst til å finne på, men så ønsker hun seg litt selskap underveis. Derfor forsøker hun å mase noen andre til å være med. At andre egentlig ikke har noe lyst til å være med, er tydeligvis helt Urelevant. Anonymkode: 73959...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå