Brimi Skrevet 29. juni 2017 #81 Del Skrevet 29. juni 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smatting, slafsing, og snakking med mat i munnen. Anonymkode: bbd2f...c3f Folk som spør meg et spørsmål rett etter at jeg har tatt en matbit 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #82 Del Skrevet 29. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hørt om noe som kalles plassbillett ? Anonymkode: 86e1c...e2d Det fins ikke på lokaltog. Dessuten lar jeg selvfølgelig folk sitte der. Jeg skulle bare ønske det fans enmanns-plasser :D Anonymkode: 4f0de...a85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 30. juni 2017 #83 Del Skrevet 30. juni 2017 Mye som irriterer meg. Er konfliktsky så nevner nada, men det bare bygger seg opp i topplokket mitt. Mennesker som skal gå saaaakte og flere i bredden på fortau og kjøpesentre (spesielt i rulletrapper). Sinker i venstrefeltet (her skal man bare kjøre forbi, ikke ligge og kose seg). Voksne folk som ikke klarer å smake ny mat. De som alltid skal klage over ubetydelige helseproblemer, klager generelt over alt mulig annet også. Folk som er uhøflige mot mennesker i serviceyrker, blir sjokkert når jeg ser voksne folk bare slenge penger på disken istedenfor i den utstrakte hånden. Jeg sliter med all form for transport som fly, tog og annet, da jeg må møte på mange slike idioter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #84 Del Skrevet 30. juni 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tyttebær-politi!! Anonymkode: 73959...ae6 De som ikke klarte å bli advokat blir politi. De som ikke klarte å bli politi blir vekter. De som ikke klarte å bli vekter blir parkeringsvakt. Helt i bunnen har vi naverene som ikke klarte å bli noe som helst, som kritiserer vektere på kvinneguiden. Anonymkode: ba148...cce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. juni 2017 #85 Del Skrevet 30. juni 2017 På 6/27/2017 den 13.43, fl0wy skrev: Irriterer meg over alt for mye men la gå - Folk som ikke bruker blinklys - De i sikkerhetskontrollen på flyplasser som ikke "forbereder seg" før det er deres tur. Altså om du vet at du har på deg metall, jakke du må ta av, en vannflaske i håndbagasjen etc. TA DET UT FØR DET ER DIN TUR. Spesielt om det er milevis med kø og de ikke enser noen ting. Står helt klart og tydelig at du ikke kan ha med deg vannflaska di etc. Tar så mye lengre tid og skaper bare dårlig flyt når folk holder på sånn. - Uventet besøk - Mennesker som kommenterer høyden min. "Oi, så høy du er" JEG VET DA VEL DET? Tror jeg har sett meg i speilet de siste årene. - Motvind. Spesielt om jeg går med tung bagasje/bærepose eller lignende. - Mennesker som synes alt mulig er kleint. "Herregud, sååå kleint". Nei, det er ikke det. - Folk som står innenfor linjen ved bagasjebåndet på flyplasser når det tydelig står at man skal stå BAK linjen. - Sokker som sklir opp i skoen og bretter seg under foten. Grr Enig med alt. Spesielt det i sikkerhetskontrollen. Var borti at ei ble overrasket over at hun måtte ta av seg skjerfet. Bare ååå må jeg det?? Der har hun stått i kø og kunne lest de tydelige instruksjonene men neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #86 Del Skrevet 30. juni 2017 På 6/29/2017 den 15.54, AnonymBruker skrev: Haha, hva? Greit at man ikke vil ha folk sittende ved siden av seg når det er mange ledige plasser, men når det er fullt er det jo ganske uunngåelig (med mindre man står selv). Anonymkode: a35ad...9bd Da får man reise seg og stå selv. Anonymkode: a739f...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 1. juli 2017 #87 Del Skrevet 1. juli 2017 De faste kundene på jobben som ikke har tålmodighet til å vente. Folk som skal prate når jeg ser film med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #88 Del Skrevet 2. juli 2017 Knekkebrød- og potetgullspising! Den knaselyden er bare grusom... Skikkelig teit å bli så irritert av noe sånt, men klarer ikke la være... Anonymkode: 3a814...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juli 2017 #89 Del Skrevet 2. juli 2017 På 7/1/2017 den 15.03, K.B.E skrev: De faste kundene på jobben som ikke har tålmodighet til å vente. Folk som skal prate når jeg ser film med dem. Sistnevnte hater jeg og men sånn er det alltid. Ingen er tydeligvis interessert i å faktisk se filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #90 Del Skrevet 2. juli 2017 I dag møtte jeg på ei jeg kjenner som har vært syk lenge. Vi sto og snakket sammen da en annen bekjent stoppet opp. Hun spurte også hvordan det sto til, og vår felles bekjente begynte å fortelle om hvordan hun hadde det. Da blir hun plutselig avbrutt med "ja, vi får vel ikke klage", og jeg så reaksjonen på hun som er syk, hun ble helt satt ut. Ikke spør noen om hvordan de har det hvis du ikke er interessert i å høre om det. Det er visst meningen at den som er syk skal svare at alt er fint og flott, og hvis hun forteller hvordan hun virkelig har det, da syter og klager hun. Sånt irriterer meg. Anonymkode: 8bbf5...8de 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #91 Del Skrevet 2. juli 2017 Folk som stopper opp for å prate rett foran rulletrappa på kjøpesenter, evt rett utenfor døren på en butikk. Rulletrappa igjen, stå til høyre, blir sprø av de som står til venstre... Folk som går sakte og mange i bredden på fortau Anonymkode: 7657a...088 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #92 Del Skrevet 2. juli 2017 På 24.6.2017 den 9.43, AnonymBruker skrev: De som grøler høyt når de ler, ikke sånn vanlig høy latter og ho ho men de som nesten høres ut som trollkjerringer. Det irriterer meg. Anonymkode: 83c50...13d Takk for dagens latter Anonymkode: 1b2e4...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #93 Del Skrevet 2. juli 2017 På 24.6.2017 den 9.43, AnonymBruker skrev: De som grøler høyt når de ler, ikke sånn vanlig høy latter og ho ho men de som nesten høres ut som trollkjerringer. Det irriterer meg. Anonymkode: 83c50...13d Jeg lo ikke av deg. Anonymkode: 1b2e4...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #94 Del Skrevet 2. juli 2017 Folk som poster bilde av seg for å få høre hvor pene de er. Synes det er narsissistisk. Anonymkode: 0833d...f80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 3. juli 2017 #95 Del Skrevet 3. juli 2017 Folk som ikke gjennomskuer reklame 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #96 Del Skrevet 3. juli 2017 Mennesker som forsøker å bortforklare dårlig folkeskikk bak at de er intro-/ekstrovert! Anonymkode: 19b8f...c22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 3. juli 2017 #97 Del Skrevet 3. juli 2017 - smatting og slafsing - Lyden av teip. - folk som går sagte - Folk som presser seg på bussen før andre har fått gå av - Fjortissene på universitetet som bryr seg mer om å feste enn studiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 3. juli 2017 #98 Del Skrevet 3. juli 2017 KOm på noe mer! De som deler åpenlyst falske lotterier på facebook. Og generelt deler masse konkurranseinnlegg. Nei, en side med 400 likes kalt "Landrover Østlandet" deler ikke ut fire gratis biler til de som deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navier Skrevet 3. juli 2017 #99 Del Skrevet 3. juli 2017 Når folk tygger med åpen munn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #100 Del Skrevet 3. juli 2017 Det mest ubetydelige som irriterer meg, er tomme plastflasker som ramler over ende av ingenting og lager et jævla leven! Anonymkode: d7572...6d1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå