Gå til innhold

Av "ubetydelige" ting, hva e det som irriterer dere mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

- Folk som står lenge i kø på butikken, men som allikevel ikke har funnet fram lommeboka når de kommer til kassen! 

- Alle situasjoner hvor jeg får en følelse av at folk bestemmer over meg, f.x når svigermor sier "jeg lager middag i morgen", istedenfor å spørre først om det passer.

Anonymkode: 9b04b...21d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg irriterer meg over at frisører føler de må holde en samtale gående når de har kunder i stolen.

Jeg misliker sterkt å bli spurt ut om hvor jeg jobber, om jeg har unger, hvor jeg bor osv osv. Jeg har ikke behov for å snakke om meg og mitt når jeg er hos frisøren for å klippe meg. Dessuten er det andre kunder i lokalene, har ikke lyst til å dele dette meg alle som tilfeldigvis er der heller.  Det eneste jeg har behov for å snakke med frisøren om, er det som har med hår og frisyre å gjøre.

Anonymkode: 70df0...90b

Dette.

Anonymkode: 9b04b...21d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildz

For å nevne noe..

-Folk som snakker med mat i munnen, tygger med åpen munn og smatter.

-Nybakte mødre som skifter bleie på cafebordet eller i sofabenken, snakker om melkespreng og morkake når du skal nyte din egen kake

-Folk som konstant uffer og akker seg over vondter

-Folk som KUN snakker om sykdom

-Folk som er late i arbeidslivet

-De som hele tiden må stikke inn en liten løgn i hverdagslige samtaler for å virke mer interessante

-Pratesjuke gravende frisører

-Folk som skal stå 10 cm unna fjeset mitt når de snakker til meg, sånn at man får et godt drag av ånden deres i fleisen.

-Folk som stirrer

-Folk som ikke vasker hender etter toalettbesøk

-Mennesker som er konstant sure

-Mennesker som bryter intimsonen og tar på meg når de ikke kjenner meg,

-Voksne mennesker som lever i en rosa boble

-Mennesker som later som de kjenner meg og er vennen min etter 15 minutters bekjentskap

-Copycats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som "tar rommet" og holder andre i et jerngrep med sine intetsigende historier.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke lar folk gå av bussen før andre har fått kommet seg av først

Folk som går skikkelig treigt foran meg og plasserer seg sånn at det er umulig å komme seg forbi

Folk som går foran deg og stopper helt plutselig opp sånn at man nesten tryner rett på den

Tyggelyder. Gir meg seriøst mark!

Folk som snakker masse mens vi ser på serie/film. Altså, greit å kommentere det som skjer osv, men sett nå på pause hvis du har mye på hjertet!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smattelyder.

Andre med mat i munnviken. Dere må da merke det?!? Og sykt kvalmende.

Dyr som røyter.

Folk som skriker til hverandre gjennom butikken.

Svettelukt. Da på utad rene mennesker som går forbi en på gata- og dunsten sitter igjen. Det nytter ikke å bare bytte trøye. Vask deg også.

Fri barneoppdragelse. Vet ikke hvor mange foreldre jeg så i helga som ble styrt av minisjefer på 6-8 år.

Anonymkode: bf6be...2d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som ikke forstår at det går an å bruke rusmidler, ikke alle misbruker. 

Anonymkode: c8580...1a9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2017 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Utroskap, løgner, svik er ting vi normalt blir irriterte for, det er en selvfølgelighet. 

Men så har vi de mindre "betydningsfulle" greiene, som egentlig ikke betyr all verden, men som likevel kan skape irritasjon, og som man reagerer på. Gjerne på en litt tåpelig og barnslig måte, eller man eksploderer osv..

Min "ubetydelige" irritasjonsmoment er dersom noen ber meg bruke nettsøk for å finne svar på noe jeg lurer på. Min reaksjon er tanker om at vedkommende er lat, men viser det ikke.

MIn andre "ubetydelige" irritasjonsmoment er folk som ikke stiller seg til side når folk skal gå av bussen, men som presser seg inn. Min reaksjon er himling med øynene, og det hender at jeg stiller med vilje i veien for de som skal på, for å plage dem litt. Barnslig reaksjon, helt klart.

MIn tredje "ubetydelige" irritasjonsmoment er når folk vet at jeg har en del penger i banken, sparer til egenkapital, så virker det som enkelte av dem tror jeg er et slags minibank. Selv om jeg sier nei, noe jeg har rett til å si, så føler jeg meg likevel kjip og det irriterer meg. Min reaksjon på dem som spør, er at jeg begynner å unngå dem.

Dere?

Anonymkode: 0033b...c5d

Det er jo du som er lat om du ikke kan søke på google selv, de vet jo ikke svaret, siden de ber deg gjøre det.

Jeg irriterer meg over mennesker som ikke klarer å gjøre noe selv eller finne ut av noe selv.

Endret av Evilposelos
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.6.2017 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Utroskap, løgner, svik er ting vi normalt blir irriterte for, det er en selvfølgelighet. 

Men så har vi de mindre "betydningsfulle" greiene, som egentlig ikke betyr all verden, men som likevel kan skape irritasjon, og som man reagerer på. Gjerne på en litt tåpelig og barnslig måte, eller man eksploderer osv..

Dere?

Anonymkode: 0033b...c5d

Mennesker som ikke tar hensyn til egne sykdommer fordi de "vil leve", og som klager når de opplever konsekvensene.

Da snakker jeg om cøliakere som spiser gluten- fordi de vil leve ett godt liv, og ikke begrenses av bagateller, og som klager når de får smerter og diare.

Eller revmatikere som ikke vil trene fordi livet er for kort til å gjøre ting man ikke liker, og som klager på stivhet og smerter som trening/bevegelse ville lindret.

Anonymkode: d2860...760

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som for eksempel lurer på "HVEM bok de skal kjøpe" eller "HVEM potetgull som smaker aller best" 

Noen idioter gjør dette  kanskje fordi de veit at dette egentlig ikke er korrekt. Så skriver de feil med vilje, bare for å være irriterende...    

Anonymkode: 73959...ae6

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg skikkelig over slike distre folk som prater til en og når man svarer eller spør hva dem sa så er dem plutselig på en annen planet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker som ikke tar hensyn til egne sykdommer fordi de "vil leve", og som klager når de opplever konsekvensene.

Da snakker jeg om cøliakere som spiser gluten- fordi de vil leve ett godt liv, og ikke begrenses av bagateller, og som klager når de får smerter og diare.

Eller revmatikere som ikke vil trene fordi livet er for kort til å gjøre ting man ikke liker, og som klager på stivhet og smerter som trening/bevegelse ville lindret.

Anonymkode: d2860...760

Den nr 2 forstår jeg litt. Mat med gluten er jo så fantastisk digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som for eksempel lurer på "HVEM bok de skal kjøpe" eller "HVEM potetgull som smaker aller best" 

Noen idioter gjør dette  kanskje fordi de veit at dette egentlig ikke er korrekt. Så skriver de feil med vilje, bare for å være irriterende...    

Anonymkode: 73959...ae6

Ja, dette var en trend da jeg gikk på ungdomsskolen. Gud bedre... 

Anonymkode: a35ad...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 24. juni 2017 den 19.26, Perle skrev:

Folk som er "husredde", folk med flyskrekk og voksne folk som ikke "liker" ditten av helt normal mat. 

Rimelig patetisk å irritere seg over andre menneskers frykt, som de kanskje sliter med og helt sikkert gjerne skulle blitt kvitt selv. 

Jeg irriterer meg over folk som alltid prøver å være morsomme, folk som stopper opp på ubeleilige steder (toppen av rulletrappa, rett innenfor inngangen til matbutikken, midt på fortauet osv.), folk som ikke ringer opp igjen/svarer på mail når de sier de skal gjøre det og folk som stadig kommer for sent.

Anonymkode: 38863...b4e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne skuffer og skap. Det ser så uryddig ut, og jeg takler det ikke. Min mor og søster lar alt stå åpent etter seg, og vi ler en del av at jeg jevlig spretter opp og går og lukker alt etter dem. 

Bilder som henger skjevt klarer jeg heller ikke å la være å rette på, selv når jeg er på besøk. 

Jeg vet at dette er helt ubetydelige ting, og derfor blir det mest latter ut av det. Siden jeg tåler det meste ellers, og ikke har verre "tvangshandlinger" enn dette, er det noe både familien og venner takler med et smil heldigvis. ☺

Endret av Trolltunge
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2017 den 17.50, The Silence skrev:

Mennesker som går seint og flere på rad på kjøpesenter og de som stopper i toppen/bunn av rulletrappen uten å tenke at det kommer mennesker bak dem. :kjefte: 

Litt påvirket av å ha vert på kjøpesenter i lørdagsrushet, aldri mer.

Ja, merker at sinnet i topplokket begynner å kjennes bare ved tanken..!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...