Maleficenta Skrevet 24. juni 2017 #21 Del Skrevet 24. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: De som grøler høyt når de ler, ikke sånn vanlig høy latter og ho ho men de som nesten høres ut som trollkjerringer. Det irriterer meg. Anonymkode: 83c50...13d Det irriterer meg også. Føles som at de som ler sånn gjør det med vilje for å gjøre seg til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 24. juni 2017 #22 Del Skrevet 24. juni 2017 Ene naboen min som banker frenetisk på døra til andre naboen rett overfor meg. Og mens han banker vilt,så klarer han å rope vedkommendes navn høyt,sånn tre ganger pr.sekund. Og denne "seansen" gjentar seg et par ganger om dagen. Og jeg syns synd på han over gangen som "aldri" får fred. Men en venner seg til det meste. Men jo,Jeg skvetter så jæ... Iblant at jo,det kan irritere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. juni 2017 #23 Del Skrevet 24. juni 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Ene naboen min som banker frenetisk på døra til andre naboen rett overfor meg. Og mens han banker vilt,så klarer han å rope vedkommendes navn høyt,sånn tre ganger pr.sekund. Og denne "seansen" gjentar seg et par ganger om dagen. Og jeg syns synd på han over gangen som "aldri" får fred. Men en venner seg til det meste. Men jo,Jeg skvetter så jæ... Iblant at jo,det kan irritere ja. Penny, penny, penny, penny.... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 24. juni 2017 #24 Del Skrevet 24. juni 2017 5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: - Smatting og alle lyder av noen som spiser. - Flere lydkilder på en gang; radio, TV iPad og mobil som spiller samtidig. - Mennesker som åpenlyst er hyggelig på en falsk måte. - De som ikke setter handlevogna tilbake etter seg men forlater den bare på parkeringsplassen - Damer på treningsstudio som skuler nedlatende og stygt på meg, fordi de tror selv de eier plassen og er dronningen av Saba. - Folk som ikke har bikkja si i bånd. - Folk på KG som møter motstand og svarer med; "les igjen" ( som om det å lese vissvasset deres tre, fire ganger gjør at de plutselig har rett..) - Folk som gir bastante råd (mener de har en fasit) - vedrørende noe de ALDRI selv har erfart (langvarige parforhold/barneoppdragelse) - Kvinner som bevisst gjør seg ynkelige eller hetser andre kvinner for å score poeng hos menn - Menn og kvinner som omtaler motsatt kjønn som en homogen gruppe, type; "alle kvinner blablabla" og "typisk menn å blablabla" - Menn som seriøst tror at å gi meg et kompliment basert på utseendet mitt eller andre overfladiske egenskaper vil gi dem kred. Veldig enig i myye her :-D Men jeg irriterer meg ikke så mye. Jeg bare registrerer og blir sånn..undrende. Og iblant oppgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 24. juni 2017 #25 Del Skrevet 24. juni 2017 -Påståelige folk som egentlig bare tror og synser, men ikke VET -Folk som legger sekken sin i setet ved siden av på bussen for å slippe å sitte med andre. De later gjerne som de ikke ser at folk vil sitte der. -Når andre ikke klarer å være stille. Kjenner ei som prater konstant, eller begynner å "tralle" og lage "aaaaah ååååh"-lyder for å fylle stillheten. -De som stopper MIDT I gangen på kjøpesenteret eller på gangfeltet, eller går jævlig sent. Har forståelse fordi som ikke klarer å gå fort altså, men åå.. -Folk med dårlig rettskriving som skylder på at det er dialekt. "De" uttales "di" og ikke "det"!!! -Når folk kaller barna "prins" eller "prinsesse", eller når alt skal være enten rosa eller blått. -De som avbryter meg når jeg snakker eller ikke slipper meg til i samtalen. -Når folk bruker ordet "stas" til alt. Hater det ordet. Har mye mer på lager, men sikkert nok med dette✌🏼 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #26 Del Skrevet 24. juni 2017 Folk som ser på kjæledyrene sine og dyr generellt som mennesker, og tror naturen er som i Bambi, hvor alle dyrene er venner. Anonymkode: 5e3f3...3ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 24. juni 2017 #27 Del Skrevet 24. juni 2017 Folk som er "husredde", folk med flyskrekk og voksne folk som ikke "liker" ditten av helt normal mat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 24. juni 2017 #28 Del Skrevet 24. juni 2017 Folk som småsynger for seg selv, gjerne med litt sånn påtatt "proff" stemme ala Christina Aguilera når de ikke kan synge i det hele tatt. Det skriker lang vei at de vil at noen skal kommentere hvor flinke de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 24. juni 2017 #29 Del Skrevet 24. juni 2017 Irriterer meg også over "mersalg" i butikker. NEI, vil ikke ha tre pk. med sokker for 39.-kr når jeg kjøper mascara!!!' 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #30 Del Skrevet 24. juni 2017 Folk som går i rosa klær, barn som voksne Anonymkode: a3b3c...c41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. juni 2017 #31 Del Skrevet 24. juni 2017 Kroniske forsentkommere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 24. juni 2017 #32 Del Skrevet 24. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Utroskap, løgner, svik er ting vi normalt blir irriterte for, det er en selvfølgelighet. Men så har vi de mindre "betydningsfulle" greiene, som egentlig ikke betyr all verden, men som likevel kan skape irritasjon, og som man reagerer på. Gjerne på en litt tåpelig og barnslig måte, eller man eksploderer osv.. Min "ubetydelige" irritasjonsmoment er dersom noen ber meg bruke nettsøk for å finne svar på noe jeg lurer på. Min reaksjon er tanker om at vedkommende er lat, men viser det ikke. MIn andre "ubetydelige" irritasjonsmoment er folk som ikke stiller seg til side når folk skal gå av bussen, men som presser seg inn. Min reaksjon er himling med øynene, og det hender at jeg stiller med vilje i veien for de som skal på, for å plage dem litt. Barnslig reaksjon, helt klart. MIn tredje "ubetydelige" irritasjonsmoment er når folk vet at jeg har en del penger i banken, sparer til egenkapital, så virker det som enkelte av dem tror jeg er et slags minibank. Selv om jeg sier nei, noe jeg har rett til å si, så føler jeg meg likevel kjip og det irriterer meg. Min reaksjon på dem som spør, er at jeg begynner å unngå dem. Dere? Anonymkode: 0033b...c5d Når butikkansatte moser varene fordi de ikke stopper rullebåndet. Hver gang 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. juni 2017 #33 Del Skrevet 24. juni 2017 24 minutter siden, Perle skrev: Folk som er "husredde", folk med flyskrekk og voksne folk som ikke "liker" ditten av helt normal mat. Åh! Det gjelder både svigermor og svigersøster. Vi har tremasker rundt forbi på veggene, de er visstnok skumle og onde... 🙄 Svigermor drar ikke på ferie pga hun ikke flyr.. og de spiser stortsett kokte grillpølser, toromat i tre varianter og frossenpizza fordi de ikke liker ditt og datt.. Jeg irriterer meg over butikkansatte som kommer med tilgjorte, kunstige smil og spør om en trenger hjelp. Spør to ansatte meg i samme butikk så går jeg bare.. Religiøse fanatikere som tror de skal frelse meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 24. juni 2017 #34 Del Skrevet 24. juni 2017 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Åh! Det gjelder både svigermor og svigersøster. Vi har tremasker rundt forbi på veggene, de er visstnok skumle og onde... 🙄 Svigermor drar ikke på ferie pga hun ikke flyr.. og de spiser stortsett kokte grillpølser, toromat i tre varianter og frossenpizza fordi de ikke liker ditt og datt.. Jeg irriterer meg over butikkansatte som kommer med tilgjorte, kunstige smil og spør om en trenger hjelp. Spør to ansatte meg i samme butikk så går jeg bare.. Religiøse fanatikere som tror de skal frelse meg. Haha! Slike folk er slitsomme og jeg sliter med å ikke være og sarkastisk og ikke å vise irritasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 24. juni 2017 #35 Del Skrevet 24. juni 2017 En annen ting som irriterende (kom på det nå, da det hendte nettopp) er når du har lakket neglene og de ble helt perfekte også veiver du borti ett eller annet før de er tørket helt.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. juni 2017 #36 Del Skrevet 24. juni 2017 3 minutter siden, Perle skrev: Haha! Slike folk er slitsomme og jeg sliter med å ikke være og sarkastisk og ikke å vise irritasjon. Ja, det er jeg så enig med deg i. Kjenner igjen irritasjonen over neglelakkuhell også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. juni 2017 #37 Del Skrevet 25. juni 2017 -Når den bak kassen ikke sender varene helt ned, slik jeg må strekke meg etter varene og skyve dem ned selv -Snorking -Eldre damer i omsorgsyrker som tror de eier arbeidsplassen -Svigermor når hun ikke hører etter, og stiller spørsmål om det jeg NETTOPP svarte på/snakket om 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #38 Del Skrevet 25. juni 2017 Folk på treningssenteret som ,plutselig dukker opp ved siden av deg og skravler som gale Falske mennesker med kunstig stemme som later som de er empatiske Mennesker som lukker øynene for urettferdighet fordi de heller vil være som menneskene i keiserens nye klær Mennesker som siom har katter og ikke vasker deretter,ikke har selvinnsikt og det stanker kattepiss av skoene demses Støyende rånere som tror de er noe Besteforeldre som motsier seg selv for å kunne forskjellsbehandle barn og barnebarn Mennesker som ikke har kontakt med eget følelelsliv er slitsomme Mennesker som misliker at du er i kontakt med dine egne følelser, fordi de heller ønsker deg som gallionsfigur i et liv de helstvil regissere Anonymkode: dbbf8...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #39 Del Skrevet 25. juni 2017 Jeg irriterer meg over at frisører føler de må holde en samtale gående når de har kunder i stolen. Jeg misliker sterkt å bli spurt ut om hvor jeg jobber, om jeg har unger, hvor jeg bor osv osv. Jeg har ikke behov for å snakke om meg og mitt når jeg er hos frisøren for å klippe meg. Dessuten er det andre kunder i lokalene, har ikke lyst til å dele dette meg alle som tilfeldigvis er der heller. Det eneste jeg har behov for å snakke med frisøren om, er det som har med hår og frisyre å gjøre. Anonymkode: 70df0...90b 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #40 Del Skrevet 25. juni 2017 Folk som maser heile tiden, og er frekke... Anonymkode: 73959...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå