Gå til innhold

Av "ubetydelige" ting, hva e det som irriterer dere mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Utroskap, løgner, svik er ting vi normalt blir irriterte for, det er en selvfølgelighet. 

Men så har vi de mindre "betydningsfulle" greiene, som egentlig ikke betyr all verden, men som likevel kan skape irritasjon, og som man reagerer på. Gjerne på en litt tåpelig og barnslig måte, eller man eksploderer osv..

Min "ubetydelige" irritasjonsmoment er dersom noen ber meg bruke nettsøk for å finne svar på noe jeg lurer på. Min reaksjon er tanker om at vedkommende er lat, men viser det ikke.

MIn andre "ubetydelige" irritasjonsmoment er folk som ikke stiller seg til side når folk skal gå av bussen, men som presser seg inn. Min reaksjon er himling med øynene, og det hender at jeg stiller med vilje i veien for de som skal på, for å plage dem litt. Barnslig reaksjon, helt klart.

MIn tredje "ubetydelige" irritasjonsmoment er når folk vet at jeg har en del penger i banken, sparer til egenkapital, så virker det som enkelte av dem tror jeg er et slags minibank. Selv om jeg sier nei, noe jeg har rett til å si, så føler jeg meg likevel kjip og det irriterer meg. Min reaksjon på dem som spør, er at jeg begynner å unngå dem.

Dere?

Anonymkode: 0033b...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De som grøler høyt når de ler, ikke sånn vanlig høy latter og ho ho men de som nesten høres ut som trollkjerringer. Det irriterer meg. 

Anonymkode: 83c50...13d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- folk som ikke venter med å gå på bussen, før de som skal av har gått.

- de som ikke legger "matvaredeleren" (?) på disken i butikken.

- gniene folk som skal spare på en krone eller to, hele tiden.

- de som ikke bruker blinklys.

- generellt mennesker som oppfører seg som om de er viktigst i hele verden. Sniker i køen fordi "de skal bare", stopper midt på fortauet, brøyter seg frem på buss/butikk/osv.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som skal snakke om alt mulig tull hele tiden. Som skal være morsomme og alltid vil være på scenen. Man må le for å late som man synes de er morsomme. Ellers blir man oppfattet som sur. 

Anonymkode: 6fb83...bdd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

- Smatting og alle lyder av noen som spiser. 

- Flere lydkilder på en gang; radio, TV  iPad og mobil som spiller samtidig. 

- Mennesker som åpenlyst er hyggelig på en falsk måte. 

- De som ikke setter handlevogna tilbake etter seg men forlater den bare på parkeringsplassen 

- Damer på treningsstudio som skuler nedlatende og stygt på meg, fordi de tror selv de eier plassen og er dronningen av Saba. 

- Folk som ikke har bikkja si i bånd. 

- Folk på KG som møter motstand og svarer med; "les igjen" ( som om det å lese vissvasset deres tre, fire ganger gjør at de plutselig har rett..) 

- Folk som gir bastante råd (mener de har en fasit) - vedrørende noe de ALDRI selv har erfart (langvarige parforhold/barneoppdragelse)

- Kvinner som bevisst gjør seg ynkelige eller hetser andre kvinner for å score poeng hos menn 

- Menn og kvinner som omtaler motsatt kjønn som en homogen gruppe, type; "alle kvinner blablabla" og "typisk menn å blablabla" 

- Menn som seriøst tror at å gi meg et kompliment basert på utseendet mitt eller andre overfladiske egenskaper vil gi dem kred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekking av fingre, armer, rygg, nakke osv. 

Folk som kremter hele tiden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utroskap, løgner, svik er ting vi normalt blir irriterte for, det er en selvfølgelighet. 

Men så har vi de mindre "betydningsfulle" greiene, som egentlig ikke betyr all verden, men som likevel kan skape irritasjon, og som man reagerer på. Gjerne på en litt tåpelig og barnslig måte, eller man eksploderer osv..

Min "ubetydelige" irritasjonsmoment er dersom noen ber meg bruke nettsøk for å finne svar på noe jeg lurer på. Min reaksjon er tanker om at vedkommende er lat, men viser det ikke.

MIn andre "ubetydelige" irritasjonsmoment er folk som ikke stiller seg til side når folk skal gå av bussen, men som presser seg inn. Min reaksjon er himling med øynene, og det hender at jeg stiller med vilje i veien for de som skal på, for å plage dem litt. Barnslig reaksjon, helt klart.

MIn tredje "ubetydelige" irritasjonsmoment er når folk vet at jeg har en del penger i banken, sparer til egenkapital, så virker det som enkelte av dem tror jeg er et slags minibank. Selv om jeg sier nei, noe jeg har rett til å si, så føler jeg meg likevel kjip og det irriterer meg. Min reaksjon på dem som spør, er at jeg begynner å unngå dem.

Dere?

Anonymkode: 0033b...c5d

Snø!☝️

Anonymkode: a32dc...1f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Peaches skrev:

Det som irriterer meg er folk som irriterer seg over alt mulig:P:fnise:

Haha! Enig med deg. Må være slitsomt å irritere seg over sånne småting som at folk smatter når de spiser eller måten folk ler på. 

Anonymkode: 62fa6...84d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som går seint og flere på rad på kjøpesenter og de som stopper i toppen/bunn av rulletrappen uten å tenke at det kommer mennesker bak dem. :kjefte: 

Litt påvirket av å ha vert på kjøpesenter i lørdagsrushet, aldri mer.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes det ikke allerede en tråd om "irriterende ting" ett eller annent sted, her på forumet ?    

Anonymkode: 73959...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Smatting og prate med mat i munnen.

Uventet besøk.

Lange køer.

Trege mennesker.

Ekstremt ekstroverte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg ikke irriterer meg over mye heldigvis.

Men det irriterer meg litt når mennesker er så nysgjerrige på hvem som bor der og der, hva de heter til fornavn og etternavn, spør meg om spørsmål om andre. Kanskje er det ikke er noe å irritere seg over, men merker jeg gjør det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, BlendaSensitive skrev:

- folk som ikke venter med å gå på bussen, før de som skal av har gått.

- de som ikke legger "matvaredeleren" (?) på disken i butikken.

- gniene folk som skal spare på en krone eller to, hele tiden.

- de som ikke bruker blinklys.

- generellt mennesker som oppfører seg som om de er viktigst i hele verden. Sniker i køen fordi "de skal bare", stopper midt på fortauet, brøyter seg frem på buss/butikk/osv.

Jaaaa!!!!!! Synes nesten iiingen bruker den matvaredeleren!😠 Likte det ordet btw💪

Anonymkode: 99713...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Ete/puste-lyder.

Folk som går med pels.

Knekking av fingre, nakke osv.

Folk som seier A, men ikkje B. 

Folk som alltid kjem for seint.

Teige mennesker.

Når pcen klikker.

Android/Windows.

0 Internett.

Folk som aldri rydder opp etter seg.

Katter som røyter.

Nabobikkja som gneldrer heile tida. Stakkars hund.

Veganer-tilbodene i Noreg.

Nynorsk-brukere som skriver "ikke", "hvorfor", "hva" "en/et". Argh.

Rasisme/sexisme/Homofobi(?)

Videoer overalt, typ på Facebook som skal vere morsomme, og har alltid ei veldig pen halvnaken dame som eigentleg ikkje har noko med videoen å gjere, men berre er der for å leike sexy. 

Og/å feil.

Folk som seier "å" foran alt som skal vere "og" foran. Eg antar at det er dialekt, men likevel irriterande.

Folk som skriver nordnorsk-dialekt.

Folk som heile tida kommenterer høgda mi. 

Folk som braser inn på hybelen vår eller står og slår ned døra om den er låst. 

Edderkopper.

At eg må tisse heile tida. 

Eg er eigentleg ikkje ein irritert person altså:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest C.Tramell

Folk som har en bedrevitende, nedlatende og belærende måte å kommunisere med andre irriterer meg, men jeg har funnet ut at det er lett å irritere dem tilbake med å rett og slett ignorere dem. De takler ofte fint at folk sier dem imot, men de klikker når de ikke får noen respons. Jeg hever meg ikke over noe som helst. Oppfører man seg som en dritt mot meg er man ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som kjører under fartsgrensen.

Småbarnsforeldre som tror ungene er interessante forresten av verden og forventer at alle skal legge til rette for dem.

De som skal ha medlidenhet for alt mulig og er redd for ting som ikke er farlige (feks edderkopper)

Anonymkode: 74edc...038

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk forstyrrer hele tiden mens jeg prøver å lese. Bor med en som ikke eier leseglede i det hele tatt, så forståelsen for at man gjerne vil ha litt fred og ro mens man leser er ikke-eksisterende. 

Folk som hele tiden skal kritisere andre, men som absolutt ikke tåler å få kritikk tilbake. Alt er galt med alle andre, men ingenting er galt med dem. 

Folk som forstyrrer andre mens de prater, og i tillegg prater så høyt at man skulle tro de ville bli hørt helt til månen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...