Teethgrinding Skrevet 25. juni 2017 #41 Skrevet 25. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har jo rett. Det er strålende absurd at menn føler at de er i sin fulle rett til å drive å ligge med damer og behandle dem som søppel som er høyst reellt at er det som ts vil oppleve siden han ikke engang gidder å svare henne. Der hun blir sitter å føler seg sannsynligvis helt verdiløs og ganske dum akkurat nå.. Blir trist av å lese innlegg av menn som deg. "Jeg kan pule damer over en lav sko, men du skal være jææææævlig spesiell for at jeg skal gidde bli kjæresten din". Får meg virkelig til å lure på hva som feiler egoet til enkelte menn. Kvalmende. Anonymkode: c8609...051 Ja, Okei. Hvis vi ser bortifra at det legges ord i munnen på meg som jeg aldri har sagt, så er det ett enkelt svar på denne problemstillingen. Ikke ligg med en mann som ikke er kjærsten din. Det er jo egentlig ikke verre enn som så. Ja, i en ideell verden vil selvfølgelig likestilte kvinner ha samme rett og mulighet til å ligge med hvem de selv ønsker uten at det skal være noen hemsko for å få seg kjæreste. Og ja, det vil alltid være en glidende overgang. Det er risiko å skulle date. Men, om man plukker litt i virkeligheten, formelig stikker fingrene ned i jorda i to sekunder, vil man finne ut at de gutta jentene faller for ofte ikke vil ha dem. Dumme, dumme kjerringer, for å si det rett ut. De burde da skjønne! Men nei, naiviteten kjenner ingen grenser. En fyr med på 1.90 med six pack, stålkjeve og stor sosial omgangskrets finner lille meg uimotståelig! Hurra, men, hvorfor vil han ikke være kjæresten min?! Go figure. Åpenbart langt over din liga, jekk deg ned femti hakk. Bare fordi en fyr er interessert på byen eller på Tinder betyr det jo omtrent ingenting! Sånn er det! En mann kan pule noen han ikke engang liker. Tenk på det i to minutter, for jeg skal garantere deg at det ikke er sånn for dere jenter. Eller la oss se for oss en mindre åpenbar situasjon; fyr som egentlig ikke vil ha en kjæreste engang sier seg villig til å ha sex med deg. Serverer deg lovord for å ro det hele i land. Det er ikke akkurat sjokkerende vanskelig å forstå at forholdene ligger til rette for god gammel hanky panky uten forpliktelser. Så spør jente hvorfor de blir pult, men ikke får forholdstatus på Facebook: fordi han ikke liker deg nok til å bryte ut en vinnerkombinasjon. Han liker et vått hull, og helst flere av dem, og får det bortimot gratis. Kanskje det hadde vært en ide å finne ut om han faktisk var forelska før man sprer beina? (Gitt at man ikke takler sex uten forhold, altså. Hei, det er du som klager, her får du svaret). Jeg tror det alltid vil være et visst kompleks knyttet til når man skal ha sex for første gang. Tre dater? En? Etter at han har hilst på svigers og du har sett bankkontoen hans? Jeg tror intuisjon spiller en viktig rolle, og noen har rett og slett fabelaktig rævva intuisjon. Noen virker ute av stand til å lese mennesker. Det er klart man blir som lam blant ulver når man ikke klarer å sortere ut søppelet. Når jeg sier søppel betyr det jo da søppel i intensjoner ovenfor Deg helt spesifikt. Dette må man rett og slett passe på og være klar over. Det er sånn verden fungerer. Det er interessant at likestillingsprosjektet har ført til denne uheldige konsekvensen. Joda, menn og kvinner gifter seg som før, men kvinnene blir lurt og brukt på veien og får hjertet knust. Det er en historie så gammel som tiden, men idag lurer jentene på Hvorfor, et spørsmål som hadde ganske konkrete svar tidligere i tiden. Det virker som noe allment kjent har gått tapt i en Manhattan-beruset frenzy av Sex og singelliv. Kvinner tror de er frigjort, men har bare blitt belastet med en ny måte å bli brukt på. Menn drives av å jakte. Esset i ermet er kjærlighet. For meg er kjærlighet og sex to ofte litt forskjellige sfærer. Den første er noe som drives av hjertet - romantisk kjærlighet. Den andre styres av lyst. Mange menn låser hjertet ned i en boks og lever på lysten. Det er ofte slik kvinner klarer å åpne opp muligheten for hjertet - ved hjelp av lysten. Det jeg ville jobbet med dersom jeg var jente som ofte ble lurt, ville vært å forsøke å finne frem til den hjerteboksen. Så kommer sex som en konsekvens av kjærlighet, og ikke motsatt. Det er der problemet ligger. De mannfolka som lurer deg elsker deg ikke.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #42 Skrevet 26. juni 2017 For meg er det uaktuelt å ikke være eksklusiv når jeg dater noen, så straks 2. date er avtalt så har jeg ikke kontakt med andre. Heldigvis tok han jeg dater nå opp at han tenker sånn også veldig tidlig. Det er også helt uaktuelt for meg å ha sex uten å vite at han kun har sex med meg, så det er avklart før vi går til sengs uansett. Den derre "prøve flere på en gang" blir fryktelig useriøs for meg. Da er man faktisk ikke ute etter fast partner. Anonymkode: bce62...0f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå