Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater ikke flere om gangen og jeg dater ikke folk som dater flere om gangen. Det gjelder fra 1. date. Jeg er helt ærlig om dette til og med før vi treffes da. Jeg synes det er helt snålt at man skal finne seg i å være en av mange, og at man faktisk ønsker å date flere om gangen i det hele tatt. Det sier jo mye om hvorfor dating går så jævlig dårlig for så veldig mange, det er ikke rart egentlig.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror følelsesmessig så er det bedre å date flere om gangen, ikke sex med flere altså, men bli kjent med flere slik at du beskytter deg selv. Etterhvert faller en del av lasset, noen slutter å skrive, du avslutter fordi du ikke er interessert, noen tør ikke møte, dere møtes og personen var kanskje ikke helt slik du så for deg og da blir det ikke mer og omvendt, det er mye prøving og feiling når det kommer til dating og bli kjent fasen så det er bedre å bare kjøre på. Større sannsynlighet for at to stykker ikke matcher enn at de gjør det når det handler om nettdating. 

Anonymkode: d6b79...4b5

Skrevet

Jeg dater kun en av gangen, og når jeg går på date så forventer jeg også at den andre kun dater meg. Jeg skriver helst også med bare en i gangen. Jeg kunne uansett ikke datet mer enn en i gangen, for jeg ville ikke klart å holde dem fra hverandre. 

Hvordan vet man om dette er den man skal prøve en date til med om man har flere man dater samtidig. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Sariou skrev:

Jeg dater ikke flere om gangen og jeg dater ikke folk som dater flere om gangen. Det gjelder fra 1. date. Jeg er helt ærlig om dette til og med før vi treffes da. Jeg synes det er helt snålt at man skal finne seg i å være en av mange, og at man faktisk ønsker å date flere om gangen i det hele tatt. Det sier jo mye om hvorfor dating går så jævlig dårlig for så veldig mange, det er ikke rart egentlig.

Ja, helt sprengt at man plutselig skal vente på at en fyr får de rette følelsene.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, TS her.. var nok litt fort i svingene her jeg da, ble nok dessverre bare brukt. GG. :-)

Anonymkode: 97b82...1cc

AnonymBruker
Skrevet

Når man har blitt enig om det.

Anonymkode: e0571...b01

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, TS her.. var nok litt fort i svingene her jeg da, ble nok dessverre bare brukt. GG. :-)

Hvorfor mener du det?
Kan hende han vil vent litt lenger?

Anonymkode: f90c5...79a

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du det?
Kan hende han vil vent litt lenger?

Han har totalt ignorert meg siden jeg dro, hehe. Ikke at jeg har mast, men spurt om et par ting og han ser meldingene men ingen svar. Så jaa.

AnonymBruker
Skrevet

En blir eksklusive når det er avtalt. Men som regel ikke da heller.....

Anonymkode: 8210b...9d9

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har totalt ignorert meg siden jeg dro, hehe. Ikke at jeg har mast, men spurt om et par ting og han ser meldingene men ingen svar. Så jaa.

Har opplevd det selv, ikke send noe mld og vent på at han tar kontakt. Hvis han vil ha kontakt tar han kontakt.
Noen er sånn at de må vente litt å se, andre er rett på.
Hvor gamle er dere?

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det selv, ikke send noe mld og vent på at han tar kontakt. Hvis han vil ha kontakt tar han kontakt.
Noen er sånn at de må vente litt å se, andre er rett på.
Hvor gamle er dere?

Jeg 21, han 25. :)

AnonymBruker
Skrevet

Menn vil jo ikke ha forhold dessverre. 

Anonymkode: fe0a5...08d

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn vil jo ikke ha forhold dessverre. 

Joda, hvis du er virkelig bra. Det er som regel et dårlig tegn på deres reelle interesse når de ikke vil ha et forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Arcturus skrev:

Joda, hvis du er virkelig bra. Det er som regel et dårlig tegn på deres reelle interesse når de ikke vil ha et forhold. 

Så du sier at alle single damer er søppel? Jeg ser forøvrig mange uattraktive damer i forhold som absolutt ikke er bra (da snakker jeg ikke kun om utseendet)

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du sier at alle single damer er søppel? Jeg ser forøvrig mange uattraktive damer i forhold som absolutt ikke er bra (da snakker jeg ikke kun om utseendet)

Well, that escalated quickly.... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager!!

Anonymkode: 4b51e...c9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Arcturus skrev:

Well, that escalated quickly.... 

Hva mener du? Virker jo nesten som det var det du mente. Eller tar jeg feil? Og som sagt ser jeg mange damer som er langt fra bra som er i forhold. Så er ikke sånn at bra dame = får seg kjæreste og ikke bra dame = singel resten av livet med 60 katter. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Virker jo nesten som det var det du mente. Eller tar jeg feil? Og som sagt ser jeg mange damer som er langt fra bra som er i forhold. Så er ikke sånn at bra dame = får seg kjæreste og ikke bra dame = singel resten av livet med 60 katter. 

Bish, u craycray.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Arcturus skrev:

Bish, u craycray.

Hun har jo rett. Det er strålende absurd at menn føler at de er i sin fulle rett til å drive å ligge med damer og behandle dem som søppel som er høyst reellt at er det som ts vil oppleve siden han ikke engang gidder å svare henne. Der hun blir sitter å føler seg sannsynligvis helt verdiløs og ganske dum akkurat nå..

Blir trist av å lese innlegg av menn som deg. "Jeg kan pule damer over en lav sko, men du skal være jææææævlig spesiell for at jeg skal gidde bli kjæresten din". Får meg virkelig til å lure på hva som feiler egoet til enkelte menn. Kvalmende. 

Anonymkode: c8609...051

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo rett. Det er strålende absurd at menn føler at de er i sin fulle rett til å drive å ligge med damer og behandle dem som søppel som er høyst reellt at er det som ts vil oppleve siden han ikke engang gidder å svare henne. Der hun blir sitter å føler seg sannsynligvis helt verdiløs og ganske dum akkurat nå..

Blir trist av å lese innlegg av menn som deg. "Jeg kan pule damer over en lav sko, men du skal være jææææævlig spesiell for at jeg skal gidde bli kjæresten din". Får meg virkelig til å lure på hva som feiler egoet til enkelte menn. Kvalmende. 

Anonymkode: c8609...051

Hehe ja, føler meg ganske liten og ubetydelig nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...