AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Hvor mange dater er det "normalt" å ha før man eklusivt dater kun hverandre? Uten at man går helt inn for å være et par? Anonymkode: 97b82...1cc
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange dater er det "normalt" å ha før man eklusivt dater kun hverandre? Uten at man går helt inn for å være et par? Anonymkode: 97b82...1cc Det kommer helt an på hvor god kjemien umiddelbart er det. Noen ganger så klaffer det bare umiddelbart. En datet jeg bare to ganger før vi følte at det var kun han og jeg, mens med andre så kan jeg ha datet over flere måneder før vi har gitt det en sjanse. Anonymkode: 0ddcf...abe 3
Gjest Overrasket Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 Sånn jeg synes det bør være: Sex = eksklusive. Sånn jeg tror det er etter å ha lest på KG: Ny facebookstatus = eksklusive. Frem til da er alt lov.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer helt an på hvor god kjemien umiddelbart er det. Noen ganger så klaffer det bare umiddelbart. En datet jeg bare to ganger før vi følte at det var kun han og jeg, mens med andre så kan jeg ha datet over flere måneder før vi har gitt det en sjanse. Anonymkode: 0ddcf...abe Hm, ja.. var det da. Følte vi hadde kjemi, han vil møtes igjen men han er nok ikke der at han ikke vil treffe andre, haha! Jeg er nok mer der at jeg kun vil treffe en om gangen, tror jeg. Uansett hvor seriøst det er. 1 minutt siden, Overrasket skrev: Sånn jeg synes det bør være: Sex = eksklusive. Sånn jeg tror det er etter å ha lest på KG: Ny facebookstatus = eksklusive. Frem til da er alt lov. nåja, vi hadde sex to ganger allerede første daten. Daten var hjemme hos ham og sov over, hehe.. Anonymkode: 97b82...1cc
Gjest Overrasket Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: nåja, vi hadde sex to ganger allerede første daten. Daten var hjemme hos ham og sov over, hehe.. Anonymkode: 97b82...1cc For all del, ingenting galt med det. Jeg har vært der selv. Men da hadde man ideelt, sånn jeg ser det, satt eventuell annen dating på hylla for en stund.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm, ja.. var det da. Følte vi hadde kjemi, han vil møtes igjen men han er nok ikke der at han ikke vil treffe andre, haha! Jeg er nok mer der at jeg kun vil treffe en om gangen, tror jeg. Uansett hvor seriøst det er. nåja, vi hadde sex to ganger allerede første daten. Daten var hjemme hos ham og sov over, hehe.. Anonymkode: 97b82...1cc Nå er det jo slik at begge må kjenne på og være enig i denne umiddelbare kjemien da. Nytter jo ikke at du føler det. Anonymkode: 0ddcf...abe
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #8 Skrevet 23. juni 2017 Akkurat nå, Overrasket skrev: For all del, ingenting galt med det. Jeg har vært der selv. Men da hadde man ideelt, sånn jeg ser det, satt eventuell annen dating på hylla for en stund. Jeg kommer ikke til å møte noen andre så lenge jeg møter ham, så får vi heller se om det blir mer seriøst om jeg tar opp angående han og andre. Ikke at jeg vet at han treffer noen andre, men jeg må slutte å stresse - har trossalt bare vært i hverandres selskap ett døgn, haha Anonymkode: 97b82...1cc
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #9 Skrevet 23. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo slik at begge må kjenne på og være enig i denne umiddelbare kjemien da. Nytter jo ikke at du føler det. Anonymkode: 0ddcf...abe Jaja, jeg sier ikke at vi skal gå eklusive nå. Jeg bare spørr når det er normalt. Anonymkode: 97b82...1cc
Gjest Overrasket Skrevet 23. juni 2017 #10 Skrevet 23. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer ikke til å møte noen andre så lenge jeg møter ham, så får vi heller se om det blir mer seriøst om jeg tar opp angående han og andre. Ikke at jeg vet at han treffer noen andre, men jeg må slutte å stresse - har trossalt bare vært i hverandres selskap ett døgn, haha Anonymkode: 97b82...1cc For å være litt vanskelig, er ikke det det dummeste du kan gjøre? Du må jo for all del ikke forvente noe annet av ham enn av deg selv? Ingen person er så bra at det er forsvarlig. Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt til vedkommende noe i retning av: "Frem til vi finner mer ut av hva dette er treffer vi ikke andre, OK?". Men det er vel bare meg.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #11 Skrevet 23. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, jeg sier ikke at vi skal gå eklusive nå. Jeg bare spørr når det er normalt. Anonymkode: 97b82...1cc Og det var det jeg svarte deg på Noen ganger skjer det etter bare to dater dersom BEGGE kjenner at det er full kjemi. Anonymkode: 0ddcf...abe
Worcy Skrevet 23. juni 2017 #12 Skrevet 23. juni 2017 4 minutter siden, Overrasket skrev: For å være litt vanskelig, er ikke det det dummeste du kan gjøre? Du må jo for all del ikke forvente noe annet av ham enn av deg selv? Ingen person er så bra at det er forsvarlig. Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt til vedkommende noe i retning av: "Frem til vi finner mer ut av hva dette er treffer vi ikke andre, OK?". Men det er vel bare meg. Ikke etter første date, nei. Kanskje etter noen få.
Gjest Overrasket Skrevet 23. juni 2017 #13 Skrevet 23. juni 2017 1 minutt siden, Worcy skrev: Ikke etter første date, nei. Kanskje etter noen få. Helt uenig her. Antall stevnemøter har ingenting å si for meg. Jeg blir litt sliten av rigide regler om "trinn 1 etter stevnemøte 1, trinn 2 a og 2 b etter stevnemøte 2, trinn 2 c - 5 etter stevnemøte tre" osv. De har hatt sex, hun vil ikke treffe andre, da er det helt normalt (i mitt hode) å formidle dette til vedkommende. Faktisk, som mann selv, vil jeg gå så langt som å anbefale å gjøre det helt klart hvor skapet står så tidlig som mulig, noe som er på det tidspunktet man selv vet at man ikke kommer til å treffe andre. Ellers får vi en ny tråd om et par måneder som går ut på at TS klager over at alle menn er upålitelige og at han feide over andre og aldri oppdaterte facebook-statuens mens hun holdt seg kun til ham. I et nøtteskall. Blås i hva som er "normalt. Når en er der at man kunne tenke seg å ikke treffe andre høres det ut som et passe tidspunkt å ta opp spørsmålet på.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #14 Skrevet 23. juni 2017 2 minutter siden, Overrasket skrev: Helt uenig her. Antall stevnemøter har ingenting å si for meg. Jeg blir litt sliten av rigide regler om "trinn 1 etter stevnemøte 1, trinn 2 a og 2 b etter stevnemøte 2, trinn 2 c - 5 etter stevnemøte tre" osv. De har hatt sex, hun vil ikke treffe andre, da er det helt normalt (i mitt hode) å formidle dette til vedkommende. Faktisk, som mann selv, vil jeg gå så langt som å anbefale å gjøre det helt klart hvor skapet står så tidlig som mulig, noe som er på det tidspunktet man selv vet at man ikke kommer til å treffe andre. Ellers får vi en ny tråd om et par måneder som går ut på at TS klager over at alle menn er upålitelige og at han feide over andre og aldri oppdaterte facebook-statuens mens hun holdt seg kun til ham. I et nøtteskall. Blås i hva som er "normalt. Når en er der at man kunne tenke seg å ikke treffe andre høres det ut som et passe tidspunkt å ta opp spørsmålet på. Blehh, huff. Jeg tenker jeg hører på deg, må starte å stå opp litt for meg selv. Tar å snakker med ham neste gang om kjemien er like bra og hører på tankene hans rundt det. Takker! Er alt for flink til å følge andre parten å hva enn han vil, ikke greit egentlig. Anonymkode: 97b82...1cc 1
Gjest Blondie65 Skrevet 23. juni 2017 #15 Skrevet 23. juni 2017 Enig med @Overrasket. Jeg setter standarden for hvordan JEG vil leve. Har han en annen standard så får det bli hans sak. Jeg går ikke fra seng til seng hvis jeg mener at date'n kan bli noe mer enn en date. Har han et annet syn, kan det godt være at dette ikke er noe å gå videre med for min del. Jeg kan altså gå på uforpliktende date med flere, men hvis en skiller seg ut som en kandidat til noe mer enn en data så date'er jeg bare han.
Gjest Overrasket Skrevet 23. juni 2017 #16 Skrevet 23. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blehh, huff. Jeg tenker jeg hører på deg, må starte å stå opp litt for meg selv. Tar å snakker med ham neste gang om kjemien er like bra og hører på tankene hans rundt det. Takker! Er alt for flink til å følge andre parten å hva enn han vil, ikke greit egentlig. Anonymkode: 97b82...1cc 7 minutter siden, Blondie65 skrev: Enig med @Overrasket. Jeg setter standarden for hvordan JEG vil leve. Har han en annen standard så får det bli hans sak. Jeg går ikke fra seng til seng hvis jeg mener at date'n kan bli noe mer enn en date. Har han et annet syn, kan det godt være at dette ikke er noe å gå videre med for min del. Jeg kan altså gå på uforpliktende date med flere, men hvis en skiller seg ut som en kandidat til noe mer enn en data så date'er jeg bare han.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #17 Skrevet 23. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hm, ja.. var det da. Følte vi hadde kjemi, han vil møtes igjen men han er nok ikke der at han ikke vil treffe andre, haha! Jeg er nok mer der at jeg kun vil treffe en om gangen, tror jeg. Uansett hvor seriøst det er. nåja, vi hadde sex to ganger allerede første daten. Daten var hjemme hos ham og sov over, hehe.. Anonymkode: 97b82...1cc Da tar du opp med han at du vil dere ikke skal treffe andre om dere skal fortsette datingen. Ikke kast bort tiden din på å være noens nummer fire når du setter den som din nr en Anonymkode: 71633...894 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #18 Skrevet 23. juni 2017 Inntil man er sammen så er det vel ingen regler på dette. Tror de fleste har seg med flere med god samvittighet hvis de kan, men de vil kanskje ikke oppsøke andre partnere i like stor grad når de allerede holder på med en. Anonymkode: 441d8...c2c
Ardenus Skrevet 23. juni 2017 #19 Skrevet 23. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange dater er det "normalt" å ha før man eklusivt dater kun hverandre? Uten at man går helt inn for å være et par? Anonymkode: 97b82...1cc Til dere faktisk snakker om det, er en ting dere nesten må føle på selv. Hvis jeg liker jenta, så vil jeg gjerne det fra starten av, hadde hun ikke villet det så er jo det en ærlig sak.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #20 Skrevet 24. juni 2017 Hvordan er han mot deg da? Har dere vært mye sammen? Anonymkode: f90c5...79a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå