Gå til innhold

sommerferie

gladidag

Anbefalte innlegg

Har dere begynt å planlegge sommerferien???? Har lyst å reise bort i mai, beg. på juni.Ta sommeren litt på forskudd=) Et par uker i deilig Middelhavsklima m kjæresten og lillegull hadde vært topp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg, samboeren min og Mamma reiser til bestefaren min i Provence (Frankrike). Reiser i juni, før det blir uutholdelig varmt.

Og så skal jeg og en venninne sannsynligvis til København en gang i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om Norgesferie med sambo i juni eller juli. Vi har ikke bestemt hvor vi skal reise enda, men det blir antageligvis vestlandet eller nordover.

Så blir det jentetur til New York i august og det gleder jeg meg skikkelig til. Har aldri vært "over there", så nå spares det for harde livet - for der skal det shoppes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sommeren har jeg og sambo tenkt oss til Provence, men jeg har egentlig ikke begynt den store planlegningen ennå. Skal gjøre det snart. Forøvrig skal vi først en tur til Paris i april. Gleder meg, det er lenge siden jeg har vært i Paris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerferien har jeg enda ikke klarlagt, men jeg går ut i fra at store deler av ferien vil gå med til planlegging av leilighet, studier, jobbing osv. Men en tur til Provence er selvsagt, ettersom jeg vanligvis pleier å ha rundt fem turer ned dit i løpet av et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sommer tar vi nostalgi-ferie hos slekt og venner langs sørlandskysten - skikkelig sånn som da vi var små. Viktig å gjøre mens besteforeldrene mine fortsatt er spreke.

Og neste sommer, da skal vi til Kina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...