Duftavsommerregn Skrevet 30. juni 2017 #41 Skrevet 30. juni 2017 På 29.6.2017 den 0.59, AnonymBruker skrev: Jeg kunne aldri tenkt meg og vært i et forhold med en mann som var 10-12 år eldre enn meg. Det blir altfor gammelt for min del. Ønsker meg ikke en kjæreste med kulemage, viker og impotens. Nå er du urettferdig Kulemage får man lett i 20 årene, det samme med vikene. Impotens? Det kan man få tidlig også. Har ikke noe med alder å gjøre. Det har med livsstil å gjøre. Det å ta vare på kroppen sin er noe man aktivt må gjøre uansett alder, kvinne som mann. 2
Gjest Linaria Skrevet 30. juni 2017 #42 Skrevet 30. juni 2017 Jah, så får hoppe på og si at det er 22 år mellom oss, og det går fint fordi vi ønsker det samme for hverdagen og for framtiden, vi gir hverandre rom, er aldri sjalu, har vår gen personlighet og våre egne drømmer som vi lar hverandre følge, og er hverandres beste venner. Vi har også all støtte fra alle rundt oss. Så jeg mener i hvert fall at det kan gå.
ElinX0Xpoliti Skrevet 1. juli 2017 #43 Skrevet 1. juli 2017 Jeg måtte nesten jakte ned mannen min, siden han var litt skeptisk over alders forskjellen når jeg var 20 års alderen og han var i 30 års alderen. Tok lit tid før han skjønte jeg var seriøs, han var litt tilbake holden i starten men det funket kjempe bra for oss. Det som tiltrakk meg til han var humoren og at han meget god med ordene og meget sjarmerende. Jeg må si at det har fungert kjempe bra for meg selv om "practical jokes" tar litt på. Jentegjengen mente jeg var gal at jeg gikk på litt tjukkere mann med minskende hår linje, når jeg kan ha gøy på byen.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #44 Skrevet 25. august 2017 På 28.06.2017 den 13.24, AnonymBruker skrev: Men kan du forklare meg hvorfor så mange menn i 50 årene har unge kvinner i 30 årene...? Ser mye av det. de er også mest utro med yngre kvinner så de kan vel ikke ha problemer med impotens ? På 30.06.2017 den 10.55, RoH skrev: Nå er vel manglende sexlyst mer utbrett blant kvinner enn menn i langvarige forhold? På 30.06.2017 den 10.40, AnonymBruker skrev: Kvinner sier at menn er de sexfikserte og utseendefokuserte? Må le litt. Kunne ikke vært mer enig i svarene her haha er så på nåløyet. Anonymkode: dc66c...bde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå