Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette kommer helt Ann på forholdene. Jeg er sammen med en som er 14 år eldre. Nå etter 4 år sammen så merker jeg dette veldig godt! Han har begynt å "lære" meg ting. Han vet alltid best, det er en skam om jeg ikke spør han om hjelp til ting. Impotens. Helsen hans. Mitt livskriser. 

Min skal nå begynne å studere! For meg er dette helt fjernt! Jeg er 22, og skulle gjerne studert selv. Men det er dessverre ikke ett alternativ nå, men han som har barn( ikke med meg), hus, bil og båt skal ta på seg studie gjeld og en delttids jobb. Jeg går på aap, og står for mat i huset. 

Jeg føler ofte han ser ned på meg. Ting har blitt veldig rart. Jeg kommer ikke til å få barn med han. Når dette er noe han føler seg for gammel til. Så finner jeg ut at jeg ønsker det må jeg ha en ny mann. 

Tenk nøye gjennom valget! Tenk fremover, snakk sammen om hva man ønsker. Det gjorde dessverre ikke vi, og nå sitter jeg på en måte fast..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 6/24/2017 den 10.17, Bambidilla skrev:

Dere er et positivt bidrag til eldreomsorgen.

Hilsen eldre kvinne. :blomst:

Den omfattende! eldreomsorgen, kvinner når som kjent alderdommen ved 30, paralellet med at menn begynner date folk over 20:fnise:

Anonymkode: 19535...774

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Brukerano skrev:

Dette kommer helt Ann på forholdene. Jeg er sammen med en som er 14 år eldre. Nå etter 4 år sammen så merker jeg dette veldig godt! Han har begynt å "lære" meg ting. Han vet alltid best, det er en skam om jeg ikke spør han om hjelp til ting. Impotens. Helsen hans. Mitt livskriser. 

Min skal nå begynne å studere! For meg er dette helt fjernt! Jeg er 22, og skulle gjerne studert selv. Men det er dessverre ikke ett alternativ nå, men han som har barn( ikke med meg), hus, bil og båt skal ta på seg studie gjeld og en delttids jobb. Jeg går på aap, og står for mat i huset. 

Jeg føler ofte han ser ned på meg. Ting har blitt veldig rart. Jeg kommer ikke til å få barn med han. Når dette er noe han føler seg for gammel til. Så finner jeg ut at jeg ønsker det må jeg ha en ny mann. 

Tenk nøye gjennom valget! Tenk fremover, snakk sammen om hva man ønsker. Det gjorde dessverre ikke vi, og nå sitter jeg på en måte fast..

Jøss, han er 36 år gammel og du snakker om impotens og helsen hans?? Hadde du skrevet om en 80-90-åring skulle jeg trodd deg, men hvis han som bare er noen og tredve sliter med impotens bør han oppsøke lege snarest.

Og hvorfor kan du ikke studere? Du kan da ta dine egne valg, du sitter vel ikke lenket fast i et tårn?!

Det er ikke alderen hans som er problemet, det er tafattheten din. Hvis du vil bli behandlet med respekt må du ta egne valg og stille krav, dette gjelder uansett hvilken aldersgruppe det handler om. Vil dere forskjellige ting, må du tenke gjennom om du fortsatt ønsker å være i forholdet. Du er ikke tjeneren hans, du er 22 år gammel og kan fint starte å studere hvis du har helse til det.

Anonymkode: 39f08...a3d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Brukerano skrev:

Dump han. Det forholdet kommer til å ødelegge deg. 

Anonymkode: 19535...774

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Brukerano skrev:

Du, han er bare 36? Virker som de i 20 års tror alle andre er eldgamle. Han er jo fortsatt ung jo, ikke alltid så stor forskjell på en på 22 og 36. 

Her er det du som ikke forstår folk over egen alder, eller han som er veldig sær.

Anonymkode: b1ca3...f23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, han er 36 år gammel og du snakker om impotens og helsen hans?? Hadde du skrevet om en 80-90-åring skulle jeg trodd deg, men hvis han som bare er noen og tredve sliter med impotens bør han oppsøke lege snarest.

Og hvorfor kan du ikke studere? Du kan da ta dine egne valg, du sitter vel ikke lenket fast i et tårn?!

Det er ikke alderen hans som er problemet, det er tafattheten din. Hvis du vil bli behandlet med respekt må du ta egne valg og stille krav, dette gjelder uansett hvilken aldersgruppe det handler om. Vil dere forskjellige ting, må du tenke gjennom om du fortsatt ønsker å være i forholdet. Du er ikke tjeneren hans, du er 22 år gammel og kan fint starte å studere hvis du har helse til det.

Anonymkode: 39f08...a3d

36 er ganske tidlig, men det er IKKE uvanlig at mannfolk i 40-årene begynner å slite litt med potensen. Ikke alvorlig, men utholdenhet m.m. går ned. Hvorfor tror dere egentlig at det har blitt mer og mer populært for kvinner i 40-årene å finne seg unge elskere? Selvfølgelig er det store individuelle forskjeller, men som mange av oss prøver å poengtere DET SKJER MYE MED ALDEREN! Og mye kommer fort mellom 40 og 50 år. Og for noen begynnere det tidligere, og for noen senere. Og dette kommer i tillegg til forskjeller som om man er ferdig med barn, livsfase m.m. Ting kan fungere godt en periode, men alderforskjellen forsvinner ikke, den har lett for å heller bli tydeligere med årene.

Anonymkode: 69cc6...ef2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

36 er ganske tidlig, men det er IKKE uvanlig at mannfolk i 40-årene begynner å slite litt med potensen. Ikke alvorlig, men utholdenhet m.m. går ned. Hvorfor tror dere egentlig at det har blitt mer og mer populært for kvinner i 40-årene å finne seg unge elskere? Selvfølgelig er det store individuelle forskjeller, men som mange av oss prøver å poengtere DET SKJER MYE MED ALDEREN! Og mye kommer fort mellom 40 og 50 år. Og for noen begynnere det tidligere, og for noen senere. Og dette kommer i tillegg til forskjeller som om man er ferdig med barn, livsfase m.m. Ting kan fungere godt en periode, men alderforskjellen forsvinner ikke, den har lett for å heller bli tydeligere med årene.

Anonymkode: 69cc6...ef2

Men kan du forklare meg hvorfor så mange menn i 50 årene har unge kvinner i 30 årene...? Ser mye av det.  de er også mest utro med yngre kvinner så de kan vel ikke ha problemer med impotens  ?

Anonymkode: aecd9...7fc

Gjest Overrasket
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du, han er bare 36? Han er jo fortsatt ung jo,

:nori:

AnonymBruker
Skrevet

Menn over 40 er ikke noe å samle på. Utgått på dato og lite attraktive. Menn mister sin sjarm fra ca 38 år.

Anonymkode: ffbbf...453

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Halvparten av ekteskap ender i skilsmisse uansett og et gjennomsnittlig ekteskap varer vel rundt 14 år. Hvis dere holder ut som snittet er du 37 og han 49. Er ikke gæli det? 

Anonymkode: bac92...3f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg og vært i et forhold med en mann som var 10-12 år eldre enn meg. Det blir altfor gammelt for min del. Ønsker meg ikke en kjæreste med kulemage, viker og impotens.

Anonymkode: fa17d...da4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk deg selv som 38-åring og han som 50, eller du 48 og han 60, etc.. Høres det greit ut er det bare å stå på.

Anonymkode: 28ac3...0ee

Gjest Linaria
Skrevet
På 6/28/2017 den 4.36, Brukerano skrev:

Du vil ikke la han studere? Han føler seg for gammel til å ha barn som 36-åring? Skjønner ikke helt hvorfor du er sammen med ham og advarer andre mot å bli sammen med eldre menn. Det høres jo ikke ut som om det er aldersforskjellen som er problemet her.. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne aldri tenkt meg og vært i et forhold med en mann som var 10-12 år eldre enn meg. Det blir altfor gammelt for min del. Ønsker meg ikke en kjæreste med kulemage, viker og impotens.

Anonymkode: fa17d...da4

Hvis det du ramser opp ikke er tilfelle, for det er det ikke for alle men, noen holder seg kjekkke og spreke langt opp i års, kunne du da blitt sammen med en?

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn over 40 er ikke noe å samle på. Utgått på dato og lite attraktive. Menn mister sin sjarm fra ca 38 år.

Anonymkode: ffbbf...453

Å nei du. Det er så utrolig mange kjekke menn i 40 åra. Mange ser veldig bra ut også. Selv ville jeg aldri hatt en mann under 35 år !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6/28/2017 den 4.24, AnonymBruker skrev:

Men kan du forklare meg hvorfor så mange menn i 50 årene har unge kvinner i 30 årene...? Ser mye av det.  de er også mest utro med yngre kvinner så de kan vel ikke ha problemer med impotens  ?

50% av menn over 40 har erectil dysfunction I en eller grad. Your welcome. Der lærte du noe vitenskapen har vist lenge. 

Anonymkode: 1769f...5f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner sier at menn er de sexfikserte og utseendefokuserte? Må le litt.

Aldersforskjell fungerer bare når den yngre klarer henge med i topplokket. Men det er klart dagens unge kvinner ikke vet hva som er viktig, og er derfor uaktuelle for mange av de eldre mennene. 

Anonymkode: 2ac30...dea

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

50% av menn over 40 har erectil dysfunction I en eller grad. Your welcome. Der lærte du noe vitenskapen har vist lenge. 

Anonymkode: 1769f...5f0

Nå er vel manglende sexlyst mer utbrett blant kvinner enn menn i langvarige forhold? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35, mannen 53. Har 2 barn, nr 3 kommer om en ukes tid. Vært lykkelig gift i 13 år! Nå ser ikke mannen min ut som om han er 53, og er utrolig sprek, så for oss har ikke alderen spilt noen rolle. Kjør på, man kan ikke leve livet etter andres pipe eller tenke at man kanskje i fremtiden vil få det tøft. Man vet aldri når man skal dø eller om man blir alvorlig syk. Lev i nuet!

Anonymkode: 860e7...c5e

• Liker 1
Skrevet
På 22.6.2017 den 13.38, AnonymBruker skrev:

Hei!

Er en kvinne på 25 år som dater en mann på 37 år. Vi trives sammen og det er god stemning. Hva synes dere om en aldersforskjell på 12 år? Er det for heftig? merker ikke noe til dette når vi er sammen...

Det avhenger av hvor man er i livet, og så må man se fremover. Du kan lett gjøre dette, og det vil ha lite å si i en del år fremover,men er det et livslangt ekteskap du er ute etter kan det by på problemer når dere skal bli gamle fremover. Selv ser jeg etter partnere i omtrent samme alder, men har selv foreldre med over 10 års forskjell og det har fungert veldig bra. Ekstremt individuelt dette, men kjærligheten kan overvinne det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...