Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er en kvinne på 25 år som dater en mann på 37 år. Vi trives sammen og det er god stemning. Hva synes dere om en aldersforskjell på 12 år? Er det for heftig? merker ikke noe til dette når vi er sammen...

Anonymkode: 0c75c...d5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke hatt så stor forskjell. En ting er nå, en helt annen ting er når dere blir eldre. Når han blir pensjonist 12 år før deg, og gjerne vil reise og levva livet, men du ikke kan. Så blir det gnisninger der. Når du endelig blir pensjonist nærmer han seg 80, og er gjerne i for dårlig form til å reise og levva livet. Så ender du opp med å tilbringe 70-årene dine som sykepleier for en godt oppi 80-årene. 

Anonymkode: 2041a...765

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 26 da jeg møtte min mann som da var 35. Merket ingenting da, men nå "angrer" jeg på valget, og ville helst hatt en som var samme alder eller 2-3 år yngre.. Forskjellen kommer....

Anonymkode: 4931b...6e5

• Liker 7
Gjest Overrasket
Skrevet

Høres deilig ut det da. Hvem bryr seg om hva som kanskje blir tilfelle når du er 70? Kos dere sammen og nyt livet. 

AnonymBruker
Skrevet

For meg er et slikt forhold ikke liv laga. Nå er det minst forskjell på dere 2. Statistisk sett så havner han i grava opp mot 20 år før deg, og da opplever du antaglig den største forskjellen.

Anonymkode: d610e...593

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk sier at alder bare er et tall, men det er faktisk ikke helt tilfelle. Om 10 år vil de 12 årene utgjøre en stor forskjell, da det skjer betydelig både fysisk og psykisk i løpet av 40 åra. Når han er 50 år er du fortsatt bare 38 år og i din beste alder, ta en kikk på menn på 50 og se om det virkelig er noe du ønsker... Men jo, noen få får det til å fungere.

Anonymkode: 69cc6...ef2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Driti hva andre mener. Jeg er sammen med en som er 29 år eldre enn meg :)

Anonymkode: 01b02...6c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 25 ble jeg sammen med en som var 41. Vi er fortsatt sammen etter 14 år. 

Anonymkode: 5014f...7a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du er naiv, og han ekkel.

Anonymkode: 19535...774

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Driti hva andre mener. Jeg er sammen med en som er 29 år eldre enn meg :)

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var 25 ble jeg sammen med en som var 41. Vi er fortsatt sammen etter 14 år. 

Anonymkode: 5014f...7a9

Og dere henger inne på forum for singelliv og dating. Hmmm...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..eller de ser på forsiden til forumet, hvor alle tråder dukker opp når de oppdateres, uten at man ser hvilket underforum de er under ;) 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

12 år er da helt normal aldersforskjell.

Når det gjelder hvem som dør først, er det umulig å si. Kanskje en av dere dør allerede om 5 år. Uansett er sannsynligheten for at dere skiller lag før alderdommen så stor at du heller bør tenke på den fine tiden dere kommer til å få sammen.

Det er dessuten en grunn til at eldre menn lettere finner seg langt yngre kvinner, enn motsatt. Menn kan nemlig være attraktive til langt oppi alderdommen.

Anonymkode: 7dbf0...456

• Liker 3
Skrevet

12 år er ingenting. Mange menn ser også veldig unge ut. For et par uker siden ble en mann(på 42 år) i vennekretsen min sjekket opp av en 19 årig jente på et utested, og de har det kjempefint ennå. Eneste er jo at jeg har null å snakke med henne de 2 gangene vi har hengt etterpå. Men hyggelig for han da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldersforskjell der det er godt synlig for alle rundt krever at man gir faen og ikke lar andres meninger styre. Det holder ikke at dere ikke legger merke til det når dere er alene, når du samtidig bryr deg så mye at du lager en tråd om saken.. 

I utgangspunktet ville jeg sagt kjør på når dere har det godt sammen. Men når du bryr deg nok til at du søker andres meninger, så tror jeg helt ærlig at det ikke vil vare. 

Anonymkode: 30146...579

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, jeg har vært med samme mann i over 30 år, men plutselig var jeg her! Kun fordi jeg ble nysgjerrig av overskriften, jeg la ikke merke til hvilket forum det var.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine besteforeldre har samme aldersforskjell som TS. De giftet seg da bestemor var 19 år. De har hatt et langt og lykkelig liv sammen, slik jeg ser det iallefall. De har 5 døtre og en drøss med barnebarn, og noen oldebarn. Bestemor sier at hun merker mer til aldersforskjellen nå og de foregående årene da bestefar har begynt å merke alderdommen. Hun var inne på tanken på skilsmisse, for hun ønsker ikke å fungere som den personlige pleieren hans. Men hun har "tatt seg sammen" (ifølge henne selv) og kommet frem til at dette er det minste hun han gjøre, man skiller da seg ikke fra en mann i 80-åra mente hun.

Selv er min mann 8 år eldre enn meg. Vi merker ikke mye til det i hverdagen, bare ved snakk om historiske hendelser og slikt. Han var dog over middels opptatt av historie og sport som barn, så han har liksom alle hendelser og årstall klare. Mens jeg fortsatt bare gikk i barnehagen eller kanskje ikke var født enda...

Ønsker deg lykke til TS. 

Anonymkode: 7918e...ed2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

12 år er da helt normal aldersforskjell.

Når det gjelder hvem som dør først, er det umulig å si. Kanskje en av dere dør allerede om 5 år. Uansett er sannsynligheten for at dere skiller lag før alderdommen så stor at du heller bør tenke på den fine tiden dere kommer til å få sammen.

Det er dessuten en grunn til at eldre menn lettere finner seg langt yngre kvinner, enn motsatt. Menn kan nemlig være attraktive til langt oppi alderdommen.

Anonymkode: 7dbf0...456

Hva med oss menn som liker eldre kvinner da ?

Anonymkode: e976a...ad0

AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2017 den 14.35, AnonymBruker skrev:

..eller de ser på forsiden til forumet, hvor alle tråder dukker opp når de oppdateres, uten at man ser hvilket underforum de er under ;) 

Stemmer det.

Skrevet
På 22.6.2017 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Hva med oss menn som liker eldre kvinner da ?

Anonymkode: e976a...ad0

Dere er et positivt bidrag til eldreomsorgen.

Hilsen eldre kvinne. :blomst:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2017 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke hatt så stor forskjell. En ting er nå, en helt annen ting er når dere blir eldre. Når han blir pensjonist 12 år før deg, og gjerne vil reise og levva livet, men du ikke kan. Så blir det gnisninger der. Når du endelig blir pensjonist nærmer han seg 80, og er gjerne i for dårlig form til å reise og levva livet. Så ender du opp med å tilbringe 70-årene dine som sykepleier for en godt oppi 80-årene. 

Drit i at de kan ha seksti fine år før det, liksom, for de kan jo tross alt ikke være pensjonister sammen :edie:

Anonymkode: 003c5...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...