Gå til innhold

Sorg over egen sykdom


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
3 minutter siden, Citronella skrev:

 

 

 

Så gode meldinger! Jeg blir rørt helt inntil alt. Oppdatering så er det faktisk håp for meg. Jeg vil jo ikke fortelle hva slags kreft jeg har, men jeg sier nå at det sitter i ryggmargen, og de har funnet en donor. Så det skal bli min sommer. Og kanskje jeg får en sommer til. Og enda flere.

Dette var fantastiske nyheter :D Håper og ber om at ting vil gå bedre og du vil få leve mye lengre :) Håper du får en god helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Hei Citronella.

Det er veldig trist å høre om sykdommen din. Jeg håper behandlingen du skal gjennom hjelper.

Jeg forstår veldig godt hvor skremmende det er å vite at man kan dø - fordufte, ikke være mer. Det er ikke lett å forsone seg med, og noen greier det aldri. 

Jeg tror det viktigste er å leve i nuet, leve hver dag. De fleste av oss vet ikke når vi skal dø, og forholder oss likegyldig til det helt til den dagen vi får en diagnose med dystre utsikter. Vi har alle godt av å tenke litt over hvordan vi bruker livet vårt.

Jeg har ikke så mye å bidra med når det gjelder å kurere dødsangst, dessverre. Men du har min dype medfølelse og jeg håper du tar "boksehanskene på" og bruker kreftene på å bekjempe sykdommen.

 Stor klem :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
11 minutter siden, Blondie65 skrev:

Hei Citronella.

Det er veldig trist å høre om sykdommen din. Jeg håper behandlingen du skal gjennom hjelper.

Jeg forstår veldig godt hvor skremmende det er å vite at man kan dø - fordufte, ikke være mer. Det er ikke lett å forsone seg med, og noen greier det aldri. 

Jeg tror det viktigste er å leve i nuet, leve hver dag. De fleste av oss vet ikke når vi skal dø, og forholder oss likegyldig til det helt til den dagen vi får en diagnose med dystre utsikter. Vi har alle godt av å tenke litt over hvordan vi bruker livet vårt.

Jeg har ikke så mye å bidra med når det gjelder å kurere dødsangst, dessverre. Men du har min dype medfølelse og jeg håper du tar "boksehanskene på" og bruker kreftene på å bekjempe sykdommen.

 Stor klem :klem: fra meg.

Takk! Det er litt mer lys nå, men jeg sliter med følelser, tanker osv som ikke jeg vil utbordere her. 

Du er en bruker jeg har lagt merke til positivt, men ikke kjent. Det er så fint at det kommer KG-ere som jeg ikke trodde visste om meg både her og både PM. Og det setter jeg veldig pris på. Betyr mer enn dere aner <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Citronella skrev:

 

 

 

Så gode meldinger! Jeg blir rørt helt inntil alt. Oppdatering så er det faktisk håp for meg. Jeg vil jo ikke fortelle hva slags kreft jeg har, men jeg sier nå at det sitter i ryggmargen, og de har funnet en donor. Så det skal bli min sommer. Og kanskje jeg får en sommer til. Og enda flere.

Nå ble jeg glad nå!! Ca sånn her:hoppendeglad: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 15.7.2017 den 0.25, Citronella skrev:

Takk! Det er litt mer lys nå, men jeg sliter med følelser, tanker osv som ikke jeg vil utbordere her. 

Du er en bruker jeg har lagt merke til positivt, men ikke kjent. Det er så fint at det kommer KG-ere som jeg ikke trodde visste om meg både her og både PM. Og det setter jeg veldig pris på. Betyr mer enn dere aner <3

 

Du er en som har satt spor på kg og mange av oss her på kg har blitt glad i deg :) En ting skal du vite, du vil aldri bli glemt! Der er et par stykker jeg har møtt/sett på nettet som jeg aldri glemmer uansett om jeg er på nett eller ikke og du er en av de, kg er en rikere plass med deg her og det vil aldri være en person som deg :hug:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist at du er blitt syk og det er da man vet hva som er viktig i livet og man verdsetter det mer <3 Håper det går bra med deg og at du har fått mer håp. Klem 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dukker stadig opp i tankene mine @Citronella.

Sender deg varme tanker denne sommerkvelden i juli og krysser fingre og tær for at alt måtte gå bra for deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg godt på forumet, selv om jeg ikke er en aktiv bruker selv. Mange klemmer til deg, kjekt å lese at de har funnet en donor 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Citronella
På 15.7.2017 den 9.29, Sugemerke skrev:

Så godt de har funnet en donor. All lykke til! 

 

På 15.7.2017 den 21.47, KatyP skrev:

Nå ble jeg glad nå!! Ca sånn her:hoppendeglad: 

 

På 15.7.2017 den 21.55, Winza skrev:

Du er en som har satt spor på kg og mange av oss her på kg har blitt glad i deg :) En ting skal du vite, du vil aldri bli glemt! Der er et par stykker jeg har møtt/sett på nettet som jeg aldri glemmer uansett om jeg er på nett eller ikke og du er en av de, kg er en rikere plass med deg her og det vil aldri være en person som deg :hug:

 

På 16.7.2017 den 12.25, Froning skrev:

Sender over en klem og krysser fingrene mine for deg , Citronella :klem:

 

På 16.7.2017 den 17.09, Ragnar89 skrev:

Så trist at du er blitt syk og det er da man vet hva som er viktig i livet og man verdsetter det mer <3 Håper det går bra med deg og at du har fått mer håp. Klem 

 

På 17.7.2017 den 21.09, Aldrisur skrev:

Du dukker stadig opp i tankene mine @Citronella.

Sender deg varme tanker denne sommerkvelden i juli og krysser fingre og tær for at alt måtte gå bra for deg. :klemmer:

 

På 17.7.2017 den 22.00, Dunkel skrev:

Husker deg godt på forumet, selv om jeg ikke er en aktiv bruker selv. Mange klemmer til deg, kjekt å lese at de har funnet en donor 🌹

Tusen takk til dere alle. Og til dere som har sendt meg PM. Jeg skylder dere å si at det virker å gå rette veien. Men det har vært en helvetes sommer. Men jeg er optimist og føler meg priviligert som fikk denne muligheten til å fortsatt leve. Selv om det fortsatt er noe usikkert.

Tusen takk og klem til dere alle fine folk som er der ute i cyber :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå kjente jeg at jeg ble skikkelig trist her jeg sitter. Fine, fine deg! Jeg vet heller ikke hva jeg skal skrive, fordi alt av ord blir så fattige, men vit at jeg tenker på deg:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
Akkurat nå, Jolene skrev:

Oi, nå kjente jeg at jeg ble skikkelig trist her jeg sitter. Fine, fine deg! Jeg vet heller ikke hva jeg skal skrive, fordi alt av ord blir så fattige, men vit at jeg tenker på deg:klem:

Takk... Fine @Jolene:hjerte: Det er mye mer håp nå enn det var for få uker siden. Det er fint å bli tenket på. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.6.2017 den 3.49, AnonymBruker skrev:

Alle er alene, og det vet du like godt som meg, du som er lege. Snakk med en prest.

Anonymkode: bbd7f...ae9

Hun skrev tidligere "helsearbeider".

Forstår ikke dersom jobber som søppeltømmere at alle er alene? 

Anonymkode: 7d25f...73f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Citronella skrev:

 

 

 

 

 

 

Tusen takk til dere alle. Og til dere som har sendt meg PM. Jeg skylder dere å si at det virker å gå rette veien. Men det har vært en helvetes sommer. Men jeg er optimist og føler meg priviligert som fikk denne muligheten til å fortsatt leve. Selv om det fortsatt er noe usikkert.

Tusen takk og klem til dere alle fine folk som er der ute i cyber :klem:

Så fantastisk å høre. Håper du blir helt frisk . Klem 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev tidligere "helsearbeider".

Forstår ikke dersom jobber som søppeltømmere at alle er alene? 

Anonymkode: 7d25f...73f

Hva er dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har lest tråden din her og følt med deg, er så glad for at de fant en donor og at fremtiden ser lys ut! Stor klem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:vinke:  @Citronella går det bra med deg? 

Anonymkode: e4ed2...b1e

Det er håp. Takk.

14 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Har lest tråden din her og følt med deg, er så glad for at de fant en donor og at fremtiden ser lys ut! Stor klem. 

Fremtiden er fortsatt usikker, men håpet er der. Og har man håp, og velger håpet, så er det en ekstrem bra motivator! :) Takk @Stjernekikkeren. Du er ny for meg, og jeg blir så glad når nye brukere gir meg styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...