AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Del Skrevet 21. juni 2017 Mistet bankkortet mitt med bilde og synes det er litt tungvint å gå rundt med pass ettersom jeg enda ikke har lappen.. Jeg vet at noen banker har sluttet med bilde på bankkortet, men har alle sluttet med det? Anonymkode: caee8...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Del Skrevet 21. juni 2017 Jeg har bilde på bankkortet og har sparebank1. Anonymkode: f0e70...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Del Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har bilde på bankkortet og har sparebank1. Anonymkode: f0e70...ab6 Jeg hadde jo også bilde, og kortet mitt gikk egentlig ikke ut før i 2019. Men min bank har sluttet med bilder så jeg fikk bankkort uten bilde nå. Når fikk du ditt kort? ts Anonymkode: caee8...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Del Skrevet 21. juni 2017 Noen? Anonymkode: caee8...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Del Skrevet 21. juni 2017 Har dnb og har bilde. Leste nettopp at det også blir fornyet. Nye kunder kan få med bilde men de må innom banken og legitimere seg. Anonymkode: acdfa...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Del Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har dnb og har bilde. Leste nettopp at det også blir fornyet. Nye kunder kan få med bilde men de må innom banken og legitimere seg. Anonymkode: acdfa...edf Søren, har ikke dnb der jeg bor.. Anonymkode: caee8...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 21. juni 2017 #7 Del Skrevet 21. juni 2017 Er også litt irritert over at bildet ikke e lenger er på kortet da jeg heller ikke har billappen. Eneste gyldige legitimasjon jeg har er faktisk passet, da jeg ikke lenger har ansatt - kortet etter å ha blitt arbeidsledig... Har for så vidt løst dette ved å ha bilde av passet på mobilen min, funker fint for å få henta pakker osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 21. juni 2017 #8 Del Skrevet 21. juni 2017 Trodde alle bankene hadde bilde, bortsett fra skandiabanken #GettingOld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #9 Del Skrevet 21. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mistet bankkortet mitt med bilde og synes det er litt tungvint å gå rundt med pass ettersom jeg enda ikke har lappen.. Jeg vet at noen banker har sluttet med bilde på bankkortet, men har alle sluttet med det? Anonymkode: caee8...f1a Byttet bank nylig og kunne velge mellom bankort med eller uten bilde. Ny bank er en mindre lokalbank. De store bankenenog nettbasserte banker uten fysiske filialer er dem som helst kutter ut bilde på kortene. Du får søke litt rundt. Husk og på at førerkort som leg ikke blir godtatt alle steder. Anonymkode: 83b2c...3ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #10 Del Skrevet 21. juni 2017 1 minutt siden, Lill3My skrev: Er også litt irritert over at bildet ikke e lenger er på kortet da jeg heller ikke har billappen. Eneste gyldige legitimasjon jeg har er faktisk passet, da jeg ikke lenger har ansatt - kortet etter å ha blitt arbeidsledig... Har for så vidt løst dette ved å ha bilde av passet på mobilen min, funker fint for å få henta pakker osv Det er så tungvint:( Synes de skulle hatt bilde fortsatt. Er jo personnummer på passet også, og om det skulle bi tatt på byen kan folk misbruke identiteten min like mye liksom.. Anonymkode: caee8...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #11 Del Skrevet 21. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Byttet bank nylig og kunne velge mellom bankort med eller uten bilde. Ny bank er en mindre lokalbank. De store bankenenog nettbasserte banker uten fysiske filialer er dem som helst kutter ut bilde på kortene. Du får søke litt rundt. Husk og på at førerkort som leg ikke blir godtatt alle steder. Anonymkode: 83b2c...3ba Hvilke steder da? Anonymkode: 9037b...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #12 Del Skrevet 21. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Byttet bank nylig og kunne velge mellom bankort med eller uten bilde. Ny bank er en mindre lokalbank. De store bankenenog nettbasserte banker uten fysiske filialer er dem som helst kutter ut bilde på kortene. Du får søke litt rundt. Husk og på at førerkort som leg ikke blir godtatt alle steder. Anonymkode: 83b2c...3ba Har du lokalbank sa du? Anonymkode: caee8...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #13 Del Skrevet 21. juni 2017 I noen banker får man kort med bilde mot et gebyr. Anonymkode: 2e6f4...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #14 Del Skrevet 21. juni 2017 De fleste banker tilbyr bankkort med bilde om man stikker innom å ber om det Anonymkode: 86c47...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #15 Del Skrevet 21. juni 2017 Sparebank 1 sr-bank har bilde. Fikk nettopp nytt Anonymkode: f7267...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #16 Del Skrevet 21. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lokalbank sa du? Anonymkode: caee8...f1a Ja. Hvordan det Anonymkode: 83b2c...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #17 Del Skrevet 21. juni 2017 Jeg har Nordea og fikk tilsendt bankkort med bilde i går. Anonymkode: 6e752...029 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #18 Del Skrevet 21. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Hvordan det Anonymkode: 83b2c...3ba Nei, tenkte bare på hvilken bank! Men ser nå at flere skal visst ha bilder:-) Skal ringe banken min imorgen å høre! Anonymkode: caee8...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #19 Del Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, tenkte bare på hvilken bank! Men ser nå at flere skal visst ha bilder:-) Skal ringe banken min imorgen å høre! Anonymkode: caee8...f1a Står på prislistene til bankene. Anonymkode: 83b2c...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #20 Del Skrevet 21. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står på prislistene til bankene. Anonymkode: 83b2c...3ba Finner ikke.. Anonymkode: caee8...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå