Perle Skrevet 22. juni 2017 #61 Skrevet 22. juni 2017 18 minutter siden, Maleficenta skrev: Er det ikke slavisk utseende du nettopp beskrev? Nei. Slavisk:
Maleficenta Skrevet 22. juni 2017 #63 Skrevet 22. juni 2017 45 minutter siden, Perle skrev: Nei. Slavisk: Ok. Ja nå forstår jeg hva du mener.. 1
Maleficenta Skrevet 22. juni 2017 #64 Skrevet 22. juni 2017 (endret) 17 minutter siden, Maleficenta skrev: Ok. Ja nå forstår jeg hva du mener.. Nen det må da finnes pene gutter med lettere slaviske trekk.. https://www.google.no/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=ed+westwick&gfe_rd=cr&ei=tlBMWcP5ApSr8wfG0L7wDg#gfe_rd=cr&imgrc=tvlNDZUPEhV97M: Er ikke dette også et slavisk utseende? Endret 22. juni 2017 av Maleficenta
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #65 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, Perle skrev: Nei. Slavisk: Dette er spot on slik jeg ser for meg omtrent 90% av russiske menn ser ut. Jeg tar sikkert feil, men jeg føler selv dette er looken. Anonymkode: a3cb8...aeb 1
Maleficenta Skrevet 22. juni 2017 #66 Skrevet 22. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er spot on slik jeg ser for meg omtrent 90% av russiske menn ser ut. Jeg tar sikkert feil, men jeg føler selv dette er looken. Anonymkode: a3cb8...aeb Fins norske menn som er like stygge som det der 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #67 Skrevet 22. juni 2017 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Fins norske menn som er like stygge som det der Såklart gjør finnes det, men trekkene er veldig karakteristiske for hvordan jeg oppfatter russiske menn. Jeg føler liksom jeg kan plassere en mann med et slikt utseende til å være russisk rimelig lett. Anonymkode: a3cb8...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #68 Skrevet 22. juni 2017 7 minutter siden, Maleficenta skrev: Fins norske menn som er like stygge som det der Jeg sa forresten ingenting om at jeg mener russiske menn er stygge eller ei. Som sagt, ansiktstrekkene er det jeg mener gjør russiske menn lett identifiserbare som russiske, sånn generelt. Anonymkode: a3cb8...aeb 2
Maleficenta Skrevet 22. juni 2017 #69 Skrevet 22. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såklart gjør finnes det, men trekkene er veldig karakteristiske for hvordan jeg oppfatter russiske menn. Jeg føler liksom jeg kan plassere en mann med et slikt utseende til å være russisk rimelig lett. Anonymkode: a3cb8...aeb Eller polsk eller tsjekkisk eller...
Gjest Nordavind Skrevet 23. juni 2017 #70 Skrevet 23. juni 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Såklart gjør finnes det, men trekkene er veldig karakteristiske for hvordan jeg oppfatter russiske menn. Jeg føler liksom jeg kan plassere en mann med et slikt utseende til å være russisk rimelig lett. Anonymkode: a3cb8...aeb Er nok litt enig der ja.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #71 Skrevet 23. juni 2017 Russiske menn er ganske macho. Og liker å vise muskler. Neida Jeg har ikke vært i Russland, men har vært i Ukraina et par ganger. Jeg vil si det er veldig stor forskjell på utseende til folk. Noen har veldig asiatiske trekk, mens andre ser ut som oss vest-europeere. Noe for enhver smak egentlig. Anonymkode: e5b28...5e7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #72 Skrevet 23. juni 2017 23 timer siden, Maleficenta skrev: Eller polsk eller tsjekkisk eller... Eller fra den delen av verden, ja. Anonymkode: a3cb8...aeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå