Gå til innhold

Er russiske menn pene?


Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Maleficenta skrev:

Er det ikke slavisk utseende du nettopp beskrev?

Nei. Slavisk:IMG_7679.JPG.76d547729aa86a3a7ff837a042c24c91.JPGIMG_7678.JPG.daf99a6e90af1aa531ee086d796e7ff5.JPGIMG_7674.thumb.PNG.6793f87035082fe1fda0f605fcc8cc2d.PNG

Videoannonse
Annonse
Skrevet
45 minutter siden, Perle skrev:

Nei. Slavisk:IMG_7679.JPG.76d547729aa86a3a7ff837a042c24c91.JPGIMG_7678.JPG.daf99a6e90af1aa531ee086d796e7ff5.JPGIMG_7674.thumb.PNG.6793f87035082fe1fda0f605fcc8cc2d.PNG

Ok. Ja nå forstår jeg hva du mener..

  • Liker 1
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ok. Ja nå forstår jeg hva du mener..

Nen det må da finnes pene gutter med lettere slaviske trekk.. https://www.google.no/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=ed+westwick&gfe_rd=cr&ei=tlBMWcP5ApSr8wfG0L7wDg#gfe_rd=cr&imgrc=tvlNDZUPEhV97M:

Er ikke dette også et slavisk utseende?

Endret av Maleficenta
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Nei. Slavisk:IMG_7679.JPG.76d547729aa86a3a7ff837a042c24c91.JPGIMG_7678.JPG.daf99a6e90af1aa531ee086d796e7ff5.JPGIMG_7674.thumb.PNG.6793f87035082fe1fda0f605fcc8cc2d.PNG

Dette er spot on slik jeg ser for meg omtrent 90% av russiske menn ser ut. Jeg tar sikkert feil, men jeg føler selv dette er looken.

Anonymkode: a3cb8...aeb

  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er spot on slik jeg ser for meg omtrent 90% av russiske menn ser ut. Jeg tar sikkert feil, men jeg føler selv dette er looken.

Anonymkode: a3cb8...aeb

Fins norske menn som er like stygge som det der

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Fins norske menn som er like stygge som det der

Såklart gjør finnes det, men trekkene er veldig karakteristiske for hvordan jeg oppfatter russiske menn. Jeg føler liksom jeg kan plassere en mann med et slikt utseende til å være russisk rimelig lett. 

Anonymkode: a3cb8...aeb

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Maleficenta skrev:

Fins norske menn som er like stygge som det der

Jeg sa forresten ingenting om at jeg mener russiske menn er stygge eller ei. Som sagt, ansiktstrekkene er det jeg mener gjør russiske menn lett identifiserbare som russiske, sånn generelt.

Anonymkode: a3cb8...aeb

  • Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såklart gjør finnes det, men trekkene er veldig karakteristiske for hvordan jeg oppfatter russiske menn. Jeg føler liksom jeg kan plassere en mann med et slikt utseende til å være russisk rimelig lett. 

Anonymkode: a3cb8...aeb

Eller polsk eller tsjekkisk eller...

Gjest Nordavind
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såklart gjør finnes det, men trekkene er veldig karakteristiske for hvordan jeg oppfatter russiske menn. Jeg føler liksom jeg kan plassere en mann med et slikt utseende til å være russisk rimelig lett. 

Anonymkode: a3cb8...aeb

Er nok litt enig der ja.

AnonymBruker
Skrevet

Russiske menn er ganske macho. Og liker å vise muskler.

 

Neida:fnise:

Jeg har ikke vært i Russland, men har vært i Ukraina et par ganger. Jeg vil si det er veldig stor forskjell på utseende til folk. Noen har veldig asiatiske trekk, mens andre ser ut som oss vest-europeere.

Noe for enhver smak egentlig.

 

IMG_6169.JPG

Anonymkode: e5b28...5e7

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Maleficenta skrev:

Eller polsk eller tsjekkisk eller...

Eller fra den delen av verden, ja.

Anonymkode: a3cb8...aeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...