AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #41 Skrevet 20. juni 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likestilling er no herk på enkelte områder Anonymkode: f6250...b85 Likestilling er ikke det samme som galant oppførsel. Å praktisere likestilling ekskluderer ikke å kunne flørte og kurtisere med det motsatte kjønn. Bare furtne menn som ikke skjønner forskjellen, og som ikke behersker noen av delene Anonymkode: 0b7eb...2be
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #42 Skrevet 20. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likestilling er ikke det samme som galant oppførsel. Å praktisere likestilling ekskluderer ikke å kunne flørte og kurtisere med det motsatte kjønn. Bare furtne menn som ikke skjønner forskjellen, og som ikke behersker noen av delene Anonymkode: 0b7eb...2be Sier du at jeg er en furten mann som ikke behersker noen av delene? Hvorfor? Men ja, likestilling har en ganske stor betydning i mine øyne. Her i Norge er kvinner og menn ganske likestilte, derfor vil sjeldent menn dømme kvinner som er "frigjorte", i motsetning til russere der kvinner gjerne ønskes mer dydige (kulturelle forskjeller), på den annen side vil en russer gjerne overøse deg med blomster, komplimenter, betale alle regninger osv. Jeg skjønner at du helst skulle ønske det beste av to verdener, og det er ikke noe galt med det, men jeg tror grunnen til at det sjeldent er slik er nettopp forskjeller i likestilling/kjønnsroller. Er den hypotesen så søkt at du må begynne å komme med personangrep så får det heller være Anonymkode: f6250...b85 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #43 Skrevet 20. juni 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier du at jeg er en furten mann som ikke behersker noen av delene? Hvorfor? Men ja, likestilling har en ganske stor betydning i mine øyne. Her i Norge er kvinner og menn ganske likestilte, derfor vil sjeldent menn dømme kvinner som er "frigjorte", i motsetning til russere der kvinner gjerne ønskes mer dydige (kulturelle forskjeller), på den annen side vil en russer gjerne overøse deg med blomster, komplimenter, betale alle regninger osv. Jeg skjønner at du helst skulle ønske det beste av to verdener, og det er ikke noe galt med det, men jeg tror grunnen til at det sjeldent er slik er nettopp forskjeller i likestilling/kjønnsroller. Er den hypotesen så søkt at du må begynne å komme med personangrep så får det heller være Anonymkode: f6250...b85 Det er forskjell på "kulturelle forskjeller" og ren, skjær dobbeltmoral. Det beste av to verdener burde da være overkommelig å oppnå for en normalt oppegående mann med empatien innen normalsjiktet. Det er ikke så veldig vanskelig som du later til å synes det er. Handler bare om å se på kvinner som likeverdige mennesker og ikke tro at man er bedre i kraft av å være mann. Kombiner dette med normal sunn fornuft om at dersom kvinnen er har sex på første date og du som mann har sex på første date, er ikke hun noe mer "løs" enn du er. Ferdig snakka. Blomster er oppskrytt. Men å holde opp dører, trekke frem stolen for kvinner osv er enkelt for de fleste menn å få til, med mindre de har fysiske handicap. Til gjengjeld får de masse pluss i boka hos oss kvinner, kanskje et kyss på kinnet også. Win-win. Du sure, furtne grinebiter Anonymkode: 0b7eb...2be
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #44 Skrevet 20. juni 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier du at jeg er en furten mann som ikke behersker noen av delene? Hvorfor? Men ja, likestilling har en ganske stor betydning i mine øyne. Her i Norge er kvinner og menn ganske likestilte, derfor vil sjeldent menn dømme kvinner som er "frigjorte", i motsetning til russere der kvinner gjerne ønskes mer dydige (kulturelle forskjeller), på den annen side vil en russer gjerne overøse deg med blomster, komplimenter, betale alle regninger osv. Jeg skjønner at du helst skulle ønske det beste av to verdener, og det er ikke noe galt med det, men jeg tror grunnen til at det sjeldent er slik er nettopp forskjeller i likestilling/kjønnsroller. Er den hypotesen så søkt at du må begynne å komme med personangrep så får det heller være Anonymkode: f6250...b85 Betale regninger? Å, du er redd for lommeboka di. Tro meg, de færreste kvinner bryr seg om å bli spandert på i kroner og øre. Komplimenter er kjekt, men de trenger ikke hagle. Gir du et kompliment får du gjerne et eller til tilbake også. Er ikke det bare hyggelig da? Anonymkode: 0b7eb...2be
SlemUlv Skrevet 20. juni 2017 #45 Skrevet 20. juni 2017 39 minutter siden, Fame skrev: Filmen er jo dårlig:/ bøkene <3 Syns filmen er fin jeg, men ja bøkene er best. men holder på med immortal instruments nå.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #46 Skrevet 20. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på "kulturelle forskjeller" og ren, skjær dobbeltmoral. Det beste av to verdener burde da være overkommelig å oppnå for en normalt oppegående mann med empatien innen normalsjiktet. Det er ikke så veldig vanskelig som du later til å synes det er. Handler bare om å se på kvinner som likeverdige mennesker og ikke tro at man er bedre i kraft av å være mann. Kombiner dette med normal sunn fornuft om at dersom kvinnen er har sex på første date og du som mann har sex på første date, er ikke hun noe mer "løs" enn du er. Ferdig snakka. Blomster er oppskrytt. Men å holde opp dører, trekke frem stolen for kvinner osv er enkelt for de fleste menn å få til, med mindre de har fysiske handicap. Til gjengjeld får de masse pluss i boka hos oss kvinner, kanskje et kyss på kinnet også. Win-win. Du sure, furtne grinebiter Anonymkode: 0b7eb...2be Du så sikkert at innlegget jeg svarte på handlet om nettopp blomster og betaling av regning, ikke sant? At man holder oppe dører og tar ut stolen er selvsagt. Mitt syn om kvinner som har sex på første date har jeg ikke skrevet noe om. Jeg syns ikke du virker spesielt sympatisk om dine innlegg her speiler din personlighet, så det med likeverd eller vel kanskje noe burde ta til deg selv. Anonymkode: f6250...b85 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #47 Skrevet 20. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ohlalaaa!!!! Anonymkode: 850e0...8f6 Anonymkode: febce...58c
Fame Skrevet 20. juni 2017 #48 Skrevet 20. juni 2017 5 minutter siden, kattepusen skrev: Syns filmen er fin jeg, men ja bøkene er best. men holder på med immortal instruments nå. Leste ut de for noen år siden. Også veldig bra ^_^
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #49 Skrevet 20. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betale regninger? Å, du er redd for lommeboka di. Tro meg, de færreste kvinner bryr seg om å bli spandert på i kroner og øre. Komplimenter er kjekt, men de trenger ikke hagle. Gir du et kompliment får du gjerne et eller til tilbake også. Er ikke det bare hyggelig da? Anonymkode: 0b7eb...2be Jeg leste en tråd om en utenlandsk jente som datet en etnisk nordmann for første gang. Hun reagerte på hvor kald han var. Hun hadde datet menn fra sin egen kultur tidligere og hun opplevde dem langt mer "generøse" når det kom til komplimenter o.l. Det var utgangspunktet for min kommentar, at nordmenn kanskje er mer tilbakeholdne og ikke har den helt store trangen til å (overdrevet) rose og komplimentere sine dater, sende 20 sms osv. Anonymkode: f6250...b85
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #50 Skrevet 20. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på "kulturelle forskjeller" og ren, skjær dobbeltmoral. Det beste av to verdener burde da være overkommelig å oppnå for en normalt oppegående mann med empatien innen normalsjiktet. Det er ikke så veldig vanskelig som du later til å synes det er. Handler bare om å se på kvinner som likeverdige mennesker og ikke tro at man er bedre i kraft av å være mann. Kombiner dette med normal sunn fornuft om at dersom kvinnen er har sex på første date og du som mann har sex på første date, er ikke hun noe mer "løs" enn du er. Ferdig snakka. Blomster er oppskrytt. Men å holde opp dører, trekke frem stolen for kvinner osv er enkelt for de fleste menn å få til, med mindre de har fysiske handicap. Til gjengjeld får de masse pluss i boka hos oss kvinner, kanskje et kyss på kinnet også. Win-win. Du sure, furtne grinebiter Anonymkode: 0b7eb...2be Å kalle andre for furtne grinebiter fordi de har en annerledes kultur eller en høyere seksualmoral enn deg selv er lavmål...du virker som en sur, belærende og uempatisk grinebiter selv. Anonymkode: 63e36...434 2
Wawii Skrevet 21. juni 2017 #51 Skrevet 21. juni 2017 Oh yes! Ihvertfall han var jeg sammen med. Kastet meg rundt her og der, if you know what i mean 😉
Perle Skrevet 21. juni 2017 #52 Skrevet 21. juni 2017 Det typisk "slaviske" utseénde liker jeg ikke. Liker derimot det finnsk/urgiske. Høye kinnben, isblåøyne og blondt hår.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #53 Skrevet 21. juni 2017 9 timer siden, Million skrev: Denne kommer opp når man googler "russian men"..... noe å glede seg til for din venninne Så det er greit å tråkke på en manns utseende men ikke en kvinne, ikke sant? Stygt av deg. Anonymkode: df3b1...903 2
Million Skrevet 21. juni 2017 #54 Skrevet 21. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det er greit å tråkke på en manns utseende men ikke en kvinne, ikke sant? Stygt av deg. Anonymkode: df3b1...903 Pøh! Nå må du ikke være så humørløs
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #55 Skrevet 21. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke vært noe behov for restylane i leppene der nei. Anonymkode: 0b7eb...2be Behov for? Er det generelt et behov for det? Anonymkode: 3e852...142
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #56 Skrevet 21. juni 2017 32 minutter siden, Million skrev: Pøh! Nå må du ikke være så humørløs Klassisk svar , når man vet man har dummet seg loddrett ut. Skjerpings. Btw, ikke begynn og sutr og grin! når sinte menn på KG spytter på kvinner. Anonymkode: df3b1...903 1
Million Skrevet 21. juni 2017 #57 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Klassisk svar , når man vet man har dummet seg loddrett ut. Skjerpings. Btw, ikke begynn og sutr og grin! når sinte menn på KG spytter på kvinner. Anonymkode: df3b1...903 Hæ? Tror du må ta deg sammen litt, kryp inn i furtebua di igjen og lukk døra. Ikke vær på nett når du er så sur!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #58 Skrevet 21. juni 2017 Generelt vil jeg si nei, ikke min smak. Er sikker på at det finnes unntak. De bildene i tråden synes jeg ikke er kjekke. De har et trekk jeg ikke liker. Anonymkode: 0ab90...e8d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #59 Skrevet 21. juni 2017 De ser annerledes ut enn norske Anonymkode: 6fb34...a0e
Maleficenta Skrevet 22. juni 2017 #60 Skrevet 22. juni 2017 På 6/21/2017 den 3.27, Perle skrev: Det typisk "slaviske" utseénde liker jeg ikke. Liker derimot det finnsk/urgiske. Høye kinnben, isblåøyne og blondt hår. Er det ikke slavisk utseende du nettopp beskrev?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå