Gå til innhold

venninnen min vil ligge med ons'et mitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi

Bare overskriften liksom :-ons'et MITT. Ikke bra. En ons liksom. Jo,hallo. Nei TS. Du må jenke deg mange grader.

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
2 timer siden, OnFire skrev:

Det spiller jo ingen rolle, og det er uansett ikke viktig å sette en merkelapp på dette. Det som betyr noe er at de hadde sex, TS hadde følelser for ham og nå er hun ukomfortabel med at venninnen skal ligge med ham.

Etter å ha testet de ut for hverandre. Så beregnende. Samtidig som hun har en ny. Niks. Dette er en kontrollfreak. Sorry Ts. Du er ikke ond :-) men du må lære deg at du ikke eier alt og kan kontrollere mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg vet ikke helt hva jeg føler om dette her, så må bare lufte det og vil gjerne høre litt synspunkt.

Jeg hadde sex med en kollega jeg hadde crushet litt på for noen måneder siden. Tror det er det beste ons'et jeg har hatt, og var rimelig fornøyd med at han ville ha meg hjem kan du si. Det ble med den ene gangen, men vi har snakket noen ganger på byen i ettertid og han sa her for ikke lenge siden at han måtte bli med meg hjem igjen en gang.
Nå driver jeg på med en annen, så hadde naturligvis aldri tatt han med hjem nå. Men jeg syns den kvelden var så bra, at jeg liker tanken på å ha han som en back up call om ikke han jeg driver med skulle fungert. Men... så er det noen ting..

En veninne av meg matchet med han etter oppfordring fra meg, for jeg ville bare se om det ble match. Hun er ganske glad i å ligge rundt, men vet godt at jeg var med han og hadde en veldig hyggelig kveld, og han har aldri vært et tema for hennes fremtidige ligg akkurat. Men nå har de begynt å snakke, og det antakeligvis ganske mye, for nå sier hun at hun klarer ikke love at ikke de ikke kommer til å ha sex. 

Jeg har kanskje ikke så mye jeg skulle sagt, siden jeg for det første holder på med en annen så hvorfor skal jeg bry meg liksom. Og for det andre klarte jeg å ligge med kompisen hans etter han. Og for det tredje var det jo bare et ons. Men jeg syns det er litt kjipt å godta likevel, siden det virker som de nesten planlegger å møtes, og siden hun vet at jeg har crushet på han.
I tillegg skal vi flytte sammen, og sjansen for at hun tar med han hjem til oss (min leilighet) er jo da plutselig der. Er jeg helt sykt egoistisk og burde bare drite i dette og si kjør på? På en måte føler jeg jo det, men på en annen måte føler jeg at gode venninner burde holde seg unna de du har vært med, og særlig hvis det har vært noen man har vært betatt av? 

Anonymkode: 2c532...b62

Lever du på den måten med ons  så er det en del av livsstilen. Det handler ikke om "gode venninner", men om valget du tok. Ser ikke noe ugreit i at din venninne overtar etter deg. Uansett, vær klar på at dette ikke har noe med din venninne å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh. Dere hadde et ONS, du knulla en av kompisene hans (jesus) og du styrer med en annen.

+ du ville få henne til å matche.

Du har ikke noe du skulle ha sagt i min bok.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar folkens! =)
Jeg har jo egentlig vært med å fucke opp dette selv, så ja. de får gjøre som de vil.
Innafor å lage frokost til de på senga om hun tar han med hjem i leiligheten min? hahaha. hadde vært sykt lættis
- ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som dere lever et Paradise Hotell- liv. Ons her, ligg her, bla bla. Når livet er så useriøst, så er det vel samme hvem som ligger med hvem eller crusher her og ons'er der. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens! =)
Jeg har jo egentlig vært med å fucke opp dette selv, så ja. de får gjøre som de vil.
Innafor å lage frokost til de på senga om hun tar han med hjem i leiligheten min? hahaha. hadde vært sykt lættis
- ts

Hvorfor skal hun ta han med hjem til deg? 

Anonymkode: 22243...bce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun ta han med hjem til deg? 

Anonymkode: 22243...bce

sannsynligheten er størst for at han blir med hit. hun skal flytte inn hos meg og jeg bor i gangavstand til byen. han bor i taxiavstand og hjemme hos foreldrene. så ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En uskreven regel er at man aldri ligger med eksen til en venn.

Anonymkode: 4d64b...035

Nå er ikke fyren eksen til TS, men en hun har ligget med én gang. 

Dersom den uskrevne regelen var "ligg aldri med noen en venninne av deg har ligget med én gang tidligere", ville vi vært et samfunn av single med et voldsomt fødselsunderskudd.

Endret av Rosalie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke prøvd å spleise dem. Ville se om det ble match bare for gøy, og fordi han visste at vi er venninner. Trodde ikke det kom til å ende med at de vil møtes for et ligg da akkurat. Føler jeg ikke har så mye jeg skulle sagt siden jeg holder på med en annen nå uansett, men syns fortsatt det er litt teit at av alle velger hun å snakke så mye med akkurat han. Hun har jo hele tiden visst at jeg crushet på han og han har aldri vært noe interessant for hun før nå etter de begynte å snakke.
- ts

Hallo i luken, du kan ikke klage når DU pusher venninna di mot han! Barnehageoppførsel kaller man sånt. Trodde du virkelig at venninna di ville forstå at han er "forbudt" når: 1. du er i et forhold, 2. du får henne til å matche med han? Hvordan i all verden skal hun forstå det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke prøvd å spleise dem. Ville se om det ble match bare for gøy, og fordi han visste at vi er venninner. Trodde ikke det kom til å ende med at de vil møtes for et ligg da akkurat. Føler jeg ikke har så mye jeg skulle sagt siden jeg holder på med en annen nå uansett, men syns fortsatt det er litt teit at av alle velger hun å snakke så mye med akkurat han. Hun har jo hele tiden visst at jeg crushet på han og han har aldri vært noe interessant for hun før nå etter de begynte å snakke.
- ts

Så mannen ble interresant for henne etter hun hadde blitt bedre kjent med han? Sjokkerende. Det er helt vanlig. Du la opp til dette her og nå skal du bestemme at det ikke skal skje alikevell. Du er kontrollerende. 

Anonymkode: c1378...5e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Brimi skrev:

Hallo i luken, du kan ikke klage når DU pusher venninna di mot han! Barnehageoppførsel kaller man sånt. Trodde du virkelig at venninna di ville forstå at han er "forbudt" når: 1. du er i et forhold, 2. du får henne til å matche med han? Hvordan i all verden skal hun forstå det? 

Nei, jeg er i grunn enig, og har ikke noe jeg skulle ha sagt. Trodde bare ikke utfallet skulle bli sånn likevel, siden hun vet at jeg har crushet på han og hver gang jeg har snakket om han har hun sagt at hun syns han virker så sær og rar. Så det var liksom ikke i mine tanker at de plutselig skulle få så god tone og vil møtes. Men som sagt, sånt kan skje og jeg er inneforstått med det nå og godtar det selvsagt. Følte bare litt på det når hun sa hun ikke kan love at ikke de kommer til å ligge sammen. Men hallo, de får kjøre på og kose seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette er skikkelig rart.

Hvis det hadde vært i min vennegjeng...eller, sånt skjer aldri blant mine nærmeste venninner. 
Mine venninner er som mine egen valgte søstre. Sånt gjør vi ikke mot hverandre. Det vil si, vi ligger ikke med folk som har ligget med venninna di. Syns det er litt kvalmt å ville gå på en som du vet har knulla venninna di.. Mulig jeg er rar der, men sånn er nå den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alle ligger med alle? Æsj. Bygda faktor. 

Anonymkode: d41e8...bc9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Man eier ikke personer man har hatt seg med, enten i forhold eller ikke. Når relasjonen er over er den over, og vedkommene er satt fri til å omfavne verden som personen ønsker. Hvis det er med en venn – javel. Hva gjør det deg? Dette utidige behovet for å ha regler for andre mennesker er helt upassende. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicks before dicks, bros before hoes.

Du har ikke så mye du skulle ha sagt, men til at venninnen din er så nær at dere skal flytte sammen vil jeg påstå hun ikke er en særlig god venn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere høres egentlig ut som om dere passer sammen hele gjengen. Herlighet for et slitsomt liv dere lever.

Anonymkode: 88fad...9e3

Skulle til å si det samme.

Du får se om du får med deg han nye fyren din, i lag med venninna di og onsen, kan bli et skikkelig parthay! av det der.

Altså, nei, men, altså. DU la med en fyr, sexen ver fabelaktig - og så prøvde du å få han ihop med venninna di, noe du lyktes med, og så har du gått videre til en fyr til, alt mens du er litt uggen i stemninga fordi fyr nr 1 ligger med (hvis han er litt for seg, så gjør han det, ikke planlegger som du sier) med venninna di. Akkurat samme venninna som spleisa han med. Man kunne nesten si dumpa han på.

Du blir liksom aldri fornøyd?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummert så ligger du med en kollega, du ligger med kompisen til kollegaen, og nå driver du på med en annen (hva nå det skal bety). Midt oppi dette setter du en venninne i kontakt med kollegaen din på det som virker som å være Tinder (som langt på vei bare er en puleapp) og blir sjalu fordi hun også vil ligge med kollegaen din... 

Tydeligvis så tror du at du har noen form for førsterett påde du ligger med, eller så har du følelser for denne kollegaen din uten at du vil innrømme det helt enda. 
Men beklager å måtte si det, men det blir nok ikke så enkelt å ha noe seriøst med ham så lenge du allerede driver på å ligger med kamerater av ham. 

Mitt forslag er å roe ned på ligginga, slutte å leke leker (ligge rundt og så bli sur på venninner fordi du mer eller mindre oppfordrer dem til å ligge med de samme som deg :roll: ), og fokusere på å bli voksen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ganger gjelder selvsagt den venninnekoden, altså at man ikke ligger med venninners tidligere flammer, men da i tilfeller hvor det er en reell eks, eller Den Store Forelskelsen som knuste hjertet ditt og som du aldri kommer over. Man kan ikke forvente at alle man har hatt et godt øye til, eller klint med, eller blitt med hjem, er forbudt territorium for alle i venninnekretsen. Om man lever noen år som singel med mange ulike romanser og ONS, så blir det jo en del fyrer på lista etterhvert, man kan ikke kreve at ingen av disse kan være aktuelle for andre damer man kjenner. Man får heller bite det i seg og ønske dem det beste. 

Du får heller ta lærdom til neste gang: om du møter en fyr som du blir såpass betatt av at det sårer deg om han ligger med andre, så må du heller sørge for å faktisk gjøre fremstøt i tide og kapre ham selv. Når du ikke tar initiativ til noe mer seriøst med ham, og begynner å treffe andre fyrer, så må han kunne regnes som aktuell for venninner. Hvis det ikke er venninna di som tar ham, så blir det en annen dame. Spiller vel ikke så mye rolle.

Anonymkode: 16fc2...099

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...