Gjest baby-E Skrevet 4. januar 2005 #1 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg og sambo tenker på å reise til usa til sommeren. har tenkt litt på denne. Noen som har erfaringer...possitive, eller negative.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. januar 2005 #2 Del Skrevet 4. januar 2005 lurer på om ikke den aller yngste onkelen vår har tatt turen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. januar 2005 #3 Del Skrevet 5. januar 2005 oki. Det står på siden at om ønskelig vil de være behjelpelige med å ordne ekstra overnattinger. Det er jo bra, for om jeg og sambo drar, ar vi tenkt til å bruke rundt tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. januar 2005 #4 Del Skrevet 5. januar 2005 Er ikke det strekningen, som er "alle" motorsyklisters drøm? Tror i alle fall det er den strekningen min kjære maser om, og som han drømmer om. En gang, ja en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2005 #5 Del Skrevet 5. januar 2005 Vil egentlig bare si god tur jeg. Er ganske misunnelig! Min drøm er vel egentlig å kjøre kyst til kyst - men route 66 er nok også en kjempefin tur. Har vært endel rundt om i flere av områdene dere skal gjennom, og kan love dere at dere har en flott tur å se frem til. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vercetti Skrevet 5. januar 2005 #6 Del Skrevet 5. januar 2005 Den opprinnelige Route 66 eksisterer ikke idag, den alle synger om i alle mulige sanger. Det kjipe med å følge dagens vei er at du ser så utrolig lite av "det ekte" USA. Jeg verken husker eller kan alle veinummerene der, men det er et stykke som tar deg gjennom rocky pass å vestkysten, som er helt utrolig. Et annet "hett" tips - dere vil ikke kjøre convertible Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. januar 2005 #7 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg vurderer å reise route 66 på slutten av en jorda rundt reise, men hvor mye penger bør man sette av til dette? Og hvor mye tid bør man ha? Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå