Gå til innhold

rout 66.

Gjest ¤bella¤

Anbefalte innlegg

Gjest baby-E

jeg og sambo tenker på å reise til usa til sommeren. har tenkt litt på denne.

Noen som har erfaringer...possitive, eller negative..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baby-E

oki.

Det står på siden at om ønskelig vil de være behjelpelige med å ordne ekstra overnattinger. Det er jo bra, for om jeg og sambo drar, ar vi tenkt til å bruke rundt tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Er ikke det strekningen, som er "alle" motorsyklisters drøm? Tror i alle fall det er den strekningen min kjære maser om, og som han drømmer om. En gang, ja en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vil egentlig bare si god tur jeg.

Er ganske misunnelig! Min drøm er vel egentlig å kjøre kyst til kyst - men route 66 er nok også en kjempefin tur.

Har vært endel rundt om i flere av områdene dere skal gjennom, og kan love dere at dere har en flott tur å se frem til.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den opprinnelige Route 66 eksisterer ikke idag, den alle synger om i alle mulige sanger.

Det kjipe med å følge dagens vei er at du ser så utrolig lite av "det ekte" USA.

Jeg verken husker eller kan alle veinummerene der, men det er et stykke som tar deg gjennom rocky pass å vestkysten, som er helt utrolig.

Et annet "hett" tips - dere vil ikke kjøre convertible ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Jeg vurderer å reise route 66 på slutten av en jorda rundt reise, men hvor mye penger bør man sette av til dette? Og hvor mye tid bør man ha?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...