Gå til innhold

Hvor tidlig?

Flowery

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig kan man få symptomer på at man er gravid? Jeg brekker meg av matlukt, men synes det er litt vel tidlig å få symptomer idet jeg ikke kan være mer enn kanskje 2 uker gravid dersom jeg er det.

Så kanskje det er omgangssyke? :cry:

Vil bare si at jeg ikke er desperat prøver. Denne mnd. hadde jeg faktisk glemt at vi prøvde fordi vi har hatt det så travelt. Så det er ikke slik at jeg går og kjenner etter. :-)

Men hvor tidlig har dere erfart å få slike symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ømme pupper kanskje spesielt brystvorter fikk jeg en uke før ikm.

Ellers hadde jeg ingen symptomer og har det fremdeles ikke...

Er 10+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant nå på nettet at man faktisk kan bli kvalm allerede noen timer etter befruktning. Det er noen som reagerer med kvalme på hcg. Og det var visst spesielt de som venter tvillinger og jenter som blir kvalme..? Trøsten skulle være at det fungerte som en sikker "graviditetstest" at man ble så kvalm og at det er et tegn på at barnet har det veldig bra når man er veldig kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

jeg reagerte på lukter når jeg var 2-3 uker på vei,sånn jeg fikk misstanke om at jeg var gravid :-) jeg fikk en nydelig velskapt gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en litt sånn ekkel metallsmak i munnen ved de tider jeg skulle ha hatt mensen. Så fikk jeg veeeldig ømme pupper. Dette ca ved menstider - og det har bare økt på utover. (Er 7 uker på vei nå).

Og så er jeg konstant kvalm, da... :(

Men egentlig er det jo bra, for det sies jo at da har spiren det bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...