Kame Skrevet 1. august 2002 #1 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har i det siste lest i flere britiske "kvinnemagasiner" at St.Tropez er den store hiten blant selvbruningskremene for tiden. Har lyst til å prøve den, men tror neppe den finnes i mitt område av landet (hvis den finnes her i landet i det store og hele). Nå fant jeg den på nett via siden om Decleor-produkter på nett : http://www.essentialdayspa.com/sttropez.htm og vurderer sterkt å kjøpe den (sammen med en hel del annet (u)nyttig - hehe). Har noen andre hørt om den eller allerhelst prøvd den selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 1. august 2002 #2 Del Skrevet 1. august 2002 Ja, den har jeg hørt om!!!! Vurderer sterkt å prøve den selv, da...... Fra å være :-? Så blir man :blunke: på kort tid.... Den har visst akkurat kommet til Norge, så jeg er ikke helt sikker på hvor man får tak i den! Den er relativt dyr da, men hvis man får den like lekre brunfargen som Jennifer Lopez, Caprice og Geri Halliwell har, så kan jeg godt legge noen ekstra kroner i det! Det fine er at den absorberer fort, og gir ikke skjolder så langt man følger bruksanvsningen da! Informerer så snart jeg finner ut mer om hvor man kan få tak i den her i Norge...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #3 Del Skrevet 1. august 2002 Hei! Er også interesser i å prøve den kremmen, har lest og hørt mye positivt..Så setter stor pris på om noen kan legge ut info om hvor man kan få kjøpt den i Norge, pris ++ Venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 1. august 2002 #4 Del Skrevet 1. august 2002 Det sto om St tropez i juni/juli utgaven av Shape Up, der var en test av den og Fake Bake. St Tropez behandling får man bl. a Holmenkollen Fitness og SPA (Holmenkollen hotell), Ritz Beauty (Høvik), Velvære Plassen Hud og kroppspleie (Kløfta), Velværeklinikken (lillestrøm) H spa (clarion Hotel Oslo Airport (gardermoen). sikkert mange andre plasser også men disse var nemnt i bladet. En salongbehandling koster 475 -975 kr. Hjemmeprodukter koster fra 395 - 1375. Så ganske dyrt........ Fake Bake er litt billigere enn St tropez, men fake bake må du la sitte på helst over natta og da er man svart som en feier så planleg å holde deg hjemme. St Tropez kan en skrubbe vekk det overflødige så en kan vise seg ute, emn det tar et par dager før en blir skikkelig brun. Fargen varer ca en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2002 #5 Del Skrevet 4. august 2002 Gå på http//www.sunless.com , der har de en produktguide som det sikkert er interessant å lese litt på! Inneholder også en link til st Tropez hjemmeside, hvor du bør bla ta en titt innom hvordan man applikerer den riktig, det er nemlig litt annerledes enn vanlige selvbruningskremer! En litt negativ ting med denne har jeg hørt er at du virkelig må bruke masse for å få e dyp farge (det er det de profesjonelle gjør), bruker du lite og smører godt ut får man knapt farge i det heletatt, og jo dyr som denne er kan jo dette være litt upraktisk i lengden..Trikset med st Tropez er nemlig at denne har en svært brun colourguide som gjør at du ser godt hvor den dekker, så når du smører på er det nok å bare klæsje på, det gjør ingenting om det ser ujevnt ut, det viktigste er å dekke alt, for når du dusjer etter en stund, vil denne ujevne colourguiden falle av, og den jevne fargen komme frem..derfor er det goså veldig viktig å smøre kremen minst mulig ut når du applikerer, fordi utsmøring fjerner rett og slett selvbruneren! Et stort pluss er at den inneholder aloe vera, noe som gjør at resultatet blir svært jevnt:) For å se hvordan det ser ut når man applikerer st Tropez profesjonellt, se Sunless.com, tror det var en link i produktguiden, som fører til en artikkel fra en skjønnhetsmesse, hvor det blir presentert mange selvbrunere, der i blant st Tropez! Forresten..hvis du bestemmer deg for å prøve den ut, kan du komme tilbake med resultatene her da? Det hadde vært morsomt å høre om den er så bra som alle skal ha den til å være! -Tanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå