hopeful Skrevet 19. juni 2017 #1 Del Skrevet 19. juni 2017 Hei. Jeg klarte ikke å holde meg, og testet i morges. En svak rosa strek kom frem ved siden av teststreken. Det er litt tidlig enda, og jeg frykter det kan være kjemisk. Men jeg håper i det lengste. Men et spørsmål om det er kjemisk. Vil det bli svakere i morgen da? Eller må jeg vente til torsdag? Eller kan det ta enda flere dager? For om den sitter så vil den bli enda sterkere på onsdag, sant? Unnskyld for mange dumme spørsmål. Men jeg kjente at jeg plutselig ble usikker på slikt nå når testen var svak positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrømmenOmEnBaby Skrevet 19. juni 2017 #2 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Hei, Hvor mange dpo? Jeg aner virkelig ikke - har nettopp spurt de samme spørsmålene her inne, uten å bl helt klok... Jeg har heldigvis fått en fin økning i styrke på streken hver dag, så jeg håper og krysser alt jeg har for at it's the real deal ☺️ Man må vel bare smør seg med tålmodighet... 🙄 Jeg ønsker deg masse masse lykke til!! ☺️🤞🏼 Endret 19. juni 2017 av DrømmenOmEnBaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2017 3 minutter siden, DrømmenOmEnBaby skrev: Hei, Hvor mange dpo? Jeg aner virkelig ikke - har nettopp spurt de samme spørsmålene her inne, uten å bl helt klok... Jeg har heldigvis fått en fin økning i styrke på streken hver dag, så jeg håper og krysser alt jeg har for at it's the real deal ☺️ Man må vel bare smør seg med tålmodighet... 🙄 Jeg ønsker deg masse masse lykke til!! ☺️🤞🏼 Takk for et hyggelig svar. Selv om svaret på det jeg spør om, ikke ble helt. Men skjønner det er vanskelig. Dpo er det dagene siden eggløsning? Om det er så aner jeg ikke. For vet ikke helt når el var. Trudde jeg hadde koll, men symptomene kom for tidlig (mensmurring som kommer ved el samt ømme brystvorter). Så vanskelig å si. Men sist jeg hadde TR på besøk er 26 dager siden Krysser fingrene for deg også. Håper det sitter for oss begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Del Skrevet 20. juni 2017 Man bare kaller det kjemisk om en person tester svakt positivt, for så å teste negativt. Det kan skyldes at testen var dårlig og gav falsk positiv som cb med plusstegn har en tendens til f.eks eller at en aborterte tidlig men rakk produsere litt hcg før en mistet. Hvis en har tester som blir sterkere (som Drømmen om en baby) er det ingen som helst grunn til å frykte kjemisk selv om alle gravide så klart har en abortrisiko.. Anonymkode: faa62...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 20. juni 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juni 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man bare kaller det kjemisk om en person tester svakt positivt, for så å teste negativt. Det kan skyldes at testen var dårlig og gav falsk positiv som cb med plusstegn har en tendens til f.eks eller at en aborterte tidlig men rakk produsere litt hcg før en mistet. Hvis en har tester som blir sterkere (som Drømmen om en baby) er det ingen som helst grunn til å frykte kjemisk selv om alle gravide så klart har en abortrisiko.. Anonymkode: faa62...94a Takk for svar ❤ testet i dag. Billigstrimmel. Men en annen type enn i går. Den var tilnærmet lik. Skal teste med en cb i morgen trur jeg, og krysser fingrene for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå