Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #21 Skrevet 2. mai 2008 http://taiji.no/artikler/eleverfaring/wenche-jakobsen/ En beretning om hjelpen en dame med ME fikk av taiji og qi gong
Gjest Grafica Skrevet 6. mai 2008 #22 Skrevet 6. mai 2008 Å, herre... Dette var en skummel tråd å snuble over. Jeg hadde kyssesyke høsten 2006. Etter det har jeg slitt med kronisk hodepine, trøtthet, mye fravær fra skole fordi jeg er konstant sliten, jeg føler aldri at jeg har fått en skikkelig god natts søvn osv. Skal innrømme at jeg er litt bekymret her nå. Jeg trodde først det var stoffskiftet mitt, men legen tok utallige blodprøver og testet alt mulig, uten å finne noe. Nå tør jeg ikke mase mer til ham om at jeg føler meg trøtt og sliten og har vondt i hodet. Så jeg tror ikke jeg kommer til å spørre om dette. Men gud, så skummelt. Det var som å lese min egen biografi.
Gjest Faksvaag Skrevet 8. juni 2008 #23 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har nå vært på Lightning process i London og kjenner en klar forbedring! Jeg kjenner ikke symptomer lenger. Opplegget er noe jeg anbefaler for alle! Det hjelper deg på så mange måter.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #24 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har nå vært på Lightning process i London og kjenner en klar forbedring! Jeg kjenner ikke symptomer lenger. Opplegget er noe jeg anbefaler for alle! Det hjelper deg på så mange måter. Hva gikk det ut på da? Jeg skjønner ikke helt den prossesen der jeg
Gjest Faksvaag Skrevet 12. juni 2008 #25 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har snakka med mange med ME som har blitt helt friske av Lightning process, inkludert meg selv. Og det er mye mer omfattende enn det der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå