Gå til innhold

Sex mens du tar tabletter

Gjest Dazed

Anbefalte innlegg

Gjør det noe å ha sex når man har urinveisinfeksjon?

Har begynt på tablettene i dag. Skal ta de i 5 dager.

Noen som vet noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha ventet 2 - 3 dager iallefall. Grunnen til infeksjonen er jo bakterier. Jeg ville ikke ønsket meg flere bakterier. Dessuten sex med urinveisinfeksjon.. *auuuu*

Tranebær fungerer veldig bra så slipper du pencellin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke gjør vondt så.. begge må være rene, og du må huske å gå på do både før og etter. og gjerne vaske deg etterpå.

Drikk masse vann!

Men en anbefaler liksom at en ikke skal ha samleie når en har en slik infeksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du ikke klarer å avstå fra sex i 5 dager pga. urinveisinfeksjon så har du et problem Phiial.

Jeg fikk beskjed av min lege om å avstå fra sex men jeg gikk på pillekuren. Innlysende spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke klarer å avstå fra sex i 5 dager pga. urinveisinfeksjon så har du et problem Phiial.

Eh? Man må vel få lov til å stille et spørsmål? Hun har ikke sagt noe om at dette er et stort problem for henne, dersom hun må avstå fra sex disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

jeg har hørt at det lønner seg å spise yoghurt når man går på det, om man skal ha sex... Er ikke helt sikker på hvorfor, men tror det var noe med å forebygge soppinfeksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed av min lege om å avstå fra sex men jeg gikk på pillekuren. Innlysende spør du meg.

Ehm.. jeg spurte bare? det gjør meg vel ikke til nyfoman heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg har hatt så mange urinveisinfeksjonar at eg ikkje får antibiotika lenger, men brukar min eigen kur: tranebærkapslar og 5- 7 liter drikke på 2- 3 timar... Det blir som regel ei fæl natt etterpå, men så er det heile over på eit døgn og. Og sex har eg ikkje på tre dagar, det er omtrent som å be om å ikkje bli frisk. Men kos må ein jo ha uansett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...