Dr. Dolly Skrevet 19. juni 2017 #21 Del Skrevet 19. juni 2017 Bare en haug med vesker?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #22 Del Skrevet 19. juni 2017 På 18.6.2017 den 3.40, Perle skrev: Kan noen gi en kort oppsumering av hvem damen er og historien hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #23 Del Skrevet 19. juni 2017 På 18.6.2017 den 3.40, Perle skrev: Kan noen gi en kort oppsumering av hvem damen er og historien hennes? Hei Det er jeg som er Kari Marita og jeg er en dame på 43 år som liker å skrive blogg, lage videoer på YouTube og nå skal jeg starte nettbutikk. Ennå har jeg ikke kommet helt igang med smykkesalget, men nettbutikken er åpnet Jeg selger også andre ting i butikken. Ellerst blogger jeg om mye forskjellig. Er glad i dyr og har 2 pekingesere og 4 katter Jeg blogger om min vektnedgang og trening, og har en stor interesse for designvesker og mote/skjønnhet. Ha en fin dag 🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #24 Del Skrevet 19. juni 2017 På 18.6.2017 den 6.51, Observer skrev: Jeg synes vi skal ta humane hensyn og ikke lage flere tråder om henne. Ikke alltid ting er som de ser ut for. Jeg er en ærlig person, og alt dere ser og leser på bloggen min er den hele sannheten. Jeg har ingenting og skjule og er åpen om det meste. Ting er akkurat som de ser ut for! Jeg skriver det som er sannhet og som jeg har på hjertet, uansett om det er positivt eller negativt. 😊 Jeg går ikke rundt grøten, for å si det sånn ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juni 2017 #25 Del Skrevet 19. juni 2017 24 minutter siden, Lovelulu skrev: Hei Det er jeg som er Kari Marita og jeg er en dame på 43 år som liker å skrive blogg, lage videoer på YouTube og nå skal jeg starte nettbutikk. Ennå har jeg ikke kommet helt igang med smykkesalget, men nettbutikken er åpnet Jeg selger også andre ting i butikken. Ellerst blogger jeg om mye forskjellig. Er glad i dyr og har 2 pekingesere og 4 katter Jeg blogger om min vektnedgang og trening, og har en stor interesse for designvesker og mote/skjønnhet. Ha en fin dag 🌸 Nettbuttikk er åpnet med en veske til salgs😊😊 ikke dårlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #26 Del Skrevet 19. juni 2017 3 minutter siden, Lapper skrev: Nettbuttikk er åpnet med en veske til salgs😊😊 ikke dårlig Ro ned det blir mye til salgs etter hvert 😊 Det blir mye du kan se på og kjøpe ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2017 #27 Del Skrevet 19. juni 2017 Here we go again.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #28 Del Skrevet 19. juni 2017 11 minutter siden, MarianneE skrev: Here we go again.... Ja du sier noe der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #29 Del Skrevet 19. juni 2017 3 timer siden, Dr. Dolly skrev: Bare en haug med vesker?! Det er mye mer 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. juni 2017 #30 Del Skrevet 19. juni 2017 Så fort det opprettes en tråd om henne, så er hun her på flekken Egentlig ganske komisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #31 Del Skrevet 19. juni 2017 8 minutter siden, smalls skrev: Så fort det opprettes en tråd om henne, så er hun her på flekken Egentlig ganske komisk. Det er jo tross alt meg tråden handler om da, og jeg er bruker her på KG, så hvorfor er det så komisk? Jeg ble tipset på bloggen min om at det var opprettet en tråd her om min blogg 😊 Hyggelig det ☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #32 Del Skrevet 19. juni 2017 På 18.6.2017 den 13.34, Rubella skrev: Hva mener du? Ja hva mener du observer?? Når du sier A må du si B! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19. juni 2017 #33 Del Skrevet 19. juni 2017 Man må jo ha en spesiell interesse for vesker om man skal gidde å lese bloggen. For andre er det jo ikke så interessant å se bilde av en veske fra ti forskjellige vinkler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #34 Del Skrevet 19. juni 2017 11 minutter siden, Aintnofun skrev: Man må jo ha en spesiell interesse for vesker om man skal gidde å lese bloggen. For andre er det jo ikke så interessant å se bilde av en veske fra ti forskjellige vinkler. Sånn er det jo med blogger. Det blogges om mye forskjellig. Men min blogg inneholder ikke bare innlegg om vesker 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 19. juni 2017 #35 Del Skrevet 19. juni 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor denne bloggen blir diskutert her? Er jo bare bilder av ting og tang (vesker, ringer, lommebøker) og dårlig skrevet tekst? Jeg bare skjønner ikke hvorfor den blir diskutert, det er jo ikke noe spennende som blir skrevet om. Veldig preteritum om dagen, eller bilder av dyre tacky vesker? Så også en av filmene på YouTube som var elendig. Er det en nybegynnerblogg eller hva er greia? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 19. juni 2017 #36 Del Skrevet 19. juni 2017 14 timer siden, Haugenjenta skrev: Med tanke på de tidligere trådene som har vært laget her inne om denne bloggeren, så ber man nærmest om drama og krangling med henne. Hun tåler jo ikke at enkelte ikke liker bloggen hennes, og nærmer du deg noe som helst av konstruktiv kritikk (altså saklig fremlagt på en pen måte), så er det ramaskrik med en gang og det er ikke måte på hvor slemme folk er. Tråden er på jordet. Og alle trådene som har handlet om henne har endt med ramaskrik at hun mener andre mobber og er slemme. Samme hvor konstruktive saklige kommentarer som har blitt skrevet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19. juni 2017 #37 Del Skrevet 19. juni 2017 2 timer siden, Lovelulu skrev: Sånn er det jo med blogger. Det blogges om mye forskjellig. Men min blogg inneholder ikke bare innlegg om vesker 😊 Nei, det er ikke bare om vesker, men veldig mye, og man gidder jo ikke å lese gjennom flere innlegg om vesker for å kanskje komme til det ene som handler om f.eks slanking. For min del hadde det vært mer interessant å lese den om den inneholdt mer oppskrifter eller tips om sunne retter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 19. juni 2017 #38 Del Skrevet 19. juni 2017 2 minutter siden, Aintnofun skrev: Nei, det er ikke bare om vesker, men veldig mye, og man gidder jo ikke å lese gjennom flere innlegg om vesker for å kanskje komme til det ene som handler om f.eks slanking. For min del hadde det vært mer interessant å lese den om den inneholdt mer oppskrifter eller tips om sunne retter. Det er råd som mange andre andre har gitt bloggeren. Men det går rett inn det ene øret. Og ut av det andre. Samme sutring om at folk mobber og er slemme mot henne. Bloggeren er over 40 år gammel. Og jeg forventer noe helt annet enn vesker, vesker og kosmetiske behandlinger av en 43 åring. Rosablogger for en dame på 43 år passer ikke sammen. Når bloggeren også bruker sjalusikortet som et poeng har mange av oss gitt opp å prøve å skrive fornuft til bloggeren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #39 Del Skrevet 19. juni 2017 12 minutter siden, Aintnofun skrev: Nei, det er ikke bare om vesker, men veldig mye, og man gidder jo ikke å lese gjennom flere innlegg om vesker for å kanskje komme til det ene som handler om f.eks slanking. For min del hadde det vært mer interessant å lese den om den inneholdt mer oppskrifter eller tips om sunne retter. Da får du finne en matblogg da😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19. juni 2017 #40 Del Skrevet 19. juni 2017 2 timer siden, Lovelulu skrev: Da får du finne en matblogg da😊 Leser mange matblogger Men nå var det jo din blogg som diskuteres her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg