Gå til innhold

Spm til jentene; er det veldig dumt med litt trang forhud?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det som er galt med det er at det er kjipt for jenta....det gjør deg ikke til en superelsker akkurat.

Lykke til med inngrepet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mann23

gjør det så vondt å bli runket da..Da må det vel være jentene som er for hardhente? Jeg har ingen problemer med å tilfredstille meg selv, da uten å dra forhuden tilbake. Bil ikke bare dette gjøre meg mer utholdende?

Er det virkelig så stort problem? Jeg gjøre ikke noe ingrep før det er helt nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann23
d? det er jo du som får vondt om noen er litt hardhendte..og vi røsker til..hehe :sjarmor:

Hva er det dere driver med da? Enda en grunn til å grue meg altså. Tar dere jenter ikke hensyn tilbake eller? Er det bare mannfolka som skal være forsiktige? Tor det er bra jeg ikke drar damer. VIl ikke bli skadet heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det som er galt med det er at det er kjipt for jenta....det gjør deg ikke til en superelsker akkurat.

Lykke til med inngrepet! :P

Hmm, det var jeg som startet tråden. Takk for mange svar. Men jeg har ikke helt fått frem det som egentlig var mitt spørsmål, tror jeg. Klart det fins grader av trang forhud og tilhørende problemer som smerte etc. Og rent visuelt er det ikke det jenten forventer...

MEN - mitt poeng var at dersom tissefanten fungerer helt topp, og helt uten smerter når forhuden er "på" samt at renslighet er uproblematisk, er det fortsatt grunn til å operere? Har hatt både myk og hard sex, og for min det går det greit uten rifter eller smerte som noen snakker om, selv om ikke forhuden trekkes tilbake. Vet ikke helt hva noen mener når det skrives "røsker til" i en av postene ovenfor. Høres vondt ut uansett :o

For min del føler jeg det koker ned til det rent visuelle, og er det i så fall en god nok grunn til å operere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det er klart det visuelle er en grunn i seg selv til å operere. Hvorfor ikke?

Så kan du glede deg over at Mr. minisnabb junior har det bra der nede og kan sole seg i glansen av alle de beundrende blikkene du vil få fra jenter på trikken når du skal på jobb. Og hjem igjen.

Det er klart flest argumenter som taler for at du opererer deg brennkvikt. Om ikke for din egen skyld så hvertfall for dine foreldre og fedrelandet?

Lykke til med inngrepet, det gjør nok ikke vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kunne aldri tenkt meg å tatt en slik inngrep. Da hadde jeg heller tålt litt smerte. Ingen...kniv nærmere enn 50 cm, er ikke lov. Jeg blir fort redd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del føler jeg det koker ned til det rent visuelle, og er det i så fall en god nok grunn til å operere?

Så absolutt ikke, så lenge du ikke har det vondt og den er ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg kunne aldri tenkt meg å tatt en slik inngrep. Da hadde jeg heller tålt litt smerte. Ingen...kniv nærmere enn 50 cm, er ikke lov. Jeg blir fort redd da.

Håper du aldri får blindtarmbetennelse da.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker å se hodet - det glinsende og vakkert :sjarmor:

OG, mister du ikke litt av følsomheten når du har hetten på? Tenk på alt du muligens går glipp av som kunne vært fikset av et ørlite snitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann23

er det noen jenter her inne som har hatt samleie, hvor gutten ikke har trukket tilbake forhuden? Hvordan gikk i såfall det? Det at jeg mister litt av følsomheten, vil ikke dette igjen føre til at jeg holder lengre ut i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere driver med da? Enda en grunn til å grue meg altså. Tar dere jenter ikke hensyn tilbake eller? Er det bare mannfolka som skal være forsiktige? Tor det er bra jeg ikke drar damer. VIl ikke bli skadet heller..

eh...det var jo lissom en spøk da... :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke bekymret meg for det selv. Jeg hadde vært mer bekymret for din del, det har jo ærlig talt ikke noe å si for penetrering av jenta! Det eneste jeg ville tenkt på hvis jeg var deg, var om du selv blir plaget av det sånn fysisk! Jenter tenker ikke på sånt egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...