Gå til innhold

Knis


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

:hjerter: Så kos å lese denne tråden. Synes det er kjempekoselig at Spidey er blitt en fjortis knegalus. :D Jammen er livet deilig når man er forelska.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Så koselig :) Ja jeg også men han skal jobbe i dag så jeg får gå ut og ha det gøy uten da ;( Menmen! En annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Å han kom likevel :D Men litt kjipt, et par ti idioter har fortalt han jeg liker han og nå har jeg nerver.

Hmm kanskje dette heller burde være en dagbok, spidey på nye sjekkeeventyr eller noe hoho :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, lag en dagbok om denne forelskelsen, det hadde vært koselig lesning det :) .

Høres ikke ut som du har noe å bekymre deg for da, så bare kos deg du og nyyyyt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kanskje jeg bare kan få hege til å flytte denne eller noe, for den blir jo oppdatert hele tiden.... ÅÅÅÅÅÅÅGIDAMEG!!! Også ser jeg han i morra da :) Og da skal jeg komme på noe bedre unnskyldning å møtes enn at "de i klassen lukter så rart", vel der har dere mine impulsunnskyldninger. Men en kan jo heller ikke si "fordi du er så grei å gå sammen med og jeg smelter hver gang jeg er med deg for jeg er like forelska i deg som en fjortenåring i orlando bloom..." :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi ja se her skriver jeg om hvert minutt det skjer noe :P

Smartass june ga han link til et innlegg her inne på forumet (ikke denne tråden) iiiik tenk om han ser denne da :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...