Gå til innhold

Knis


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hvorfor fikk jeg slik en kjempehøy fjortisfaktor nå?

Greit, jeg oppdaterer. Sa for noen uker siden at jeg var forelsket. Har fått nummeret hans og han har fått mitt. I dag begynte vi og sende meldinger en del, og nå får jeg noia og tør ikke åpne dem, tenk om det står "DU DI EKLE DAME IKKE SEND MEG MELDINGER TIL MEG SKAL DU SE, JEG VIL IKKE HA DEG!!"

Det er så klart ikke slike jeg har fått siden jeg blir mer og mer nervøs for hver melding.

Dette er ikke bare meldinger heller. For vi treffes opptil fler ganger i uka, jeg har funnet den mest idiotiske måten å være i nærkontakt på han: Kneging. Når pus kommer inn og er glad kneger den og gnir seg på alle møbler. Skjønner? Dette synes han var så gøy ord at vi kneger (dette høres egentlig ganske rart ut) når vi treffes for gøy, vi sto ute og han lurte på om jeg frøys og spurte "høhø skal jeg knege deg?" osv. En intern greie som gjør meg glad.

Jeg er glad. Nei jeg hater dette. Usjaaaameg! Det der var en dobbeltmelding. En lang en, jeg tør ikke lese jeg stivner til som en nisse, jeg føler meg som 13 år! Og jeg som bare er 14. Ok litt eldre.

Jadajada le av meg du rhiakath når du ser dette når du logger på her :tunge1::tunge1::tunge1: Kanskje jeg ikke tør å åpne før vi skal se den filmen heller huhu

Greit nå fjoller jeg bare. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Oh yes :) Og jeg som trodde han andre klovnedusten var den jeg alltid ville være sammen med! Håneidadu!

Men enda har jeg ikke tørt å åpne meldinga mi :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeje folkens her sitter jeg og gjorde veldig rett i å lese den meldinga, vi var nettopp og så film sammen... og knega ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Så lenge en er lykkelig så! For en sur fjortis er ikke så kult :P

Jo vi var utrolig lykkelige fjortiser!! HÆÆÆÆÆRLIG :kline: (Var meg som gjest over..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh spidey takk! Du gir meg håp... er deilig å lese sånne tråder som dette.... Hvertfall nå... Igjen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så kos og glede dere med mine gleder ;D

I dag var vi og prata og koste oss på kafesak og alt er koselig. Dette liker jeg at går så sent at det gjør. For alt er så TJOHEI!!! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

:hjerter: :hjerter: :hjerter:

Men jeg vil se mer til han åååå! Vi gikk sammen i går og i forgårs og jeg er tom for ideer hva vi kan finne på... jeg kan jo si hvis ikke han kommer så skal jeg spise han men det blir ikke populært. Hmmmh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Du mente...?
Jeje folkens her sitter jeg og gjorde veldig rett i å lese den meldinga, vi var nettopp og så film sammen... og knega ;D

Knega?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Så koselig dere syns det er koselig :) Har sett han hver dag denne uka og er så glad og prata med han på msn til 4 på natta i natt, så jeg tror ikke akkurat han har noe imot meg :hjerter:

Me very very happy!

For selv om det aldri skulle bli noe siden begge to av oss er sjenerte for å ta initiativ, så blir jeg glad bare av å være i nærheten av han.... sukkkk!!!!

Han er for perfekt nesten, sikkert homo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad for din skyld,spidey! :-)

Og så deilig det er å være på fjortis-stadiet litt når man er forelsket....Deilig og morsomt, ekstra morsomt når det irriterer ræva av andre.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...