Saeria Skrevet 8. januar 2005 #21 Del Skrevet 8. januar 2005 Så kos å lese denne tråden. Synes det er kjempekoselig at Spidey er blitt en fjortis knegalus. :D Jammen er livet deilig når man er forelska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #22 Del Skrevet 8. januar 2005 Knegetikneg! :D Jeg vil se trynet hans NÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 8. januar 2005 #23 Del Skrevet 8. januar 2005 For en kooooselig tråd Spidey! Ha en fortsatt god helg, håper du får knega masse på denne skjønne gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 8. januar 2005 #24 Del Skrevet 8. januar 2005 Tror jeg skal knege litt på mannen når han kommer hjem,jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #25 Del Skrevet 8. januar 2005 Så koselig Ja jeg også men han skal jobbe i dag så jeg får gå ut og ha det gøy uten da ;( Menmen! En annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2005 #26 Del Skrevet 9. januar 2005 Å han kom likevel :D Men litt kjipt, et par ti idioter har fortalt han jeg liker han og nå har jeg nerver. Hmm kanskje dette heller burde være en dagbok, spidey på nye sjekkeeventyr eller noe hoho :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. januar 2005 #27 Del Skrevet 9. januar 2005 Ja, lag en dagbok om denne forelskelsen, det hadde vært koselig lesning det . Høres ikke ut som du har noe å bekymre deg for da, så bare kos deg du og nyyyyt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2005 #28 Del Skrevet 9. januar 2005 Kanskje jeg bare kan få hege til å flytte denne eller noe, for den blir jo oppdatert hele tiden.... ÅÅÅÅÅÅÅGIDAMEG!!! Også ser jeg han i morra da Og da skal jeg komme på noe bedre unnskyldning å møtes enn at "de i klassen lukter så rart", vel der har dere mine impulsunnskyldninger. Men en kan jo heller ikke si "fordi du er så grei å gå sammen med og jeg smelter hver gang jeg er med deg for jeg er like forelska i deg som en fjortenåring i orlando bloom..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. januar 2005 #29 Del Skrevet 9. januar 2005 Vil du jeg skal flytte den slik at tråden blir dagbok? Liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2005 #30 Del Skrevet 9. januar 2005 Jepp hvis det ikke er for mye bry da Men da har jeg jo to dagbøker... går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. januar 2005 #31 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg tror du kan ha så mange dagbøker du vil altså! Bare hold styr på de selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. januar 2005 #32 Del Skrevet 11. januar 2005 Nå tok jeg titten innom denne tråden, dere er så søte sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #33 Del Skrevet 11. januar 2005 Tihi ja se her skriver jeg om hvert minutt det skjer noe Smartass june ga han link til et innlegg her inne på forumet (ikke denne tråden) iiiik tenk om han ser denne da :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå