Teethgrinding Skrevet 19. juni 2017 #41 Skrevet 19. juni 2017 (endret) Wow. Definisjonen av projeksjon. Jeg har null forståelse for hvorfor det skal være finere for en kvinne å ønske seg et ligg enn for en mann. Dobbeltmoralsk hykleri og selvrettferdig pissprat. Endret 19. juni 2017 av Arcturus 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #42 Skrevet 20. juni 2017 Her i Norge er det desv blitt manns overskudd av unge menn. Hva med å se til utlandet ? På Island og i øst Europa er det helt motsatt. http://www.vismer.no/island-betaler-50-000-kr-til-utlendinger-som-gifter-seg-med-islandske-kvinner/ Anonymkode: dc391...a32
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #43 Skrevet 20. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her i Norge er det desv blitt manns overskudd av unge menn. Hva med å se til utlandet ? På Island og i øst Europa er det helt motsatt. http://www.vismer.no/island-betaler-50-000-kr-til-utlendinger-som-gifter-seg-med-islandske-kvinner/ Anonymkode: dc391...a32 Du vet at det fødes ca 50/50 av hvert kjønn? Har ikke hørt om polygame kvinner her i landet. Så hvorfor tror du det kan virke som at det er et overskudd av single menn? Er det fordi de sutrer mest? Anonymkode: 988ac...d38
Blablab Skrevet 20. juni 2017 #44 Skrevet 20. juni 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du seriøs her? Nå er ikke jeg den du quoter, men ditt innlegg må jo være blandt de dårligste her nå. Ikke hennes! Det er greit at hvem som helst drar på byen for å få seg et ligg, men det er ganske desperat og avstøtende på de man gjennomskuer intensjonen til. Kvinner drar oftest ut for å henge med venninder, og tilfeldigvis så havner de i prat med en mann de syntes er fin, og kanskje bestemmer seg for å ha sex med han ila kvelden. Menn drar oftest ut for å få seg fitte, og tilfeldigvis slenger seg på med kompisene, men sitter bare å tenker på hvilken dame de kan prate med og om de greier å få med seg noen hjem. Ser du ikke forskjellen? Foreksempel var jeg ute for noen helger siden, kom i prat med en trivelig mann, det er alltid hyggelig å prate med hyggelige folk. Jeg hadde godt inntrykk av han som medmenneske, men raskt ble det veldig tydelig hva intensjonen hans var når han slang armen rundt meg, og utnyttet enhver anledning til å prøve å nusse på meg. Jeg sa i fra om at det var ubehagelig og at det ikke var det jeg var ute for , og da gikk han rett i forsvarsposisjon og sa "nei nei er ikke deeeet jeg vil heller, syns bare du var så koselig" osvosv. Men så gikk det en halvtime, så skulle han klemme meg og kysse meg på panna i klemmen igjen. "Nå gjorde du det igjen! Det er ikke sånn du får interessen til en dame ved å bare se på henne som et objekt du kan kose med og ta med deg hjem" "åhhhnei du misforstår" osv. Ja hva er det å misforstå med en en fyr som sier "åh du virker veeeeeldig oppegående og smart og siden jeg sa det så blir hun sjarmert nok til at jeg kan beføle henne og kysse på henne" Til slutt gadd jeg ikke sitte mer med han, og det var bare tragikomisk å se han holde på med akuratt samme strategien på en annen dame. På et punkt kasta han seg over leppene hennes og klina, fordi de hadde fått en god tone i praten. Rett etterpå smilte jenta forlegent, hvisket til vennindene sine, og de flyttet seg over til vårt bord for å komme unna fyren. Jeg spurte om han var pågående, og hun sa "ja han var hyggelig først, men det var jo veldig enkelt å skjønne hva han var ute etter, han kunne hvertfall gått frem litt anderledes herregud *roll eyes*!" Altså denne objektifiseringen er noe vi kvinner senser med en gang. Det er avstøtende rett og slett. Og det hjelper ikke å øse ut med masse komplimenter om hvor søt og pen man er, det hører man hele tiden, og før en mann kjenner personligheten til jenta godt så går slike komplimenter rett inn det ene øret og ut det andre. "Finn på noe smartere" tenker man bare. I alle tenkelige relasjoner så må man ha noe å tilby. Kvinner har ihvertfall høflighet, sjarm og respekt for den andre, sannsynligvis både utseende og personlighet også, og ærlige intensjoner ikke minst. mens mange menn (sannsynligvis deg også ut i fra det du skriver) har hverken høflighet, sjarm eller respekt for den du snakker med. Det nytter ikke å bare legge seg på koldbordet å regne med at noen velger deg bare fordi du ligger der, når det er flust av andre gourmetretter som kommer fra bedre produsenter og lukter mye bedre. Skjønner du ikke at for å fange noens interesse må man faktisk være interessant, og for at noen skal i det hele tatt vurdere å gi bort kroppen sin så må det være verdt det for den som gjør det. Et dårlig one night stand med en ufyselig fyr, neitakk, da går man heller hjem til vibatoren og slipper repsektløs overfladisk oppførsel. Høres ut som at du er meget vant til å benytte deg av prostituerte om du tror sex er en "pek og velg" ting. Nei, man må faktisk steppe opp, og ha noe å tilby. Anonymkode: aaf01...c12 Vel, jeg synes du fremstiller deg som et objekt i innlegget ditt. Om han ikke klenger for mye, ikke gir for mange komplimenter og er interessant er du villig til å gi bort kroppen din til ham? Som en slags premie for at han var bra nok? Det hadde jeg aldri giddet. Om jeg skulle hatt en one night stand skulle vi vært to om det. Jeg hadde jeg fanget blikket hans, flørtet med ham og kysset ham. Akkurat som den mannen du beskriver, men det er kanskje OK at jeg prøver meg siden jeg er kvinne? Denne fyren som var tydelig på hva han var interessert i. Er det ikke bedre at intensjonen hans kommer frem så kan du heller velge om du vil takke nei? Han skal selvfølgelig respektere et nei, men ser ikke problemet i at folk prøver seg gitt at det faller seg naturlig. Ser heller ikke problemet i å være på jakt etter sex så lenge man er ærlig om det uavhengig av kjønn. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #45 Skrevet 20. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det fødes ca 50/50 av hvert kjønn? Har ikke hørt om polygame kvinner her i landet. Så hvorfor tror du det kan virke som at det er et overskudd av single menn? Er det fordi de sutrer mest? Anonymkode: 988ac...d38 Du tar feil når du sier at er lik kjønnsfordeling mellom unge menn og kvinner i landet vårt. Men det er sant at det er ca likt ved fødsler. Men med en mengde unge mannlige innvandrere og asylsøkere fra ulike del av verden så er ikke dette tilfelle lengre. Les her : https://www.aftenposten.no/okonomi/Darlig-nytt-for-single-menn-90610b.html Anonymkode: dc391...a32
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #46 Skrevet 20. juni 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tar feil når du sier at er lik kjønnsfordeling mellom unge menn og kvinner i landet vårt. Men det er sant at det er ca likt ved fødsler. Men med en mengde unge mannlige innvandrere og asylsøkere fra ulike del av verden så er ikke dette tilfelle lengre. Les her : https://www.aftenposten.no/okonomi/Darlig-nytt-for-single-menn-90610b.html Anonymkode: dc391...a32 http://www.dagbladet.no/nyheter/innvandringen-endrer-balansen-mellom-kvinner-og-menn-i-norge/60593656 Mannlig Innvandring fører til kjønns ubalanse. Så det er ingen tvil om at mennene utgjør et flertall idag. . Har en fetter som gav opp å finne seg ei norsk jente og heller fant seg en ung dame fra utlandet, der norske menn er attraktive. Når det gjelder div fylker og bygder så er det stor kvinneunderskudd. Fordi jentene flytter til Oslo og andre store byer. Og mange menn blir værende i hjembygda.... Anonymkode: dc391...a32
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #47 Skrevet 20. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.dagbladet.no/nyheter/innvandringen-endrer-balansen-mellom-kvinner-og-menn-i-norge/60593656 Mannlig Innvandring fører til kjønns ubalanse. Så det er ingen tvil om at mennene utgjør et flertall idag. . Har en fetter som gav opp å finne seg ei norsk jente og heller fant seg en ung dame fra utlandet, der norske menn er attraktive. Når det gjelder div fylker og bygder så er det stor kvinneunderskudd. Fordi jentene flytter til Oslo og andre store byer. Og mange menn blir værende i hjembygda.... Anonymkode: dc391...a32 Hvor stor konkurranse tror du flyktningene er da? Vi vil ha norske menn, men all den tid de norske menn sitter på ræva og furter, så forblir vi single eller kan vurdere en flyktning. Men jeg tviler på at de vasser i damer jeg ser ingen ting til dette. Anonymkode: 988ac...d38 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #48 Skrevet 20. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor stor konkurranse tror du flyktningene er da? Vi vil ha norske menn, men all den tid de norske menn sitter på ræva og furter, så forblir vi single eller kan vurdere en flyktning. Men jeg tviler på at de vasser i damer jeg ser ingen ting til dette. Anonymkode: 988ac...d38 Da må du være blind...jeg bor i en stor by, og ser stadig vekk unge norske jenter sammen med innvandrings gutter...tydelig kjærester. Alle er ikke asylsøkere eller flyktninger. Anonymkode: dc391...a32 2
Katten.2.0 Skrevet 20. juni 2017 #49 Skrevet 20. juni 2017 Har tidligere anbefalt deg bøkene How to win friends and influence people og The definitive guide to body language. Det et kun du som kan endre situasjonen din. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #50 Skrevet 20. juni 2017 2 timer siden, Katten.2.0 skrev: Har tidligere anbefalt deg bøkene How to win friends and influence people og The definitive guide to body language. Det et kun du som kan endre situasjonen din. Godt tips Anonymkode: 988ac...d38
Anglofil Skrevet 20. juni 2017 #51 Skrevet 20. juni 2017 Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå