Aquaman Skrevet 18. juni 2017 #21 Skrevet 18. juni 2017 Lov å sutre litt når man kommer hjem fra byen og er skuffa. Men om du vil at ting skal endre seg så må du jo endre det som gjør at du ikke får damer. 2
Teethgrinding Skrevet 18. juni 2017 #22 Skrevet 18. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når en mann drar på byen med et formål om å få tømt rogneposen, så håper jeg inderlig han blir valgt bort. Men å si at 30-50 % av mannfolka alltid blir bortvalg er sprøyt og bull shit. De har faktisk valgt bort seg selv på forhånd. De har ingen ting å by på annet enn en sprengt rognpose. Hva skal vi med en slik mann? Han har jo ingen ting å gi. Så så lenge han ikke gidder å tilby oss noe, så har jo han valgt seg selv bort. Ikke skyld på oss for egen ubrukelighet. Og mindre heldige damer? Hva faen feiler det deg? Med ditt syn på mennesker håper jeg rognposen din sprekker Anonymkode: 988ac...d38 Takk for kanskje verdens dårligste innlegg. For det første; er det greit at en kvinne drar på byen for å få seg et ligg, men ikke en mann? Det kaller jeg dobbeltmoralsk. I min verden kan man gjøre som man selv ønsker så lenge man er to om det. For det andre; tilby dere noe? Hva har du å tilby a? Hvorfor må vi tilby en kvinne noe som helst? I min verden høres det ut som prostitusjon. For det tredje; mindre heldige damer/menn, en pen måte å kalle noen stygg på. Eller er du kanskje en av de gærningene på KG som mener ingen er stygge, annet en deg selv som kaller andre stygge? (Altså... jiz). Kg altså.. KG. 1
Aquaman Skrevet 18. juni 2017 #23 Skrevet 18. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når en mann drar på byen med et formål om å få tømt rogneposen, så håper jeg inderlig han blir valgt bort. Men å si at 30-50 % av mannfolka alltid blir bortvalg er sprøyt og bull shit. De har faktisk valgt bort seg selv på forhånd. De har ingen ting å by på annet enn en sprengt rognpose. Hva skal vi med en slik mann? Han har jo ingen ting å gi. Så så lenge han ikke gidder å tilby oss noe, så har jo han valgt seg selv bort. Ikke skyld på oss for egen ubrukelighet. Og mindre heldige damer? Hva faen feiler det deg? Med ditt syn på mennesker håper jeg rognposen din sprekker Anonymkode: 988ac...d38 Rogn er fiskeegg. Det er kvinner som har egg, ikke menn.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #24 Skrevet 18. juni 2017 1 minutt siden, Aquaman skrev: Rogn er fiskeegg. Det er kvinner som har egg, ikke menn. Si det til Arctus du Anonymkode: 988ac...d38 1
Aquaman Skrevet 18. juni 2017 #25 Skrevet 18. juni 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det til Arctus du Anonymkode: 988ac...d38 Greit, sier det til @Arcturus også 4 minutter siden, Aquaman skrev: Rogn er fiskeegg. Det er kvinner som har egg, ikke menn. Endret 18. juni 2017 av Aquaman 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #26 Skrevet 18. juni 2017 2 minutter siden, Arcturus skrev: Takk for kanskje verdens dårligste innlegg. For det første; er det greit at en kvinne drar på byen for å få seg et ligg, men ikke en mann? Det kaller jeg dobbeltmoralsk. I min verden kan man gjøre som man selv ønsker så lenge man er to om det. For det andre; tilby dere noe? Hva har du å tilby a? Hvorfor må vi tilby en kvinne noe som helst? I min verden høres det ut som prostitusjon. For det tredje; mindre heldige damer/menn, en pen måte å kalle noen stygg på. Eller er du kanskje en av de gærningene på KG som mener ingen er stygge, annet en deg selv som kaller andre stygge? (Altså... jiz). Kg altså.. KG. Punkt 1: forskjellen på menn og kvinner her, er at dama lyver ikke om det hun er oftest klar på at det kun er et ligg. Mannen lirer av seg masse bs om at dama er så kul og fin og alt det som bedre er. Kun for å få tømme poeng. Punkt 2: har du ingen ting å tilby så har du heller ingen rett på å få. Det finnes ingen ting som en gratis lunsj. Punkt 3: Med et så nedlatende syn på mennesker, så vitner det om at du mangler respekt for mennesker. Så hvorfor skal du da få respekt tilbake? Respekt er noe man må gjøre seg fortjent til. Anonymkode: 988ac...d38 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #27 Skrevet 18. juni 2017 På 17.6.2017 den 2.50, Steffieboy skrev: NEI, man finner ofte ikke kjæresten sin i fylla. Har truffet flere kjærester i fylla, som da utviklet seg til å bli langvarige forhold. Så det går da Anonymkode: c1886...277
sjonkelrolf Skrevet 18. juni 2017 #28 Skrevet 18. juni 2017 Ser ikke ut som at byen er noe for TS hva sjekking angår. Snakker av erfaring. Tror TS Kunne hatt godt av å legge hele greia på hylla og finne andre gleder i livet. Hvis man ikke kan være lykkelig på egen hånd, hvordan kan man være lykkelig sammen med andre? 1
Gjest Minesveiper Skrevet 18. juni 2017 #29 Skrevet 18. juni 2017 (endret) På 6/17/2017 den 10.03, Steffieboy skrev: Ja. Redigerte HI. Var veldig full da jeg skrev dette. Kan ikke fatte at det ser ut til å være null skrivefeil Men nei, kvelden var ikke så ille som jeg ville ha det til her i natt. Men det ligger utvilsomt noen sannheter i det også. Ekstra ille er det når noen bekrefter det man tenker om seg selv, f.eks når noen sier; "Du er så stille hele tiden".. Syns det er vanskelig å omfavne personligheten min, å akseptere at det er slik jeg er. For rett og slett, en slik personlighet skiller seg ikke ut blant mengden (i positiv grad). Man blir ikke sett, eller interessant for andre mennesker. Problemet er egentlig byn er en høystimuli arena hvor det skjer mye rundt en. Dersom du er en stille introvert person så gir du for lite av deg selv til å kunne ha noe skusess på den arenaen. Generelt så tror jeg ikke du finner de damene som liker en mann som er mer rolig og stille på byn heller. Det kan hende du kan finne noen litt særegne barer hvor det er damer som liker den type mann du er, men jeg tenker egentlig at du enten må du finne en annen arena du kan møte damer på, eller så må du akseptere at du må ta mer plass når du er på byn for å kunne oppleve noe suksess. Jeg synes ikke det er dumt å prøve nettdating, men det er ikke lett der heller med mindre du er kjekk. Du vil få veldig mye igjen av å mestre det sosiale. Sett deg små mål og jobb deg oppover. I begynnelsen kan det være å bli komfortabel med å bare snakke med damer. Etter hvert kan du fokusere mer på flørting og det å skape spenning og tiltrekkelse osv. Endret 18. juni 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #30 Skrevet 18. juni 2017 Lagde ikke du tråd med samme problemstilling en annen helg for litt siden? Hva med å gå på byen for å kose deg med vennene dine og musikken, og ikke ha et mål om å få prata med en dame eller få score? Når en fyr er avslappet og seg selv er han mye mer tiltrekkende enn en som åpenbart er på jakt etter noe. Anonymkode: aaf01...c12 3
Ronaldo85 Skrevet 18. juni 2017 Forfatter #31 Skrevet 18. juni 2017 (endret) På 18.6.2017 den 19.40, AnonymBruker skrev: . Endret 12. september 2017 av Steffieboy
Ronaldo85 Skrevet 18. juni 2017 Forfatter #32 Skrevet 18. juni 2017 (endret) På 18.6.2017 den 15.59, Minesveiper skrev: Endret 12. september 2017 av Steffieboy
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #33 Skrevet 18. juni 2017 8 minutter siden, Steffieboy skrev: Jeg har hatt profiler på nettdatingstjenester, og med bilde, men får aldri noen respons. Heller ikke hvis jeg sender mld først. Utseendet mitt er mer enn bra nok, men på slike sider faller man nok fort igjennom, selv med ok utseende. Jeg hater å gå på byen, og denne festen var heller ikke hovedsaklig på byen. Og nei, det er absolutt ikke min arena, og derfor skygger jeg som regel banen hvis det blir snakk om å på byen. Ingen respons i det hele tatt? Vet det er et irriterende og typisk spørsmål, men sikter du for høyt? Ellers må du bare finne noen fritidsinteresser og begynne der. Det er ikke lett å treffe noen, men du gjør det i alle fall ikke hjemme i din egen stue. Anonymkode: 19a04...8f5 2
Ronaldo85 Skrevet 18. juni 2017 Forfatter #34 Skrevet 18. juni 2017 (endret) På 18.6.2017 den 20.58, AnonymBruker skrev: Endret 12. september 2017 av Steffieboy
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #35 Skrevet 18. juni 2017 1 minutt siden, Steffieboy skrev: Ingen. Jeg sikter ikke høyt i det hele tatt. Fritidsinteresser er det fint lite med, og ikke noe jeg er aktiv innen pr. nå. Men når jeg er det, er det som regel gutteting som f.eks fotball jeg driver med. Hvilke datingkanaler har du brukt? Har du noen tekst? Jeg kan sveipe ja på gutter med en fin og reflektert tekst hvis jeg er litt usikker på utseendet. Men det er også veldig mange jeg sveiper nei på nettopp pga teksten, mange som ikke tenker seg så mye om der. Men da må du ut og finne en interesse hvor det finnes damer! Det er jo lov å prøve noe noen ganger og heller droppe det hvis det absolutt ikke er din arena. Bor du på et lite sted? Anonymkode: 19a04...8f5 1
Ronaldo85 Skrevet 18. juni 2017 Forfatter #36 Skrevet 18. juni 2017 (endret) På 18.6.2017 den 21.06, AnonymBruker skrev: Endret 12. september 2017 av Steffieboy
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #37 Skrevet 18. juni 2017 36 minutter siden, Steffieboy skrev: Ingen. Jeg sikter ikke høyt i det hele tatt. Fritidsinteresser er det fint lite med, og ikke noe jeg er aktiv innen pr. nå. Men når jeg er det, er det som regel gutteting som f.eks fotball jeg driver med. Jeg kan si på egne vegne at jeg ikke velger menn som virker til ikke å ha noen interesser. Jeg vil ikke ha en mann som jeg må dra med meg ut på ting for ikke å ende opp med en sofaslask. Og så liker jeg menn med en pasjon her i livet. Jeg trenger absolutt ikke dele hans interesse, men han må ha noe som gir han drive og livslyst. Jeg ansetter folk i en bedrift, og jeg ser så klart på utdannelsen og erfaring først, før jeg sjekker søkerens interesser. Står det ingen ting der, så havner ikke søkeren øverst i bunken. De virker rett og slett ikke interessante nok. De kan virke litt tamme og care for hele livet. Jeg vil ha energi og glede. Anonymkode: 988ac...d38 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #38 Skrevet 19. juni 2017 Steffieboy, jeg tror jeg snakker for de fleste andre her inne når jeg sier at du oppleves som smart og reflektert. Det virker som at du er så smart at du overanalyserer ting voldsomt. Ikke legg så mye i alt som skjer. Du opplever det på èn måte, mens andre opplever det på en annen. Kanskje de andre du konverserer med slett ikke syns du er asosial? Og husk at sosial intelligens handler mer om å kunne prate selv. Det handler om HVOR MYE man prater, språkbruk, om man lar andre komme til osv. Slik jeg tenker det, er at du kanskje er en bedre lytter enn mange andre. Det fins de som bare plaprer i vei om sitt eget liv, uten å spørre om andres. Personlig syns jeg slike folk er lite sosialt intelligente, selv om de faktisk prater mye. Så prating er ikke alt.. Tenk på det. Jeg tror ikke du er så lite sosialt intelligent som du selv har inntrykk av. Fortsett å gå på fester, sosiale sammenkomster og heng med venner. Plutselig møter du noen som det klaffer med. Jeg tror helt sikkert det løser seg for deg, men bare IKKE lukk deg inne.. Lykke til Anonymkode: 5d7cd...647 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #39 Skrevet 19. juni 2017 På 18.6.2017 den 20.49, Steffieboy skrev: Jeg har hatt profiler på nettdatingstjenester, og med bilde, men får aldri noen respons. Heller ikke hvis jeg sender mld først. Utseendet mitt er mer enn bra nok, men på slike sider faller man nok fort igjennom, selv med ok utseende. Jeg hater å gå på byen, og denne festen var heller ikke hovedsaklig på byen. Og nei, det er absolutt ikke min arena, og derfor skygger jeg som regel banen hvis det blir snakk om å på byen. Hvis du seriøst aldri får noe respons, så er det faktisk noe galt med enten utseendet, eller fremgangsmåten din. Hva med å oppgradere utseendet ditt, få en ny sveis eller hårfarge, ny klesstil? Og hvordan du åpner og kommuniserer har MYE å si for om jenter gidder å ta deg seriøst eller ikke. Man kan være en kjekk mann, men skriver han én setning som jeg syntes sier mye om at han er en dårlig person eller ikke har samme intensjoner eller moraler som meg, så mister jeg all interesse og gidder ikke svare han. Skjedde senest i går på Tinder, kjekkere mann enn de sikker 200 siste jeg hadde sveipet gjennom, men han åpnet med noe som ikke apellerte til at jeg kunne ta han seriøst, ingenting som "fanget" meg med det han skrev, så han ble med en gang uaktuell. På 18.6.2017 den 21.02, Steffieboy skrev: Ingen. Jeg sikter ikke høyt i det hele tatt. Fritidsinteresser er det fint lite med, og ikke noe jeg er aktiv innen pr. nå. Men når jeg er det, er det som regel gutteting som f.eks fotball jeg driver med. Hva med å skaffe deg noen fritidsinteresser? Det vil nok øke både din egen livskvalitet og selvtillitt, og hjelper andre til å lære å kjenne deg litt mer, ut i fra hva folk liker å gjøre sier det jo mye om den personen. En som ikke gjør noen ting er ikke spesielt lokkende... Anonymkode: aaf01...c12 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #40 Skrevet 19. juni 2017 På 18.6.2017 den 14.21, Arcturus skrev: Takk for kanskje verdens dårligste innlegg. For det første; er det greit at en kvinne drar på byen for å få seg et ligg, men ikke en mann? Det kaller jeg dobbeltmoralsk. I min verden kan man gjøre som man selv ønsker så lenge man er to om det. For det andre; tilby dere noe? Hva har du å tilby a? Hvorfor må vi tilby en kvinne noe som helst? I min verden høres det ut som prostitusjon. For det tredje; mindre heldige damer/menn, en pen måte å kalle noen stygg på. Eller er du kanskje en av de gærningene på KG som mener ingen er stygge, annet en deg selv som kaller andre stygge? (Altså... jiz). Kg altså.. KG. Er du seriøs her? Nå er ikke jeg den du quoter, men ditt innlegg må jo være blandt de dårligste her nå. Ikke hennes! Det er greit at hvem som helst drar på byen for å få seg et ligg, men det er ganske desperat og avstøtende på de man gjennomskuer intensjonen til. Kvinner drar oftest ut for å henge med venninder, og tilfeldigvis så havner de i prat med en mann de syntes er fin, og kanskje bestemmer seg for å ha sex med han ila kvelden. Menn drar oftest ut for å få seg fitte, og tilfeldigvis slenger seg på med kompisene, men sitter bare å tenker på hvilken dame de kan prate med og om de greier å få med seg noen hjem. Ser du ikke forskjellen? Foreksempel var jeg ute for noen helger siden, kom i prat med en trivelig mann, det er alltid hyggelig å prate med hyggelige folk. Jeg hadde godt inntrykk av han som medmenneske, men raskt ble det veldig tydelig hva intensjonen hans var når han slang armen rundt meg, og utnyttet enhver anledning til å prøve å nusse på meg. Jeg sa i fra om at det var ubehagelig og at det ikke var det jeg var ute for , og da gikk han rett i forsvarsposisjon og sa "nei nei er ikke deeeet jeg vil heller, syns bare du var så koselig" osvosv. Men så gikk det en halvtime, så skulle han klemme meg og kysse meg på panna i klemmen igjen. "Nå gjorde du det igjen! Det er ikke sånn du får interessen til en dame ved å bare se på henne som et objekt du kan kose med og ta med deg hjem" "åhhhnei du misforstår" osv. Ja hva er det å misforstå med en en fyr som sier "åh du virker veeeeeldig oppegående og smart og siden jeg sa det så blir hun sjarmert nok til at jeg kan beføle henne og kysse på henne" Til slutt gadd jeg ikke sitte mer med han, og det var bare tragikomisk å se han holde på med akuratt samme strategien på en annen dame. På et punkt kasta han seg over leppene hennes og klina, fordi de hadde fått en god tone i praten. Rett etterpå smilte jenta forlegent, hvisket til vennindene sine, og de flyttet seg over til vårt bord for å komme unna fyren. Jeg spurte om han var pågående, og hun sa "ja han var hyggelig først, men det var jo veldig enkelt å skjønne hva han var ute etter, han kunne hvertfall gått frem litt anderledes herregud *roll eyes*!" Altså denne objektifiseringen er noe vi kvinner senser med en gang. Det er avstøtende rett og slett. Og det hjelper ikke å øse ut med masse komplimenter om hvor søt og pen man er, det hører man hele tiden, og før en mann kjenner personligheten til jenta godt så går slike komplimenter rett inn det ene øret og ut det andre. "Finn på noe smartere" tenker man bare. I alle tenkelige relasjoner så må man ha noe å tilby. Kvinner har ihvertfall høflighet, sjarm og respekt for den andre, sannsynligvis både utseende og personlighet også, og ærlige intensjoner ikke minst. mens mange menn (sannsynligvis deg også ut i fra det du skriver) har hverken høflighet, sjarm eller respekt for den du snakker med. Det nytter ikke å bare legge seg på koldbordet å regne med at noen velger deg bare fordi du ligger der, når det er flust av andre gourmetretter som kommer fra bedre produsenter og lukter mye bedre. Skjønner du ikke at for å fange noens interesse må man faktisk være interessant, og for at noen skal i det hele tatt vurdere å gi bort kroppen sin så må det være verdt det for den som gjør det. Et dårlig one night stand med en ufyselig fyr, neitakk, da går man heller hjem til vibatoren og slipper repsektløs overfladisk oppførsel. Høres ut som at du er meget vant til å benytte deg av prostituerte om du tror sex er en "pek og velg" ting. Nei, man må faktisk steppe opp, og ha noe å tilby. Anonymkode: aaf01...c12 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå