Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Steffieboy
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dropp alkohol en periode, og gjør andre ting som gjør deg godt. Høres ut som du kanskje savner en kjæreste?

Da er det mye bedre å søke uten å drikke. Når du går inn i noe du liker, en interesse, en lidenskap, vil hun kanskje dukke opp når du minst venter det. Pluss at du vil ha det bedre i deg selv.

Anonymkode: c5b51...afd

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Steffieboy
AnonymBruker
Skrevet

Da må du endre holdningen din. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ikke la deg kue av norske kjerringer. De er falske.

Anonymkode: 77b29...afd

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 17.6.2017 den 3.19, AnonymBruker skrev:

Da må du endre holdningen din. 

.

Endret av Steffieboy
Gjest Overrasket
Skrevet

Steffieboy, ingen har ansvar for å legge merke til deg. Du har ansvar for å legge merke til folk rundt deg. Prøv det ut. Istedenfor å ergre deg over at ingen legger merke til deg, drit litt om folk ser deg eller ikke, og forsøk å utvis en interesse for folk rundt deg uavhengig av hva du mener at de gjør eller ikke gjør mot deg. Det er vanskelig å være festens midtpunkt, men det er ikke vanskelig å få kontakt med folk.

Skrevet (endret)
På 17.6.2017 den 10.23, Overrasket skrev:

,

Endret av Steffieboy
Skrevet

Det er et ordtak som heter "Det skjer ikke noe før du begynner". Vår kontaktsøkende når du er på byen. Vår glad og dans. Det er ofte på dansegulvet at ting starter.

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 17.6.2017 den 12.11, Lee Jones skrev:

Endret av Steffieboy
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Lee Jones skrev:

Det er et ordtak som heter "Det skjer ikke noe før du begynner". Vår kontaktsøkende når du er på byen. Vår glad og dans. Det er ofte på dansegulvet at ting starter.

Jøsses? Dansegulvet? Haha. Hvor kom den fra? 

Ts. Du fikk et godt svar her om at du må snu det. Interesser deg for folk. Det er mer enn nok damer som liker stille menn. Vi vet jo at stille vann har dypest grunn ;) 

Anonymkode: 988ac...d38

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 17.6.2017 den 15.06, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Steffieboy
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Steffieboy skrev:

Fordi Lee Jones nevnte det..

Jeg føler egentlig jeg viser interesse for folk fra før av.

Ikke tro du skal dra damer på dansegulvet. Det er heller ikke der jenter prøver å sjekke menn. 

Men du må jo ha noe ved deg. Hva er din sterkeste side når det gjelder interaksjon med andre mennesker? 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
23 timer siden, Overrasket skrev:

Steffieboy, ingen har ansvar for å legge merke til deg. Du har ansvar for å legge merke til folk rundt deg. Prøv det ut. Istedenfor å ergre deg over at ingen legger merke til deg, drit litt om folk ser deg eller ikke, og forsøk å utvis en interesse for folk rundt deg uavhengig av hva du mener at de gjør eller ikke gjør mot deg. Det er vanskelig å være festens midtpunkt, men det er ikke vanskelig å få kontakt med folk.

Dette!! 

Det er en kjent (vandre)historie som går som følger; 

En gjest ble invitert i et middagsselskap. Før selskapet tok sted hadde vertskapet sagt til gjesten at de skulle plassere vedkommende  ved bordet til en kjent og prominent person.

Dette var en ekstra ære, å få bordplass sammen med denne kjendisen. 

Dagen etter selskapet spurte vertskapet om gjesten hadde koset seg. 

- "ja, bordkameraten min var helt fantastisk! Vi pratet om alt og ingenting, hele kvelden! Det er lenge siden jeg har pratet så åpent og dypt med noen, og møtt noen som har vært så oppmerksom! Jeg hadde en vidunderlig aften". 

Jøss, - sa vertskapet. "Vi visste ikke at kjendisen var så imøtekommende og oppmerksom overfor andre rundt seg. Så heldig du var, som fikk denne fantastiske opplevelsen". - Nei, dere misforstår, svarte gjesten. "Kjendisen la jeg knapt merke til. Jeg Snakker om bordkameraten som satt på den andre siden av meg". 

Poenget med historien er at i menneskelige relasjoner handler det lite om hvem du er. Det er hvordan du får andre til å føle seg, som teller.

Gi andre oppmerksomhet, se dem, og få dem til å føle seg bra, - og det er hva de vil huske. Da husker de deg, ut ifra denne positive opplevelsen. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke tro du skal dra damer på dansegulvet. Det er heller ikke der jenter prøver å sjekke menn. 

Men du må jo ha noe ved deg. Hva er din sterkeste side når det gjelder interaksjon med andre mennesker? 

Hvor sjekker jenter menn?

Anonymkode: 031ad...2a3

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor sjekker jenter menn?

Over alt ;) 

TS. Den historien til en over her var fin. Og husk også på at ingen bryr seg om å høre hva du ikke er flink til. Folk vil vite hva dine gode sider er. Det positive. Fokuser på de :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over alt ;) 

TS. Den historien til en over her var fin. Og husk også på at ingen bryr seg om å høre hva du ikke er flink til. Folk vil vite hva dine gode sider er. Det positive. Fokuser på de :) 

Men ikke på dansegulvet tydeligvis? Sjelden jeg ser jenter sjekke menn "overalt"

• Liker 1
Skrevet

Det som dessverre går igjen i disse problemstillingene er de 30-50% av menneskene som ikke blir valgt. Det hjelper lite med velmenende ord og uttrykk når man befinner seg i kategorien oversett. Valgt bort. Ikke aktuell kandidat. Det er ikke sjelden jeg ser menn traske hjem fra byen med subbende føtter. Knuste drømmer og håp (og sprekkeklar rognpåse, beklager uttrykket). Byen er ikke et godt sted å lete dersom man ikke befinner seg i toppsjiktet. Menn må jage, men har du ingen gudegitte gaver å jage med er konkurransen rett og slett for tøff. Det er mange unge menn som håper at de skal komme i prat med en jente i baren hvor alt klaffer. Når det står 30 karer og sikler rundt henne derimot er det ren matematikk at det ikke skjer. Hvis du samtidig er en litt forsiktig fåmælt type som ikke akkurat går med sylskarp blazer og renati-indusert peacock på hodet - hvorfor skal de legge merke til akkurat deg? I tillegg er det ofte slik at med unge menn legger de merke til alle de fine jentene som avviser dem, men ser heller ikke på de mindre heldige damene i samme rom. Slik kan følelsen av total avvisning være utrivelig lite virkelighetsnær.

Jeg ville anbefalt TS å bruke tid på nettdating og glemme byen. Det er nok ikke hans plattform. Når han er på byen bør han fokusere på helt andre ting, som å bare bli kjent med folk - kvinner som menn. Uten forventning, uten håp, bare som en ren sosialiseringsprosess. Hvem vet hva som kan skje...

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Arcturus skrev:

Det som dessverre går igjen i disse problemstillingene er de 30-50% av menneskene som ikke blir valgt. Det hjelper lite med velmenende ord og uttrykk når man befinner seg i kategorien oversett. Valgt bort. Ikke aktuell kandidat. Det er ikke sjelden jeg ser menn traske hjem fra byen med subbende føtter. Knuste drømmer og håp (og sprekkeklar rognpåse, beklager uttrykket). Byen er ikke et godt sted å lete dersom man ikke befinner seg i toppsjiktet. Menn må jage, men har du ingen gudegitte gaver å jage med er konkurransen rett og slett for tøff. Det er mange unge menn som håper at de skal komme i prat med en jente i baren hvor alt klaffer. Når det står 30 karer og sikler rundt henne derimot er det ren matematikk at det ikke skjer. Hvis du samtidig er en litt forsiktig fåmælt type som ikke akkurat går med sylskarp blazer og renati-indusert peacock på hodet - hvorfor skal de legge merke til akkurat deg? I tillegg er det ofte slik at med unge menn legger de merke til alle de fine jentene som avviser dem, men ser heller ikke på de mindre heldige damene i samme rom. Slik kan følelsen av total avvisning være utrivelig lite virkelighetsnær.

Jeg ville anbefalt TS å bruke tid på nettdating og glemme byen. Det er nok ikke hans plattform. Når han er på byen bør han fokusere på helt andre ting, som å bare bli kjent med folk - kvinner som menn. Uten forventning, uten håp, bare som en ren sosialiseringsprosess. Hvem vet hva som kan skje...

Når en mann drar på byen med et formål om å få tømt rogneposen, så håper jeg inderlig han blir valgt bort. 

Men å si at 30-50 % av mannfolka alltid blir bortvalg er sprøyt og bull shit. De har faktisk valgt bort seg selv på forhånd. De har ingen ting å by på annet enn en sprengt rognpose. Hva skal vi med en slik mann? Han har jo ingen ting å gi. Så så lenge han ikke gidder å tilby oss noe, så har jo han valgt seg selv bort. Ikke skyld på oss for egen ubrukelighet. 

Og mindre heldige damer? Hva faen feiler det deg? Med ditt syn på mennesker håper jeg rognposen din sprekker :P 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...