Gå til innhold

DesignerToms, er det en spøk? (Bloggere)

BlomsterMaja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burde sett bra ut med den blodprisen. Ser ut som et barnehage prosjekt 😦 med sko kjøpt på Europris

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri kjøpt dem uansett hvor god sak pengene gikk til.
Toms er dritdårlige sko. Jeg kjøpte et par for noen år siden, kostet nesten tusen kroner på et sommersalg, og skoene kreperte i løpet av en sesong. (tre-fire måneder)
Jeg vet ikke om dette er normalt, men jeg er vant til kvalitet. Som feks Eccosandalene mine som tålte ti år før jeg byttet dem ut i et nytt par i fjor.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare skjønner ikke hvorfor Fabian mr Flørtepus Raae (som han faktisk heter) skulle designe? Hvilken influencer er han bortsett fra å ri på bølgen til frøken miss Ullebø? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Honey Dew skrev:

Kun en av hver sko??? 

Når jeg skal kjøpe sko, vil jeg helst ha et par, ikke en enkel sko

Enig. Dette er det dummeste! 😝 har virkelig ikke ord! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru så gyselige sko! Ser ut som noe som er laget i barnehagen. Toms er fæle uansett, men de ble ikke akkurat noe bedre av å bli besudlet av bloggere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Nei, men så hyggelig av Toms da! Vet ikke helt jeg, men det er noe emment i at de som salgsfremmende triks spiller på folks samvittighet. La oss si at jeg har 1000 kr til overs. Bør jeg da bruke dem på å kjøpe meg et par Toms, slik at de gir et skopar til en verdi av x kroner. Eller vil det være bedre at jeg donerte hele beløpet til et veldedig formål. Altså, det er mulig å støtte et veldedig formål uten å måtte få noe igjen for det. Og helt ærlig, hvor mange influencere var det som dekorerte sko. Den delen av kampanjen innbrakte da 999kr x ca 15 bloggere. Wow for en innsats. Får i det minste håpe at ikke hele beløpet forsvant i timesbetaling til de som bidro bak kamera. 

Dette er en reklamekampanje for å selge sko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, CecilieX skrev:

Nei, men så hyggelig av Toms da! Vet ikke helt jeg, men det er noe emment i at de som salgsfremmende triks spiller på folks samvittighet. La oss si at jeg har 1000 kr til overs. Bør jeg da bruke dem på å kjøpe meg et par Toms, slik at de gir et skopar til en verdi av x kroner. Eller vil det være bedre at jeg donerte hele beløpet til et veldedig formål. Altså, det er mulig å støtte et veldedig formål uten å måtte få noe igjen for det. Og helt ærlig, hvor mange influencere var det som dekorerte sko. Den delen av kampanjen innbrakte da 999kr x ca 15 bloggere. Wow for en innsats. Får i det minste håpe at ikke hele beløpet forsvant i timesbetaling til de som bidro bak kamera. 

Dette er en reklamekampanje for å selge sko. 

Nettopp. Jeg gir heller pengene rett til de som trenger dem. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 timer siden, Honey Dew skrev:

Kun en av hver sko??? 

Når jeg skal kjøpe sko, vil jeg helst ha et par, ikke en enkel sko

Det er ett av hvert par, om du  leser teksten nøyere. Veldig upresis formulering av Lille vinkel sko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred, ser ut som noe 6 åringen min har gjort  😨😨 pengene går til en god sak, men ærlig talt, hva skal jeg med så stygge sko? Hadde aldri vist meg med de i offentligheten. Prisen er jo helt hinsides!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...