smalls Skrevet 16. juni 2017 #21 Del Skrevet 16. juni 2017 Det som jeg reagerer mest på er prisen! Hjelpe meg... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 16. juni 2017 #22 Del Skrevet 16. juni 2017 Burde sett bra ut med den blodprisen. Ser ut som et barnehage prosjekt 😦 med sko kjøpt på Europris 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 16. juni 2017 #23 Del Skrevet 16. juni 2017 men de skoa kan jo ikke være til for å brukes? Mosegummi-pynt, festet dårlig også når man ser på bildene. Pynten vil falle av ved første skritt, og stoffet i skoen beveger seg.. https://lillevinkelsko.no/casual/toms/toms-maya-vik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 16. juni 2017 #24 Del Skrevet 16. juni 2017 Jeg ville aldri kjøpt dem uansett hvor god sak pengene gikk til. Toms er dritdårlige sko. Jeg kjøpte et par for noen år siden, kostet nesten tusen kroner på et sommersalg, og skoene kreperte i løpet av en sesong. (tre-fire måneder) Jeg vet ikke om dette er normalt, men jeg er vant til kvalitet. Som feks Eccosandalene mine som tålte ti år før jeg byttet dem ut i et nytt par i fjor. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 16. juni 2017 #25 Del Skrevet 16. juni 2017 Gyselige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. juni 2017 #26 Del Skrevet 16. juni 2017 Latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 16. juni 2017 #27 Del Skrevet 16. juni 2017 Toms ser grusomme ut uansett. :-P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. juni 2017 #28 Del Skrevet 16. juni 2017 4 timer siden, dillyduzit skrev: https://lillevinkelsko.no/innhold/unike-toms-kun-én-av-hver Kun en av hver sko??? Når jeg skal kjøpe sko, vil jeg helst ha et par, ikke en enkel sko 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 16. juni 2017 #29 Del Skrevet 16. juni 2017 Jeg bare skjønner ikke hvorfor Fabian mr Flørtepus Raae (som han faktisk heter) skulle designe? Hvilken influencer er han bortsett fra å ri på bølgen til frøken miss Ullebø? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. juni 2017 #30 Del Skrevet 16. juni 2017 3 timer siden, Hummingbird2 skrev: Jeg kjøper ikke Toms. http://www.whydev.org/some-bad-news-about-toms-shoes/ Nå er jeg veldig glad for at jeg aldri har kjøpt Toms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 16. juni 2017 #31 Del Skrevet 16. juni 2017 35 minutter siden, Honey Dew skrev: Kun en av hver sko??? Når jeg skal kjøpe sko, vil jeg helst ha et par, ikke en enkel sko Enig. Dette er det dummeste! 😝 har virkelig ikke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 16. juni 2017 #32 Del Skrevet 16. juni 2017 5 timer siden, dillyduzit skrev: https://lillevinkelsko.no/innhold/unike-toms-kun-én-av-hver What the actual fuck. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 16. juni 2017 #33 Del Skrevet 16. juni 2017 Grøss og gru så gyselige sko! Ser ut som noe som er laget i barnehagen. Toms er fæle uansett, men de ble ikke akkurat noe bedre av å bli besudlet av bloggere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. juni 2017 #34 Del Skrevet 16. juni 2017 Nei, men så hyggelig av Toms da! Vet ikke helt jeg, men det er noe emment i at de som salgsfremmende triks spiller på folks samvittighet. La oss si at jeg har 1000 kr til overs. Bør jeg da bruke dem på å kjøpe meg et par Toms, slik at de gir et skopar til en verdi av x kroner. Eller vil det være bedre at jeg donerte hele beløpet til et veldedig formål. Altså, det er mulig å støtte et veldedig formål uten å måtte få noe igjen for det. Og helt ærlig, hvor mange influencere var det som dekorerte sko. Den delen av kampanjen innbrakte da 999kr x ca 15 bloggere. Wow for en innsats. Får i det minste håpe at ikke hele beløpet forsvant i timesbetaling til de som bidro bak kamera. Dette er en reklamekampanje for å selge sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 17. juni 2017 #35 Del Skrevet 17. juni 2017 14 timer siden, CecilieX skrev: Nei, men så hyggelig av Toms da! Vet ikke helt jeg, men det er noe emment i at de som salgsfremmende triks spiller på folks samvittighet. La oss si at jeg har 1000 kr til overs. Bør jeg da bruke dem på å kjøpe meg et par Toms, slik at de gir et skopar til en verdi av x kroner. Eller vil det være bedre at jeg donerte hele beløpet til et veldedig formål. Altså, det er mulig å støtte et veldedig formål uten å måtte få noe igjen for det. Og helt ærlig, hvor mange influencere var det som dekorerte sko. Den delen av kampanjen innbrakte da 999kr x ca 15 bloggere. Wow for en innsats. Får i det minste håpe at ikke hele beløpet forsvant i timesbetaling til de som bidro bak kamera. Dette er en reklamekampanje for å selge sko. Nettopp. Jeg gir heller pengene rett til de som trenger dem. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 17. juni 2017 #36 Del Skrevet 17. juni 2017 Dette så jo helt grusomt ut 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 17. juni 2017 #37 Del Skrevet 17. juni 2017 Hva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 17. juni 2017 #38 Del Skrevet 17. juni 2017 18 timer siden, Honey Dew skrev: Kun en av hver sko??? Når jeg skal kjøpe sko, vil jeg helst ha et par, ikke en enkel sko Det er ett av hvert par, om du leser teksten nøyere. Veldig upresis formulering av Lille vinkel sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 17. juni 2017 #39 Del Skrevet 17. juni 2017 Herrefred, ser ut som noe 6 åringen min har gjort 😨😨 pengene går til en god sak, men ærlig talt, hva skal jeg med så stygge sko? Hadde aldri vist meg med de i offentligheten. Prisen er jo helt hinsides!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 17. juni 2017 #40 Del Skrevet 17. juni 2017 Sånn går det når man blir dritings på juleverksted. 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg