Gå til innhold

DesignerToms, er det en spøk? (Bloggere)

BlomsterMaja

Anbefalte innlegg

Noen bloggere har "designet" (ja legg merke til at jeg har skrevet det i anførselstegn) hvert sitt par av Toms sko. Pengene går til en god sak, men seriøst....er det en spøk? Her har de tatt sko, en limpistol, noen sløyfer og mosegummi. 

Liknet veldig en juleverkstedaktivitet på barneskolen. :klo:

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Toms, misliker bloggere og Lillevinkelsko som støtter bloggere. Skoene så helt for jævlige ut. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chickabee

Jeg har bare sett bildene komikerfruen la ut og de så ganske rælete ut. Hadde heller brukt pengene mine på vanlige Toms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Chickabee skrev:

Jeg har bare sett bildene komikerfruen la ut og de så ganske rælete ut. Hadde heller brukt pengene mine på vanlige Toms.

Helt enig. Hadde ikke brukt penger på sånt ræl. Grøss

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Kristine sine,de så ut som noe en 4 åring hadde laget.

Kjempelekkert!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det ble for dumt. Greit nok at det går til en god sak, men jeg vil ha noe av verdi igjen når jeg først skal hoste opp 1000 kr... pluss frakt.

Det øyeblikket når selv jeg kan lage noe bedre liksom....

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke hatt noen av de blogg-dekorerte skoene, men hele poenget med dette "stuntet" er jo å skape oppmerksomhet rundt konseptet. Hver gang noen kjøper et par Tom`s sørger de samtidig for at det blir gitt bort ett par til noen som trenger det. Skoene er forresten veldig behagelige å bruke :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det dummeste jeg har sett. Det ser ut som de er laget i en kunst og håndverktime for tredjeklassinger.

Endret av penny_
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Margit Spat

Herregud, verden vil bedras! 
Det ser ikke engang ut til at «designerne» har lagt noe som helst arbeid i det. Jeg kunne gjort det finere i blinde, og samtidig stupfull! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jenki skrev:

Jeg ville nok ikke hatt noen av de blogg-dekorerte skoene, men hele poenget med dette "stuntet" er jo å skape oppmerksomhet rundt konseptet. Hver gang noen kjøper et par Tom`s sørger de samtidig for at det blir gitt bort ett par til noen som trenger det. Skoene er forresten veldig behagelige å bruke :)

Jepp. Lille vinkel, f.eks, som utstyrer Paprikaen med sko. Et skikkelig godt tiltak 😂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hjelpe meg for noe surmaget oppgulp.

Jeg gikk inn på linken og forventet meg å se sko som så ut som dorullnisser. Greit nok at DERE ikke vil gå med skoene - men det var ikke alt der som var så dårlig som dere vil ha det til. Husk at de har gjort dette for å støtte en god sak.

Disse synes jeg var kule. Rent bortsett fra at det er Toms - som jeg synes ser helt gyselige ut i utgangspunktet. Synes også disse var fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Margit Spat
1 minutt siden, Blondie65 skrev:

Hjelpe meg for noe surmaget oppgulp.

Jeg gikk inn på linken og forventet meg å se sko som så ut som dorullnisser. Greit nok at DERE ikke vil gå med skoene - men det var ikke alt der som var så dårlig som dere vil ha det til. Husk at de har gjort dette for å støtte en god sak.

Disse synes jeg var kule. Rent bortsett fra at det er Toms - som jeg synes ser helt gyselige ut i utgangspunktet. Synes også disse var fine.

Seriøst? De første skoene du lenker til var faktisk de jeg likte dårligst av alle. De virket jo å være helt på måfå pyntet. Personlig tenker jeg at dorullnisser var en rimelig sammenlikning for de fleste skoparene, og det står jeg ved, surmaget eller ei ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dillyduzit skrev:

Men gode Gud.  Hva. I. Alle. Dager? 999,- kroner. For det der? Det er jo så stygt at jeg nesten ikke klarer se vekk.

Saken som støttes er kjempe flott den, men produktene var noe regelrett ræl. Så GØY om de på et eller annet vis kunne fått til noe som virkelig svingte.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...