Gå til innhold

Spiser du ofte ute?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Spiser sjelden ute til vanlig. Tar en tur innom Peppe`s eller Big Horn en gang i blandt, eller tar en burger eller noe annen junk.

Når jeg er i Syden derimot (1-2 g i året) spiser jeg ute hver dag. Det er så deilig, slippe å tenke på matlaging og oppvask.

Skulle gjerne spist mer ute, men det blir rett og slett for dyrt. Men da blir det jo ekstra kos i ferien også. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser også velden sjelden ute. Ikke mer enn en gang i måneden. Grunn: jeg er en fattig student :(

De gangene jeg spiser ute, går det mye i kjedelig pizza. Er vi på ferie derimot spiser vi ute hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går litt i perioder. Akkurat nå har jeg og min kjære litt dårlig råd, så da blir det bare hjemmemiddager. Og jeg som har såååå lyst på sashimi eller sushi! Andre perioder spiser vi ute 2-4 ganger i uka. Ikke på dyre steder akkurat, men det går plutselig 2-3-400 kr hver gang, og så god råd har vi ikke i lengden.

Jeg er kjempeglad i å spise ute, særlig når jeg vet at kjøleskapet ser ut som et bombefelt og vi ikke har veldig mye annet spiselig enn brød og pålegg, evt. ting som må tines en halv dag før man kan spise det.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Skulle gjerne spist ute oftere. Tidligere var vi ute ca en gang i uken, nå som vi har fått barn går det fort både 3 og 4 uker mellom hver gang, og da er det ofte én av oss er hjemme med barnet og den andre er ute med venner. Kjærestemiddag prøver vi å få til en gang i måneden, men det er ikke alltid det blir, gitt!

Jeg liker veldig godt italiensk, indisk og thai-mat. Mc Donalds kan de ha for meg! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeg elsker å spise ute!! Da jeg bodde i byen var jeg ofte ute og spiste. Favorittene mine er Dolly, Peppes, MacDonalds, Pastasentralen og China Palace. Hadde dilla på Zupperia en periode... utrolig gode supper med masse mat i der :blunke: Deilig å slippe å lage middag selv innimellom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i landet koster det en formue for å gå ut å spise på utvalgte restauranter. Reiser du utenlands ligger prisene på en langt lavere nivå. Helt tragisk!

Det er ikke så ofte jeg går ut for å spise, 1-3 ganger i måneden el. Cafe- besøk med en kopp kaffe og dagens avis i lunsjpausen derimot hender langt oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ELSKER å spise ute jeg......og tar da med meg både mannen min og Jr på 4 år. Alle koser vi oss like mye! Blir vell sånn 3-4 ganger i mnd pluss at jeg er ute og spiser med venninder noen ganger i mnd også!

Synes det er sosialt og koselig!

Spiser masse vegetar mat...og de fleste steder tryller frem deilige vegetar retter om man spør dem!

-Sommerhilsen Charmina :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

8) Spiser ute en del, men det er svært varienrende o forhold til årsider o.l. Shusi og indisk er mine favoritter. Har jeg barn på besøk blir det Burger King, for da skal jeg ha løkringer........mmmm :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååååååå, ble så sulten på kinamat nå, med sur-søt saus og alt namme.......mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....... Og jeg bor langt uti skogen....!!!!!!!

Spiste nattmat nå da. Brødskiver det da.. Må bli mere restautantbesøk snart. Spiste mye ute før, da jeg jobbet i byen. Ble mye kinamat da. Også pizza apising med hvitløkssaus. Nam nam.

Men å smake på mannfolk er også meget deilig.

*smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her i Spania er vi priviligert med samme priser ute som hjemme,så mang en middag er nydt ute. Når vi er i Norge er vi sjelden ute,nesten kun julebord. 6pers. over 7000.- DET er dyrt det.Her i Spania for samme antall 300.- Da med forrett vin/øl/brus-dessert.Full middag m/forrett og dessert kan du få for 40.-nok da kommer drikken i tilegg men fks øl 12.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ute i hvert fall 3-4 ganger i uka.

Å spise ute er både spennende og sosialt! Og så er jeg jo litt doven da - spesielt i sommervarmen - og gidder rett og slett ikke lage mat selv.

I perioder er jeg også pent nødt til å spise ute, siden jobben sender meg ut på "ekspedisjon" både her og der.

Ut-å-spise stikkord for meg: Venner, vin og krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...