Gå til innhold

Huseier som vasker vinduene våre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi leier et hus og huseier bor på samme tomt.Nå står huseier og vasker vinduene våre med steinansikt uten å se på oss som sitter 1 meter ifra i sofaen.Jeg vinket og smilte,men fikk ingen respons.Jeg sitter attpåtil å ammer og syns dette var ubehagelig.Kan ikke akkurat dra persiennen igjen når hun står rett utenfor.Hun drar nalen hardt over for å fjerne vaskevannet slik at det blir høy skrapelyd på vinduet.Eldstegutten våknet når hun kom til soveromsvinduet hans.Flere som syns dette var rar oppførsel?Vi har ellers en god tone sammen.

Anonymkode: 13ce3...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun er sikkert drittlei av at vinduene er nedsyltet i møkk uten at du har vasket de ? 

Fremfor å vinke som om hun var hushjelpen din burde du kanskje heller beklage for at du ikke har vasket de selv? 

Men ja, snodig oppførsel. Huseier burde heller ha bedt deg om å vaske vinduene i boligen du leier av henne selv, da renhold av utleieenheten er leietagers ansvar. 

Anonymkode: d1202...50d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dere har god tone går det var an å snakke med henne? Si at du takker for omtanken om vask av vinduet, men at du gjerne gjør det selv når det passer (så barna ikke våkner)?

Anonymkode: c9e8b...874

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det sier vel litt om hvis skitne de er når hun føler hun må ta grep, er du ikke flau? Hadde for øvrig jublet om huseier vasket mine vinduer den gangen jeg leide, men jeg var i stand til å vaske selv, så det skjedd aldri. Og folk flasker jo med puppene for amming overalt for tiden, så ett blitt fra eller til har vel ikke så mye å si. 

Anonymkode: 335c4...3bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er sikkert drittlei av at vinduene er nedsyltet i møkk uten at du har vasket de ? 

Fremfor å vinke som om hun var hushjelpen din burde du kanskje heller beklage for at du ikke har vasket de selv? 

Men ja, snodig oppførsel. Huseier burde heller ha bedt deg om å vaske vinduene i boligen du leier av henne selv, da renhold av utleieenheten er leietagers ansvar. 

Anonymkode: d1202...50d

Svært så bedrevitende du var da:fnise:Til informasjon så vasker jeg vinduene både innvendig og utvendig hver 14 dag og det har hun sett flere ganger.Jeg vinket og smilte fordi det virker for dumt å være på hver sin side av vinduet og stirre rett frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er litt snodig oppførsel å gjøre sånt uten å i det hele tatt snakke med deg/dere om det. 😳

Anonymkode: 1a79c...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Svært så bedrevitende du var da:fnise:Til informasjon så vasker jeg vinduene både innvendig og utvendig hver 14 dag og det har hun sett flere ganger.Jeg vinket og smilte fordi det virker for dumt å være på hver sin side av vinduet og stirre rett frem.

Vaske vinduer innvendig og utvendig hver 14.dag? Det nekter jeg å tro! 

Selv jeg som har støv på hjernen vasker vinduene sjeldnere. 

Anonymkode: e9047...a94

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Hver 14 dag.... Det var jammen ofte. Hadde jeg aldri giddet med mindre jeg bare hadde hatt ett vindu..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vaske vinduer innvendig og utvendig hver 14.dag? Det nekter jeg å tro! 

Selv jeg som har støv på hjernen vasker vinduene sjeldnere. 

Anonymkode: e9047...a94

Det gjør jeg ja,ettersom ungene setter klissete fingeravtrykk på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gikk ut på tunet for å se,hun vasker sine egne vinduer også.Så da var det vel en hyggelig gest.

-TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...