Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #1 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvordan skal man tolke at mannen ikke får stå når man danser tett sammen? (dvs. så tett at han stryker deg på rompa og du er så nær at du "burde" kjenne om det var noe der liksom 8) ) 1. Han finner deg ikke seksuelt tiltrekkende 2. Han har så liten penis at det ikke kjennes 3. Han har god selvbeherskelse Vær så god, alle med peiling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 3. januar 2005 #2 Del Skrevet 3. januar 2005 at han er drita og du er på feil utested.. edith: Var du på London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #3 Del Skrevet 3. januar 2005 at han er drita og du er på feil utested.. edith: Var du på London? Han var ikke spesielt drita, og nei, jeg var ikke på london. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 3. januar 2005 #4 Del Skrevet 3. januar 2005 at han er drita og du er på feil utested.. edith: Var du på London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 3. januar 2005 #5 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvordan skal man tolke at mannen ikke får stå når man danser tett sammen? (dvs. så tett at han stryker deg på rompa og du er så nær at du "burde" kjenne om det var noe der liksom 8) ) 1. Han finner deg ikke seksuelt tiltrekkende 2. Han har så liten penis at det ikke kjennes 3. Han har god selvbeherskelse Vær så god, alle med peiling Lol.... Man trenger ikke å ha ståpikk selv om man danser tett inntill en jente! Har ingenting med jenten å gjøre. Selv om man liker å stå inntill en jente er ikke det ensbetydende at man skal bli kåt og få stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 5. januar 2005 #6 Del Skrevet 5. januar 2005 Helt riktig Icy! Får man ståpikk ved å danse tett så risikerer man å få seg en på trynet. FÅr man ikke er det også galt, og man blir mistenkt for å ha liten pikk... Det er ikke lett å være mann, ass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 5. januar 2005 #7 Del Skrevet 5. januar 2005 Helt riktig Icy! Får man ståpikk ved å danse tett så risikerer man å få seg en på trynet. FÅr man ikke er det også galt, og man blir mistenkt for å ha liten pikk... Det er ikke lett å være mann, ass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 6. januar 2005 #8 Del Skrevet 6. januar 2005 Alternativ 3 God selvbeherskelse..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2005 #9 Del Skrevet 6. januar 2005 nå er jeg jente da, men kåthet er kåthet... jeg trenger ikke bli kåt av å danse tett med en fyr, selv om det kan være kjempedeilig og kos, så trenger jeg ikke bli fysisk kåt/våt av det. kan ikke dette også gjelde for menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 32 Skrevet 6. januar 2005 #10 Del Skrevet 6. januar 2005 Vel gjest, ut i fra dine betraktninger om fenomenet at han ikke fikk ståpikk selv om han danset tett med deg og tok deg på rumpa..... ja så er jeg redd alternativ 1 må være riktig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 6. januar 2005 #11 Del Skrevet 6. januar 2005 kan ikke dette også gjelde for menn? Jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2005 #12 Del Skrevet 6. januar 2005 Jo ante meg liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2005 #13 Del Skrevet 6. januar 2005 Helt riktig Icy! Får man ståpikk ved å danse tett så risikerer man å få seg en på trynet. FÅr man ikke er det også galt' date=' og man blir mistenkt for å ha liten pikk... Det er ikke lett å være mann, ass.... [/quote'] Helt enig, og det er synd på mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffegjesten Skrevet 6. januar 2005 #14 Del Skrevet 6. januar 2005 Ikke noe problem i det hele tatt. Jeg blir svært sjelden kåt av å danse tett, kanskje meget med en jente/kvinne. Hvorfor? Det er så enkelt at jeg danser og hun jeg danser med er ikke er seksualobjekt. Jeg er ganske enkelt ikke på sjekker'n og da blir jeg heller ikke kåt. Dette betyr selsagt ikke at hun jeg dnaser med ikke er tiltrekkende eller sexy. har en venn som har en blendende vakker kona, har danset svært tett med henne mange ganger(flink forresten) og det uten å få ståpikk. Støtter dermed Icy's innlegg. PS er det slik at hvis du(trådstarter eller endre jenter) blir tatt på rumpa mens man danser blir kjempekåt? Så enkelt er det vel ikke? Dessuten tar man ikke jenter på rumpa mens man danser hvis ikke situasjonen/hun inviterer til det. Kanskje jeg bare er gammeldags?DS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #15 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvis man er femten år får man kanskje stå av å være i nærheten av ei jente. Ellers er jeg glad de fleste normale menn vokser av seg dette. Min erfaring med menn over tjueto er at de ikke en gang trenger å ha kjempeståpikk før man har kommet godt og vel under dyna... Eller før man evt tar han i skrittet og sånn sett gir utvetydige og direkte seksuelle signaler. I de tilfellene tror jeg faktisk det hender at menn som egentlig ikke er interessert også kan bli kåte/få ereksjon (som vel egentlig er to forskjellige ting, og dessuten ikke entydig koblet til "interesse"). Tenk på menn som står ufrivillig tett innpå damer på en full buss eller t-bane, da, kanskje også en de kjenner og liker? Jommen bra de ikke får ståpikk av alt sånn. Har ellers opplevd at en totalt ukjent fyr klemte seg inntil meg i garderobekø etter en kveld på byen. Med ståpikk. Han hadde sannsynligvis ikke sett meg forfra engang, og om han var interessert var vel ikke engang et ord som dukket opp i hjernen min. KÅT var han nok, og totalt ukontrollert. Så jeg sparka han i leggen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #16 Del Skrevet 6. januar 2005 PS er det slik at hvis du(trådstarter eller endre jenter) blir tatt på rumpa mens man danser blir kjempekåt? Så enkelt er det vel ikke? Dessuten tar man ikke jenter på rumpa mens man danser hvis ikke situasjonen/hun inviterer til det. Kanskje jeg bare er gammeldags?DS Vel, hørt om erogene soner? Jeg har ialle fall en slik en der bak, og hvis mannen som berører meg der i tillegg er å betrakte som en mulig sexpartner så skal det ikke særlig mer til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 6. januar 2005 #17 Del Skrevet 6. januar 2005 Han er enten dritings, er impotent, eller greier å beherske seg fordi det er flaut å gå rundt med benner... Eller så synes han ikke sånt er opphissende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #18 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg danser ofte heftig med menn, uten at det betyr annet enn danseglede og kanskje litt for mye alkohol. Jeg synes det er pinlig hvis den jeg danser med får ståpikk og setter i gang med å klå meg på forbudte steder. Hvis vi er alene er det greit, men ikke på et dansegulv når andre kan se oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #19 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg danser ofte heftig med menn, uten at det betyr annet enn danseglede og kanskje litt for mye alkohol. Jeg synes det er pinlig hvis den jeg danser med får ståpikk og setter i gang med å klå meg på forbudte steder. Hvis vi er alene er det greit, men ikke på et dansegulv når andre kan se oss Vel, jeg vil heller kalle det uskyldig stryking og dessuten fikk han jo aldri ståpikk.... Må legge til at dette er en mann jeg kjenner litt fra før og som jeg har snakket en god del med, så det er ingen tilfeldig "kåting" det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 7. januar 2005 #20 Del Skrevet 7. januar 2005 Detta var interessant! Men det kommer vel helt an på situasjonen og om du i utgangspunktet er kåt på personen. Man får jo ikke ståpikk i hytt og pine, men med litt alkohol i bildet og ei jente som gir de rette signalene til deg, så kan det nok skje ting og tang der nede ja. For et års tid siden opplevde jeg å få en skikkelig megastå av å stå sammen med ei venninne jeg likte godt, men som rett og slett var for ung for meg. Men hun hadde gitt inntrykk av å like meg seksuelt, så det var litt beklemt. Var ganske full og jeg opplevde situasjonen da vi danset som veldig seksuell - noe som da førte til at jeg måtte bare trekke meg unna, fordi det ikke var en pistol jeg hadde i lomma. Så konklusjonen er at det kommer an på situasjonen. Men det er i hvertfall ingen regel, selv om vi reagerer lett av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå