AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Del Skrevet 12. juni 2017 Jeg hadde eggløsning 1-2 juni. Når skal jeg ta en graviditetstest da? er det 14 dager dagen etter at eggløsningen har vært eller bare 14 dager fra eggløsningen inntraff man kan teste seg? Jeg er så spent og vil teste så fort som mulig😂 I dag spøy jeg på morgenen. Dette er så spennende! Anonymkode: 8afdb...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teknosilje Skrevet 12. juni 2017 #2 Del Skrevet 12. juni 2017 Du tester jo når du vil da 😂 Har du billigtester er det jo bare å teste hver dag. Det vanlige er jo egentlig å teste den dagen man skal ha mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Del Skrevet 12. juni 2017 14 dager etter at eggløsningen inntreffer er da man vanligvis skal ha mensen(kommer an på syklus), så det enkleste er å vente å se om man får mensen eller ikke. Anonymkode: 7001b...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Del Skrevet 14. juni 2017 Det enkleste er å vente og se om mensen kommer, ja, men jeg skjønner godt at du har lyst til å teste tidligere! De mest følsomme testene kan bli positive ca 8 dager etter eggløsningen, men om du tar en negativ test så tidlig trenger det ikke bety at du ikke er gravid, det kan rett og slett bare være for tidlig. 14 dager etter eggløsningen kan du være ganske trygg på at resultatet er riktig. Flere detaljer: http://hvordanbligravid.com/er-jeg-gravid/nar-og-hvordan-bruke-graviditetstester/ Anonymkode: aae27...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå