Gjest Tenkendehull Skrevet 12. juni 2017 #1 Del Skrevet 12. juni 2017 Jeg skal begynne å trene (ja, etter flere år med å love meg selv at jeg skal komme meg i form) og jeg søker en motivert treningspartner (må være en kvinne)! Målet mitt er å bygge muskler så den ideelle treningspartneren er noen som deler det samme ønsket. Jeg bor i Oslo, er i tidlige 20-årene, ganske fleksibel med treningstider og ser helst etter noen som kan gjøre det 2-3 ganger i uken. Er forresten meldt på hos et treningssenter, men vi kan altid trene ute hvis du foretrekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian1983 Skrevet 21. juni 2017 #2 Del Skrevet 21. juni 2017 Du bor dessverre et stykke unna. Jeg har selv trent fast i 2 år og hun jeg er sammen med har vært PT. Men jeg kan hjelpe deg fra siden her hvis du vil. Legger inn et svar til deg her uansett jeg.. Det første du må tenke over er kostholdet ditt. Mitt program: (Fører ikke opp mengde, det regner du ut på "mat på data" mener jeg det er. 3 - 400 kalorier over det du i gjennomsnitt bruker per dag, prøv deg frem selv) I mitt tilfelle ble dette 3300 kalorier pr dag. Frokost: Havregryn proteinshake Lunsj: Kylling og ris Middag: Laks og ris Etter trening 2 stk riskaker + proteinshake Kvelds: Kylling og ris Tenk mye protein, karbo, men lite fett. Alt dette får du oversikt over på mat på data siden. Når det gjelder treningsmengden din 2-3 ganger i uka, sier man at det gjerne er for å opprettholde. Jeg ville minst hatt 4 ganger pr uke. Her er et av mine tidligere treningsprogrammer: Dag 1: Bein og mage Ettbeins beinpress 3x12 Knebøy m/KB 3x12 Knebøy m/markløftstang 3x12 Markløft 3x12 Hipthrust 3x12 Kickback i apparat 3x12 Leg extention 3x12 Padling 15 sek Beinhev med vipp x15 Crunch 3x20 Dag 2: Rygg og biceps Nedtrekk 3x20 Hang-ups 3x15 T-bar row 3x12 T-bar row m stang 3x12 Pulldown 3x10 Curl i kabel v-grep 3x12 Hammercurl 3x20 Hantelcurl 3x15 Curl med pronert grep 3x12 Dag 3: Bryst og triceps Incline press 3x20 Benkpress 4x12 Skråbenk m/manualer 4x12 Flies i kabel oppover 3x10 Kabel push-down med tau 3x12 Kabel push-down med stang 3x12 Kickback 3x10 Dag 4: Skuldre, rumpe og mage Sidehev rett 3x15 Sidehev foroverlent 3x15 Fronthev 3x15 Arnoldpress 3x10 Gående utfall 3x16 Beinpress bred i maskin 3x20 Leg extention 3x15 Knehev i maskin Planke 30 sek x 2 Sideplanke 30 sek x 2 Curl i kabel 3x15 Dag 5: Valgfri Dag 5 begynte jeg bare på nytt dvs dag 1 igjen osv. Jeg trodde selv at jeg ikke skulle øke med dette programmet, men gikk fra 90 kg benkpress til 120 kg benkpress på 3.4 mnd ca. Jeg suger i benkpress bare så det er sagt, så det var jeg veldig fornøyd med Har du noen tydelige mål? Hva ønsker du? Volum eller markering? Håper det hjalp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå