Litago Skrevet 8. oktober 2002 #221 Del Skrevet 8. oktober 2002 Så vidt jeg har oppfattet har du da bare ett horn??? Du er herved utnevnt som enhjørnings-ku av første klasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 8. oktober 2002 #222 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hihihi..ok da, ett horn. To blir å skryte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 18. oktober 2002 #223 Del Skrevet 18. oktober 2002 Heiiiiiiiiii! Jeg er vilja, og liker oxo pæreblus fremdeles. :D Jeg het tettra før, men måtte skifte navn pga at det var flere utenforstående som visste hvilket nick jeg brukte, og for å ikke såre dem, måtte jeg skifte...... :)- jeg er den samme gamle...!!!! - Vill og gal, og veldig snill. 50 % bitch da, men det skader ingen . Men liv og røre engelstillingen skifter vel til meg nå da? Eller trenger dere noen andre stillinger? Bakfraengel? *fnis* Langhåraengel uten børste? geografiengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #224 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har endret navnet ditt, vilja! Fint å ha deg her, fremdeles! Kan du lage litt liv og røre, mon tro??? Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 18. oktober 2002 #225 Del Skrevet 18. oktober 2002 Komma på chatten da væren!!!!!!!!!1 Vi savner deg drikker og stripper herinne! Hørte at krøllene dine var så sexye!§!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter #226 Del Skrevet 19. oktober 2002 Så det var 13 stykker på chatten da jeg var innom litt her i går kveld! Vi hadde hatt besøk, og skulle ta en tidlig kveld, så det ble ikke noe chatting på meg. Fint at dere koser dere, da! Klem fra sauedamen med de råsexy krøllene (Kitchenwitch har klippet meg i høstens nyeste frisyrer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2002 #227 Del Skrevet 20. oktober 2002 Atte du Væren.....atte du....atte jeg hadde....atte kunne jeg lyst å få.... ehm...atte.... trengte dere....atte lyst atte ville....atte....en svartengel? ehm...hehe....Trenger dere....en svartengel som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #228 Del Skrevet 20. oktober 2002 Atte......Kan jeg også få være en engel? Dere skjønner, jeg er egentlig en sånn engel med bulkete glorie? Enkelte mener nemlig at jeg er litt sånn. Glorien er der, men den trenger litt overhaling :D *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. oktober 2002 #229 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg er ikke så sikker, det er Væren som er overkikkador, men trenger vi ikke en gloriepusseengel? Og en vingefjærreparatør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #230 Del Skrevet 20. oktober 2002 *skuffet* :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2002 #231 Del Skrevet 20. oktober 2002 Neeeeeeei!!!!!!!!!!!! *sutre* Vil ikke være ussel pussererere eller reparatørererere vi.... Trenger dere ikke en svartengel, så la meg i det minste bli en engel med sort og lær?? (Vilja som sa det!!!!!!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. oktober 2002 #232 Del Skrevet 20. oktober 2002 Alle er fri til å velge oppgave selv, det var bare forslag fra min side. At dere er velkomne har det vel aldri vært tvil om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #233 Del Skrevet 20. oktober 2002 Godt å høre, Hege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirill Skrevet 20. oktober 2002 #234 Del Skrevet 20. oktober 2002 Trur du kanskje at du har en stilling til meg og? (plis plis plis) Jeg har en stor drøm om å få tittelen "Nails-angel"... Men hvis du har stilling som "lystløgnerengel" eller noe så blir jeg kanskje glad for det å... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 21. oktober 2002 #235 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei Jeg lurte på om det kanskje var en stilling ledig som Orakelengel? Eller idéengel elller kanskje FBIengel? Melian mente inne på chatten at jeg kanskje hadde grunnlag for å få en glorie? Men det er vel opp til de høyere makter å avgjøre. Hadde synes det var kjempeskøy å bli medlem/ansatt. For gå å be kua legge inn et godt ord for meg... :D Klem fra Orakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. oktober 2002 #236 Del Skrevet 22. oktober 2002 Ååå, vi hadde trengt en engel som deg Orakel. Væren!!!! Få ut fingeren da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #237 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg å har lyst til å være en snill engel. Kan jeg, kan, jeg vær så snill? Jeg kan jo være en sånn engel som gjør livet litt morsommere jeg..... !!!!!!!!!!! Eller noe som kanskje passer bedre......?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #238 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg å har lyst til å være en snill engel. Kan jeg, kan, jeg vær så snill? Jeg kan jo være en sånn engel som gjør livet litt morsommere jeg..... !!!!!!!!!!! Eller noe som kanskje passer bedre......?! Når jeg endelig tok mot til meg, for å spørre om medlemskap, glemte jeg selvfølgelig å logge meg inn!! Får jeg bli medlem likevell??????? MANGE TUSEN KLEMMA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 22. oktober 2002 #239 Del Skrevet 22. oktober 2002 Tusen takk Tusenfryd :D Det var koselig sagt. Klem fra Orakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter #240 Del Skrevet 22. oktober 2002 Velkommen, alle sammen!!! Vi er nå 119 medlemmer i vår lystige flokk! Velkommen-klem fra menighetsoverhode og englemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå