Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #701 Del Skrevet 28. september 2003 Festa hele natta jeg da!!! :hes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. september 2003 #702 Del Skrevet 28. september 2003 Typisk! Jeg blir ikke bedt med på party, nei... Ikke jeg, nei.... *furte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #703 Del Skrevet 28. september 2003 Hvilken rødvinsmarinert lyriker var det da som var på vingene sist natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. september 2003 #704 Del Skrevet 28. september 2003 Det husker jeg ikke..... :oops: Vil ikke huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #705 Del Skrevet 30. september 2003 Har bestemt meg for hva slags engel jeg kan bli. Jeg kan bli Pille-engelen, eler rødvins-engelen. Alle trenger en rusmiddel-engel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 #706 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg utnevner meg selv til Konsulentengel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #707 Del Skrevet 3. oktober 2003 :fy: Det der går ikke Lovinda! :fy: :fy: Du må søke Englemamma om opptak, på dannet vis. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #708 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nemlig!!! Men nå skal englemamma lage taco sammen med veslelammet, så alle søknader blir behandlet noe senere i kveld, eller i morgen! (PS: Du er selvfølgelig hjertelig velkommen, så anse søknaden din som allerede innvilget. Vi har ennå aldri avvist noen i perleporten... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 3. oktober 2003 #709 Del Skrevet 3. oktober 2003 Noen som føler for å delta i det årlige engle-mesterskapet? Høsten nærmer seg og det er viktig med fysiske aktiviteter for å få litt energi, selv for lystige engler... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. oktober 2003 #710 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg er en jævel med stoppeklokka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. oktober 2003 #711 Del Skrevet 3. oktober 2003 *Finner fram den rosa heiagjeng-drakten og duskene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #712 Del Skrevet 3. oktober 2003 Legger meg i en av dekkstolene i teak med et glass pærebrus og litt bamsemums i en skål for å være publikum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 3. oktober 2003 #713 Del Skrevet 3. oktober 2003 Leya står å sniker bak skuret for å se på og pipe hurra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 3. oktober 2003 #714 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kanskje vi skal stille lag til engle-mesterskapet i heiing i tillegg... ? Kjempeflott med heiagjeng, publikum og funksjonærer med stoppeklokke, men trenger noen utøvere også da! Ellers blir det lite premieutdeling og pærechampagne-spruting på seierspallen! Noen som føler de hevder seg i en engel-idrettsgren? Høydeflyging eller vingeslag pr sek, kanskje? Det er bare å innta arenaen i konkurranseoutfiten! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 3. oktober 2003 #715 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg egner meg best på sidelinja...er så lenge siden vingene ble gjorte rene at jeg ikke helt vet om de funker... * har noen dusker her et sted* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 3. oktober 2003 #716 Del Skrevet 3. oktober 2003 Mangler vingene englestøv etter vasken? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 3. oktober 2003 #717 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har fått vinger av Liten så jeg kan fly nå. Se! *Brrrrrrr, brrrrrrp, brrrrrrrrrrr, brrrrrr, poing, dunk, KRÆSJ* Søren og! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 3. oktober 2003 #718 Del Skrevet 3. oktober 2003 Oppsann! Opp å stå! Prøv på nytt du, trening gjør mesterengel! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 3. oktober 2003 #719 Del Skrevet 3. oktober 2003 hmmm...kunne trenge litt blenda til vingene mine..det påstås de er sorte!! Noen som har tips..*vil også fly..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. oktober 2003 #720 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg ser med stor skrekk at mitt navn er feilaktig gjengitt på listen :o kan noen være så vennlig å rette opp det umiddelbart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå